Mä olin sitten fiksu, kun opetin lapselle
veitsen käyttöä, vaipan vaihtoa, tiski ja pyykkikoneen täyttöä ja tyhjennystä sekä jotain muita pikku askareita ennen kuin kuopus syntyi.
Nytkin vajaa 6v häärää keittiössä uunimakkaran kimpussa :-) Minä syötän vauvaa ja surffaan samalla.
Mulla on niin ihana esikoinen. Semmoinen pikku emäntä, joka todella viihtyy keittiössä. Tomaatit pesin valmiiksi, muuten laittaa makkarat paketista uunivuokaan täytteineen ihan itse :-)
Kommentit (3)
Että sulla on pikkupiika kotona ja sä voi vaan makoilla?
Kyllä munkin esikoinen osas veistä käyttää ja koneen tyhjentää silloin kuin kuopus syntyi ja sai olla auttamassa ruuanlaitossa. Mutta en mä nyt todellakaan odottanut että se vaihtaa vaippaa ja tekee ruokaa kun mä loikoilen ja surffaan netissä. Pieni lapsi. Kyllä minä olin se joka kodin ja muksut hoisin edelleen.
:-) Olen niin ylpeä tuosta esikoisesta. On ottanut tosissaan isonsiskon roolinsa ja sen että auttaa minua missä pystyy. On itsekin ylpeä itsestään, kun tuntee osaavansa jotain.
Taidetaan nyt painua koko joukkio päikkäreille makoilemaan massu täynnä tytön laittamaa herkkuruokaa.
Eikä tätä varmastikaan pitkään jatku, enemmän on alkuinnostusta. Sainpahan taas kuitenkin syöttää kuopuksen ihan rauhassa.
aapee
Että sulla on pikkupiika kotona ja sä voi vaan makoilla?
Kyllä munkin esikoinen osas veistä käyttää ja koneen tyhjentää silloin kuin kuopus syntyi ja sai olla auttamassa ruuanlaitossa. Mutta en mä nyt todellakaan odottanut että se vaihtaa vaippaa ja tekee ruokaa kun mä loikoilen ja surffaan netissä. Pieni lapsi. Kyllä minä olin se joka kodin ja muksut hoisin edelleen.
oletpa hauska!