Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummiasiaa

Vierailija
15.12.2009 |

Meille syntyy keväällä esikoinen ja oon miettiny kummeja.

Mun parhaan kaverin kanssa ollaan sovittu, että he ovat meidän lasten kummit ja me sit niiden tulevan ekan lapsen..mut haluaisin että miehen puoleltakin olis yks kummi, miehellä ei oo veljiä, mut yksi lapsuuden kaveri kihlattuineen jonka kanssa ollaan edelleen paljon tekemisissä.

Voidaanko pyytää siis 4kummia, onko se liikaa?

Monta kummia teidän lapsilla on?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiän tytöllä on 4, koska omat sisarukseni vihjailivat vähän siihen suuntaan että loukkaannutaan jos ei pyydetä :D

Vierailija
2/6 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on pikkusisko 21v joka on ainut ja ylpeä tuleva täti niin on kivaa että voidaan pyytää kavereita kummeiksi, ja näille miehen puolen kavereille se tulee varmasti yllätyksenä kun tietävät että mun paras kaveri puolisoineen on kummit..eivät ehkä arvaa että pyydetään vielä niitäkin :)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me vähän ahnehdittiin ja pyydettiin ekalle lapselle kolme kummia puolisoineen, siis yhteensä kuusi. Kolmannen kummeja joutui jo miettimään tosissaan ja neljännelle ei meinaa nyt löytyä järkeviä vaihtoehtoja ollenkaan...

Vierailija
4/6 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi lasta. On mulla sit muita läheisiä kavereita jotka on sinkkuja joita voin pyytää sit toiselle lapselle kummeiks. Ja sit mun pikkusiskokin saa olla kummi jos haluaa..Haluaisin ekalle lapselle kuitenkin ne kaikista läheisimmät ystävät kummeiksi ja musta olis reilua että siinä ois mun yks ystävä ja miehen, on toki miehellä sit muitakin kavereita kenen kanssa on tekemisissä, että kyllä me toisellekin lapselle hyvät kummit löydetään :)

Vierailija
5/6 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

haluaisi neljä kummia meidän ensimmäiselle. Toisaalta, ei olla kyllä vielä päätetty, että yritetäänkö enempää lapsia. Mun mielestä se on aika paljon kummeja, itsellänikin on kolme. Mies kyllä perusteli asian niin, että olis ainakin joku näistä kummeista lapsen elämässä, jos eivät kaikki jostain syystä yhteyttä tulevaisuudessa pitäisikään.

Vierailija
6/6 |
15.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmat nykymammat pyytävät jopa 7 kummia, joka joku naurattaa, oksettaa, ällöttää...