Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on turkki. Perin sen isoäidiltäni kun hän kuoli.

Vierailija
14.12.2009 |

Kenen etuja palvelisi että heittäisin sen roskiin ja ostaisin uuden takin jonka tekemiseen on käytetty öljyä (vrt. keinokuidut)? jos tämän turkin minkit on jo tapettu niin miksei takkia voiso käyttää useampi sukupolvi? tähän en ikinä ole saanut aktivisteiltä vastausta!

Kommentit (100)

Vierailija
41/100 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ponnistele, kyllä se siitä!

En kestä enää :D

Vierailija
42/100 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet todellakin aivan kaikkesi jotta saisit turkisten käyttäjät näyttämään jopa tuikituntemattomien keskustelupalstalaisten mielissä vastenmielisiltä.

hih!-ihminen niin avuliaasti auttaa minua siinä ihan itse!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/100 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähetän sulle natsitunnuksin varustetun takin! Varmaan pidät sitäkin? Kas kun muuten menee hyvä kangas hukkaan. Köhidioottiköh.

Voitaneen katsoa, että tässäkin tapauksessa Hitler -kortin käyttäjä on hävinnyt keskustelun.

Hih!

Vierailija
44/100 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitaneen katsoa, että tässäkin tapauksessa Hitler -kortin käyttäjä on hävinnyt keskustelun.

Hih!

Vierailija
45/100 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää viherpipertäjäkukkahattutädit ovat just näitä kommareiden jälkikasvua, jotka ovat jo äidinmaidosta imeneet sen asenteen, että kaikesta pitää kiukutella ja kaikkea vastaan haroa. Kovaan ääneen ollaan osoittamassa toisten valintoja ja julistetaan kuinka väärin ne ovat, milloin nojaten eettisyteen, milloin hiilijalanjälkeen. Kuitenkin nämä pipertäjähipit tekevät itse lapsen jos toisenkin, hankkivat koiran ja loppupeleissä itsekin nauttivat kapitalismin tuomista hyödyistä ja hyödykkeistä. Sitten kuvitellaan, että roskien kierrätys, kestovaippailu, ekokassin käyttö ja luomun ostaminen pelastaa maailman, vaikka kyseessä onkin hyvin luotu trendi-ilmiö, jonka perässä nämä ateistiksi itseään tituleeraavat pipertäjät juoksevat kuin pahiten hurahtaneet lahkolaiset. Söpöähän se tavallaan on, mutta niin huvittavaa ja ironista.

Te viherpiipertäjät olette JUST tuollaisia. Moraalisaarna -joka ei kiinnosta ketään sen sijaan että olisit vastannut kysymykseen: "Kenen etuja palvelisi että heittäisin sen roskiin ja ostaisin uuden takin jonka tekemiseen on käytetty öljyä (vrt. keinokuidut)?" Naamio kasvoilla vaan hillutaan mielenosoituksissa... hih!

Kyllä meitä on olemassa täällä eläimistä pitäviä aikuisia ihmisiä jotka ei osallistu mielenosotuksiin eikä muutenkaan välttämättä ole mitään viherpiipertäjiä.

Esimerkiksi minä en todellakaan kannata tarhausta ja pidän turkiksia ällöttäviä. Et sinä sitä minusta päällepäin huomaisi :) että jos luulet kaikkien meidän eläinrakkaiden olevan vihreätukkaisia teinejä, niin erehdyt kovasti!

Vierailija
46/100 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitler -kortin käyttäjä on hävinnyt keskustelun. Hih!

Hih-kortin käyttö peittoaa jopa Hitler-kortin :o.

Vierailija
47/100 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muuten tosi hyvä rekiajossa!

Vierailija
48/100 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet todellakin aivan kaikkesi jotta saisit turkisten käyttäjät näyttämään jopa tuikituntemattomien keskustelupalstalaisten mielissä vastenmielisiltä.

hih!-ihminen niin avuliaasti auttaa minua siinä ihan itse!

Tuskin. Argumenttiesi luisuminen koko ajan vaan lapsellisempaan suuntaan osoittaa jotain muuta...

Vierailija
49/100 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta turkki on kyllä huvittavan näköinen ja tekee nuorestakin ihan martan :) pitäkää te vaan!

Vierailija
50/100 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitler -kortin käyttäjä on hävinnyt keskustelun. Hih!

Hih-kortin käyttö peittoaa jopa Hitler-kortin :o.

Sinun mielestäsi näin varmasti onkin.

Vierailija
51/100 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argumenttiesi luisuminen koko ajan vaan lapsellisempaan suuntaan osoittaa jotain muuta...

Että palataan niiltä osin aikuiselle tasolle. Otapa pari kertaa oikein kunnon hihhihttely!

Vierailija
52/100 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka joitakin kovasti haittaa se, että toinen haluaa ajatella luontokappaletta enemmän kuin omaa napaansa. Jos teistä on kiva käyttää turkkeja,e ikä teitä tuon taivaallista kiinnosta, että eläin siinä kärsii...niin mitä varten te sitä niin todistelette?

Taitaa oikeadti vähän omaatuntoa kolkuttaa ja sen takia ette kestä,että joku ei arvosta teidän valintaanne.

Minä en kannata turkistarhausta, olenkin eläinrakas ihminen. Ihminen ei tarvitse turkista, on olemassa muitakin keinoja pukeutua lämpimästi. Mutta jos nyt kerta on olemassa näitä neiti hienohelmoja joiden on ihan pakko saada kuolleen eläimen nahka niskaansa, niin voitaisiinko niitä turkiseläimien oloja edes jollaintavalla parantaa? Vai rittääkö hienostelijoilla enää turkkeihin rahat jos niistä tulee hintavampia kun eläimiä pidetään paremmin?

Vierailija
53/100 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka joitakin kovasti haittaa se, että toinen haluaa ajatella luontokappaletta enemmän kuin omaa napaansa. Jos teistä on kiva käyttää turkkeja,e ikä teitä tuon taivaallista kiinnosta, että eläin siinä kärsii...niin mitä varten te sitä niin todistelette? Taitaa oikeadti vähän omaatuntoa kolkuttaa ja sen takia ette kestä,että joku ei arvosta teidän valintaanne. Minä en kannata turkistarhausta, olenkin eläinrakas ihminen. Ihminen ei tarvitse turkista, on olemassa muitakin keinoja pukeutua lämpimästi. Mutta jos nyt kerta on olemassa näitä neiti hienohelmoja joiden on ihan pakko saada kuolleen eläimen nahka niskaansa, niin voitaisiinko niitä turkiseläimien oloja edes jollaintavalla parantaa? Vai rittääkö hienostelijoilla enää turkkeihin rahat jos niistä tulee hintavampia kun eläimiä pidetään paremmin?

Kyse siis _vanhasta_ turkista.

Vierailija
54/100 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottanut lahjaa vastaan. Hän myi sen eteenpäin.

Olisin ollut tekopyhä jos vastustan turkistarhausta ja sitten kulkisin itse takissa jossa on eläintä (vaikka en sitä itse olisikaan ostanut)

Vierailija
55/100 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuinka joitakin kovasti haittaa se, että toinen haluaa ajatella luontokappaletta enemmän kuin omaa napaansa. Jos teistä on kiva käyttää turkkeja,e ikä teitä tuon taivaallista kiinnosta, että eläin siinä kärsii...niin mitä varten te sitä niin todistelette?

Taitaa oikeadti vähän omaatuntoa kolkuttaa ja sen takia ette kestä,että joku ei arvosta teidän valintaanne.

Minä en kannata turkistarhausta, olenkin eläinrakas ihminen. Ihminen ei tarvitse turkista, on olemassa muitakin keinoja pukeutua lämpimästi. Mutta jos nyt kerta on olemassa näitä neiti hienohelmoja joiden on ihan pakko saada kuolleen eläimen nahka niskaansa, niin voitaisiinko niitä turkiseläimien oloja edes jollaintavalla parantaa? Vai rittääkö hienostelijoilla enää turkkeihin rahat jos niistä tulee hintavampia kun eläimiä pidetään paremmin?

Mikä suomalaisilla turkistarhoilla on huonosti? Hyvin pidetyllä eläimellä on parempi turkki kuin huonosti hoidetulla. Eikö se muka yksin jo houkuta pitämään eläimestä hyvää huolta?

Vierailija
56/100 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä oikein yrität sillä todistaa? Ihmiset joita inhottaa turkiseläinten kohtelu, eivät moista retkua laittaisi päälleen ihan sen takia, että se minkälaisen kuvan se antaa kantajastaan. Ei siinä turkissa lue "tämä on isoäidinaikainen haiseva turkki". Sen käyttö kertoo maallikolle siitä, että kantajansa hyväksyy turkit.

Ja te jotka höpötätte turkkienne luonnonmukaisuudesta ja öljyn käytöstä jne. Ettekö siis itse osta mitään tekokuitua?Luuletteko että ne teidän turkit on jotenkin myrkyttömiä? Ottakaahan selvää asioista.

Vierailija
57/100 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argumenttiesi luisuminen koko ajan vaan lapsellisempaan suuntaan osoittaa jotain muuta...

Että palataan niiltä osin aikuiselle tasolle. Otapa pari kertaa oikein kunnon hihhihttely!

Hihittely on konsti ilman kiroilua osoittaa kuinka huvittavana toista oikein pitääkään. En nyt sitä ihan kokonaan lupaa lopettaa.

On se siis ainakin suoraa haukkumista fiksumpaa.

Joulun kunniaksi hihittelen pyynnöstäsi: 10 x hih!

Vierailija
58/100 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä suomalaisilla turkistarhoilla on huonosti? Hyvin pidetyllä eläimellä on parempi turkki kuin huonosti hoidetulla. Eikö se muka yksin jo houkuta pitämään eläimestä hyvää huolta?

Jos sinut laitettaisin 2x2 metrin häkkiin, sopivaan lämpötilaan ilman mitään virikkeitä, ja syöstettäisiin päivittäin niin hyvää ruokaa, että tukkasi kiiltäisi, voisitko sanoa olevasi hyvinvoiva ihminen?

Vierailija
59/100 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

venäjänmatkailua. Sieltä löytyy samanlaista pukeutumista ja arvomaailmaa.

Vierailija
60/100 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä oikein yrität sillä todistaa? Ihmiset joita inhottaa turkiseläinten kohtelu, eivät moista retkua laittaisi päälleen ihan sen takia, että se minkälaisen kuvan se antaa kantajastaan. Ei siinä turkissa lue "tämä on isoäidinaikainen haiseva turkki". Sen käyttö kertoo maallikolle siitä, että kantajansa hyväksyy turkit.

Ja te jotka höpötätte turkkienne luonnonmukaisuudesta ja öljyn käytöstä jne. Ettekö siis itse osta mitään tekokuitua?Luuletteko että ne teidän turkit on jotenkin myrkyttömiä? Ottakaahan selvää asioista.

Mitä minä voisin näin miehenä käyttää osoittaakseni viherpiipertäjille etten piittaa heidän aatteistaan? Turkkeja ei ole miehille ja vaikka olisikin ne olisivat liian kuumia. (Etelä-Suomessa siis asun).

Onko turkiskaulus ainut vaihtoehtoni?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi