Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on turkki. Perin sen isoäidiltäni kun hän kuoli.

Vierailija
14.12.2009 |

Kenen etuja palvelisi että heittäisin sen roskiin ja ostaisin uuden takin jonka tekemiseen on käytetty öljyä (vrt. keinokuidut)? jos tämän turkin minkit on jo tapettu niin miksei takkia voiso käyttää useampi sukupolvi? tähän en ikinä ole saanut aktivisteiltä vastausta!

Kommentit (100)

Vierailija
21/100 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkit ovat kuuminta hottia! Just katselin Britti Ellestä makoisia turkkeja, taisivat olla teko, mutta ajattelin teettää samanmallisen itselleni aidosta vanhasta perintöturkistani. Se, jonka koko elämä on eettisesti hyväksyttävää, on hyvä ja heittää ensimmäisen kiven. On paljon epäeettisenpää hankki lapsi kuin omistaa turkki.

Vierailija
22/100 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te viherpiipertäjät olette JUST tuollaisia. Moraalisaarna -joka ei kiinnosta ketään sen sijaan että olisit vastannut kysymykseen: "Kenen etuja palvelisi että heittäisin sen roskiin ja ostaisin uuden takin jonka tekemiseen on käytetty öljyä (vrt. keinokuidut)?" Naamio kasvoilla vaan hillutaan mielenosoituksissa... hih!

Sinä et kuuntelisi mitään vastauksia, vaikka itse Jeesus astuisi enkelkuoron saattelemana maan päälle ja yrittäisi selittää sulle. Kuolaisit vaan ja toljottaisit silmät eri suuntiin harotten ja aina välillä ölähtäisit hih! Sitten jatkaisit tärkeänä matkaa esittämään kysymystäsi seuraavalle kärsivälliselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/100 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää viherpipertäjäkukkahattutädit ovat just näitä kommareiden jälkikasvua, jotka ovat jo äidinmaidosta imeneet sen asenteen, että kaikesta pitää kiukutella ja kaikkea vastaan haroa. Kovaan ääneen ollaan osoittamassa toisten valintoja ja julistetaan kuinka väärin ne ovat, milloin nojaten eettisyteen, milloin hiilijalanjälkeen.

Kuitenkin nämä pipertäjähipit tekevät itse lapsen jos toisenkin, hankkivat koiran ja loppupeleissä itsekin nauttivat kapitalismin tuomista hyödyistä ja hyödykkeistä. Sitten kuvitellaan, että roskien kierrätys, kestovaippailu, ekokassin käyttö ja luomun ostaminen pelastaa maailman, vaikka kyseessä onkin hyvin luotu trendi-ilmiö, jonka perässä nämä ateistiksi itseään tituleeraavat pipertäjät juoksevat kuin pahiten hurahtaneet lahkolaiset. Söpöähän se tavallaan on, mutta niin huvittavaa ja ironista.

Te viherpiipertäjät olette JUST tuollaisia.

Moraalisaarna -joka ei kiinnosta ketään sen sijaan että olisit vastannut kysymykseen: "Kenen etuja palvelisi että heittäisin sen roskiin ja ostaisin uuden takin jonka tekemiseen on käytetty öljyä (vrt. keinokuidut)?"

Naamio kasvoilla vaan hillutaan mielenosoituksissa... hih!

Vierailija
24/100 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs yleistetä. Minä olen kokoomuslainen, vaikka vanhemmat ovat kommareita. City-maasturilla ajellaan, ei ole koiraa eli ollaan hyvin ekologisia.

Vierailija
25/100 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipäs yleistetä. Minä olen kokoomuslainen, vaikka vanhemmat ovat kommareita. City-maasturilla ajellaan, ei ole koiraa eli ollaan hyvin ekologisia.

Vierailija
26/100 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää viherpipertäjäkukkahattutädit ovat just näitä kommareiden jälkikasvua, jotka ovat jo äidinmaidosta imeneet sen asenteen, että kaikesta pitää kiukutella ja kaikkea vastaan haroa. Kovaan ääneen ollaan osoittamassa toisten valintoja ja julistetaan kuinka väärin ne ovat, milloin nojaten eettisyteen, milloin hiilijalanjälkeen. Kuitenkin nämä pipertäjähipit tekevät itse lapsen jos toisenkin, hankkivat koiran ja loppupeleissä itsekin nauttivat kapitalismin tuomista hyödyistä ja hyödykkeistä. Sitten kuvitellaan, että roskien kierrätys, kestovaippailu, ekokassin käyttö ja luomun ostaminen pelastaa maailman, vaikka kyseessä onkin hyvin luotu trendi-ilmiö, jonka perässä nämä ateistiksi itseään tituleeraavat pipertäjät juoksevat kuin pahiten hurahtaneet lahkolaiset. Söpöähän se tavallaan on, mutta niin huvittavaa ja ironista.

viherpipertäjät ostavat luomua ja kierrättävät, te turkis-kapitalismi-konservatiivi-uskikset teette - niin mitä? Ai niin, odotatte että Jeessus tulee ja puhaltaa pipin pois. Ja antaa kaikille niin ison pussin karkkia ettei pidot lopu koskaan, enää tarvi kuvitella että pitäisi itseään millään tavoilla rajoittaa, herramunjee.

Vierailija
27/100 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lapsia on kuitenkin?

Ei mitään piipertäjien pesuetta tietenkään.

Vierailija
28/100 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te viherpiipertäjät olette JUST tuollaisia. Moraalisaarna -joka ei kiinnosta ketään sen sijaan että olisit vastannut kysymykseen: "Kenen etuja palvelisi että heittäisin sen roskiin ja ostaisin uuden takin jonka tekemiseen on käytetty öljyä (vrt. keinokuidut)?" Naamio kasvoilla vaan hillutaan mielenosoituksissa... hih!

Sinä et kuuntelisi mitään vastauksia, vaikka itse Jeesus astuisi enkelkuoron saattelemana maan päälle ja yrittäisi selittää sulle. Kuolaisit vaan ja toljottaisit silmät eri suuntiin harotten ja aina välillä ölähtäisit hih! Sitten jatkaisit tärkeänä matkaa esittämään kysymystäsi seuraavalle kärsivälliselle.

Edelleenkään en saanut vastausta kysymykseen: "Kenen etuja palvelisi että heittäisin sen roskiin ja ostaisin uuden takin jonka tekemiseen on käytetty öljyä (vrt. keinokuidut)?"

Kuuntelen vastauksia! Hih!

Vierailija
29/100 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahoja ei kirkolle syydetä :D

Vierailija
30/100 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenen etuja palvelisi että heittäisin sen roskiin ja ostaisin uuden takin jonka tekemiseen on käytetty öljyä (vrt. keinokuidut)? jos tämän turkin minkit on jo tapettu niin miksei takkia voiso käyttää useampi sukupolvi? tähän en ikinä ole saanut aktivisteiltä vastausta!

Siksi koska tuota samaa argumenttia voi käyttää ihan jokainen turkin omistaja. Minkkihän on jo kuollut. Miksen käyttäisi tätä turkkia? Mikseivät lapsenlapseni käyttäisi? Itse asiassa ostinkin tämän turkin että lapsenlapsenikin voisi mennä kaupungin itsenäisyysjuhliin se päällään kerran vuodessa. Sikstoisekseen käyttämällä turkkia ilmaiset hyväksyntäsi turkiksille. Se on yksinkertaisesti epäeettistä. Pitäisikö ikivanhaa ihmisen hampaista tehtyä kaulakorua sillä periaatteella, että hei noi tyypithän on jo muutenkin kuolleet, mitä välii?

tässähän on kyse siitä, että turkki on ap:llä joka tapauksessa kaapissaan. Hän ei ole itse ostanut sitä eikä täten luonut kysyntää tuotteelle. Miten turkin roskikseen heittäminen olisi yhtään sen eettisempää, kuin sen käyttäminen? Yhtään eläintä ei kuole enempää kummallakaan tavalla. Jos taas vastaavan tuotteen ostaa kaupasta, hyllyyn tulee uusi turkki, jota varten kuolee uusi eläin.

Vierailija
31/100 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

nää viherpipertäjäkukkahattutädit ovat just näitä kommareiden jälkikasvua, jotka ovat jo äidinmaidosta imeneet sen asenteen, että kaikesta pitää kiukutella ja kaikkea vastaan haroa. Kovaan ääneen ollaan osoittamassa toisten valintoja ja julistetaan kuinka väärin ne ovat, milloin nojaten eettisyteen, milloin hiilijalanjälkeen. Kuitenkin nämä pipertäjähipit tekevät itse lapsen jos toisenkin, hankkivat koiran ja loppupeleissä itsekin nauttivat kapitalismin tuomista hyödyistä ja hyödykkeistä. Sitten kuvitellaan, että roskien kierrätys, kestovaippailu, ekokassin käyttö ja luomun ostaminen pelastaa maailman, vaikka kyseessä onkin hyvin luotu trendi-ilmiö, jonka perässä nämä ateistiksi itseään tituleeraavat pipertäjät juoksevat kuin pahiten hurahtaneet lahkolaiset. Söpöähän se tavallaan on, mutta niin huvittavaa ja ironista.

viherpipertäjät ostavat luomua ja kierrättävät, te turkis-kapitalismi-konservatiivi-uskikset teette - niin mitä? Ai niin, odotatte että Jeessus tulee ja puhaltaa pipin pois. Ja antaa kaikille niin ison pussin karkkia ettei pidot lopu koskaan, enää tarvi kuvitella että pitäisi itseään millään tavoilla rajoittaa, herramunjee.

Kun jo kahdesti olet vedonnut Jeesuksen tulemiseen.

Vierailija
32/100 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkään en saanut vastausta kysymykseen: "Kenen etuja palvelisi että heittäisin sen roskiin ja ostaisin uuden takin jonka tekemiseen on käytetty öljyä (vrt. keinokuidut)?" Kuuntelen vastauksia! Hih!

Annas kun arvaan, edelleen kuuntelet vastauksia! Hih! *Pyyhin avuksi vähän kuolaa*

Vierailija
33/100 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Edelleenkään en saanut vastausta kysymykseen: "Kenen etuja palvelisi että heittäisin sen roskiin ja ostaisin uuden takin jonka tekemiseen on käytetty öljyä (vrt. keinokuidut)?" Kuuntelen vastauksia! Hih!

[/quote]

aika rasittava sä, joka useampiinkin ketjuihin HIHhitelet.

T. Nainen, joka käyttää äidiltään perimäänsä turkiskauluksellista takkia

Vierailija
34/100 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun jo kahdesti olet vedonnut Jeesuksen tulemiseen.

Ei ateistit niin tee :D Oot aika hassu piipertäjä.

Vierailija
35/100 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lähetän sulle natsitunnuksin varustetun takin! Varmaan pidät sitäkin? Kas kun muuten menee hyvä kangas hukkaan. Köhidioottiköh.

Vierailija
36/100 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viherpiipertäjällä paloi käpy! AHAHHAAAAAA! Tajusitteko? :D

Vierailija
37/100 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ymmärrän kyllä varsin hyvin ap:n pointin.

Vierailija
38/100 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Älä osta keinokuituista takkia, pöljä :DDDDD"

En ostaisikaan, jos minulla kerran olisi jo turkki!

Huvittava muuten tuo keksimäsi kuolausjuttu. Teet todellakin aivan kaikkesi jotta saisit turkisten käyttäjät näyttämään jopa tuikituntemattomien keskustelupalstalaisten mielissä vastenmielisiltä.

Fanaatikkoja onkin kiva kiusata.

Vierailija
39/100 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusitteko? :D

Ponnistele, kyllä se siitä!

Vierailija
40/100 |
14.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin myisin sen ja lahjoittaisin rahat eläimien hyväksi. Sen olen päättänyt jo kauan aikaa sitten kun minulla oli tilanne, että olisin saanut eräästä kilpilusta turkin palkinnoksi. Onneksi sain kuitenkin valita jotain muuta ja samalla myös kantaani esille palkinnon antajalle!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi