Näkemiin vaan muru sarja
Oletteko katsoneet. Alan katsomaan ekaa kautta. E ole ainakaan 10 vuoteen katsonut.
Kommentit (52)
Joskus kun tuli televisiosta. Sen mitä muistan ihan laadukas työväenluokkainen sarja.
Mistä katsot? Oon odottanut uusintoja.
Vierailija kirjoitti:
En seuraa aivotonta britti roskaa
Hah, hah, sarjahan on suorastaan laadukas verraten tämän päivän ohjelmiin.
Mun yks kaikkien aikojen lemppareita, joten mulla on ne dvd:llä, plus se spesiaali, jossa he on Laosin ja Thaimaan viidakossa.. Katson kaikki läpi suunnilleen joka toinen vuosi. Kuolematon sarja.
Hyvä sarja. Saisi tulla uusintana.
Hyvä sarja.
Loistavaa ajankuvaa brittien työväenluokasta 80-luvulla.
Eikä jatko-osatkaan ole mitenkään huonoja.
Viimeiset jaksot on tehty 2000-luvulla.
Mikä muuta sarjaa on tehty kolmella eri vuosikymmenellä?
Alkuperäinen sarja oli mitä mainioin. Siitä taisi olla jatkokausi, missä työt jatkui toisaalla - olisikohan ollut Espanjassa?
Ja sitten olivat keikalla Kuubassa ja toisen kerran veivät sillan intiaanireservaattiin Yhdysvaltoihin. Ihan huippudialogi ja ne tyypit.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä sarja. Saisi tulla uusintana.
Voisi tehdä uuden version mutta tuskin onnistuisi niiden duunariläpän esittäminen poliittisesti kiellettynä. Edes se että ukot keskenään tekee duunia, olisi pakko olla maailman enemmistöt edustettuna ja pomonainen.
Löytyykö se jostain suoratoistopalvelusta?
Toinen mitä olisi mukava katsoa jaksosta 1 alkaen olisi Hill Street Blues.
Vierailija kirjoitti:
Youtubessa on 2 ekaa kautta mutta englannin kielisenä.
Työtön mies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Youtubessa on 2 ekaa kautta mutta englannin kielisenä.
Aika hyvin. Onneksi löytyy kielitaitoa. Täytyypi etsiä.
Tykkäsin sillon aikanaan ja olin vasta lapsi sen tullessa. Pitääkin katsastaa toimiiko vielä.
Lapsena katsoin ja olin tosi ihastunut siihen päähenkilöön.
Muistan hyvin sarjan jo 80-luvulta, laatutuotanto. Tämä ja Mennyt maailma olivat seuratuimpia sarjoja. Ja tietysti Monty Pythonit ja Pokka pitää jne hupisarjat.
Näkemiin vain, muru -näyttelijöistä iso osa jäi brittituotantojen vakiokasvoiksi. Kevin Whately on ollut erittäin työllistetty, oma poliisisarjakin löytyy. Samoin Chris Fairbanks, Jimmy Nail (jolla aukesi hetkeksi myös poptähden ura) ja Tim Healy ovat vakiokasvoja brittiläisessä tv- ja elokuvatuotannossa. Isoin stara näyttelijänä tuli kuitenkin Timothy Spallista, löytyy palkintoja ja Oscar-ehdokkuuttakin, mutta ennen kaikkea loistavia roolisuorituksia.
Gary Holtonin kuolema oli tietysti myös iso uutinen aikoinaan. Elettiin punk- ja uudenaallon aikaa, ja kuolema alkoi korjata satoaan.
Mutsi oli aikoinaan satavarma, ettei toi raksaäijäkööri voi mitään näyttelijöitä olla.
Mikä se on??