Tuntuuko muista raskaana olevista, että mahaanne "mulkaistaan" usein?
Olen nyt rv 28 ja yllättänyt siitä, miten "pahasti" vieraat ihmiset katsovat välillä mahaani. Erityisesti naiset. Miehet katsovat jotenkin ystävällisemmin.
Ymmärrän toki että maha kiinnittää huomion, mutta mistä tuo mulkaisu johtuu? Miksei mahaa voi vilkaista neutraalisti tai esim. hymyillen?
Vai kuvittelenkohan vain. Kokemuksia?
Kommentit (58)
mutta muistan kyllä kommentit " ei tässä tiedä mihin silmänsä laittais".
Se oli ihan puhdasta piruilua. En unohda niitä ihmisiä silloisesta työpaikasta enkä sanontaa.
neitsyt Maaria ole. Mahat piiloon ja pipo syvälle päähän niin mulkaisuja edes huomaa.
se nyt vaan on niin seksikästä nähdä raskaana oleva hehkeä nainen, ettei oikein pysty olemaan vilkaisematta hieman liiaksikin.
Myönnän se olin minä...
Pervo on se joka näkee niin luonnollisessa asiassa kuin lapsen kehittyminen/syntymä jotain pervoa.Pervous on siellä katsojan silmässä.
raskausvatsa, kun se jo on oikein pyöreä on nätti ja mielenkiintoinen juttu.. miten ihmeessä ihminen voi siellä kellua =) eli ei musta ainakaan rumaa!
jos näkee raskaana olevia naisia, jotka oikein tyrkyttää sitä mahaansa. Ja en ole yksin mielipiteeni kanssa.
Se ärsyttää. Varsinkin kun tietää, että kyllä se hymy siitä vielä hyytyy.
Mutta jos on mukana vanhempia lapsia ja odottaa, niin silloin katseeni on huomattavasti lempeämpi. Ihanaa, että jotkut tekee sen vielä uudelleen.
Pervo on se joka näkee niin luonnollisessa asiassa kuin lapsen kehittyminen/syntymä jotain pervoa.Pervous on siellä katsojan silmässä.
Enkä voi kyllä ymmärtää tuota "menee ruokahalu"- kommentiakaan. Millä vuosisadalla te oikeen elätte? Pitäisikö raskaana olevien sulkeutua kotiin heti kun maha alkaa näkyä, tai pukeutua johonkin armeijan ylijäämälaskuvarjoihin?
Oletteko ihan varmoja, ettei teillä ole jotain häikkää seksuaalisessa kehityksessä, kiintymyssuhteissa tms. Jokaisella raskaana olevalla naisella on täysi oikeus viuhtoa vaikka bikineissä, jos siltä tuntuu!
rankkaa tulee olemaan, mutta onnea. Ikävää, jos sinulla kävi toisin, mutta kommenttisi oli jotenkin...sairas...
Et siis anna "lupaa" esikoista odottaville onneen haha:D No kauniinpaa se on kuin sinun nyrpeä naamasi jos ei muuta;)
Ja 51 NAULAN KANTAAN! Näpäytit juuri oikeilla sanoilla!;)
ja huonolla tsäkällä pilaa jonkun päivän.
Itse olen muuten jakanut painonvartijat lappusia raskaana oleville naisille, jos maha on esillä.
Käytätkö räikeitä värejä vaatteissa?
Käytätkö ns. "heimovaatteita"? (punkkari, rokkari jne.)
Itse olen 22 ja esikoinen syntyi nyt marraskuussa ja käytän kirkkaita värejä vaatteissa ja yritän parhaani mukaan "edustaa" Psycho/rockabilly genreä. Ja aina on minua luultu nuoremmaksi kuin olen.. Näin siis oita mulkaisuja paljonkin. =)
iäkkäämpi tai joillekkin riittää että on30 niin on "liian vanha" Äitini kertoi että häntä "mulkoiltiin pahasti ja uskoi sen liittyvän ikään, koska nuoremmalla iällä ei tullut kyttäilyjä.
Ja itse olen noh...ns "normaalisti pukeutunut" Miten sen nyt ottaa;) 22v ja näytän ikäiseltäni ja olen kuullut paljon, että voi nuori nainen on niin kaunis raskaana olessaan ja että ihanaa että edes joku nykypäivänä, kun ei ne plaa plaa....
Minulle nuo kommentit EIVÄT kyllä ole kohteliaisuuksia, koska moni ystäväni on vanhempi, ja oma äitini on myös sisareni saanut myöhemmällä iällä. Eihän kukaan nyt hyvänen aika sen parempi ole nuorempana tai vanhempana!
Muutenkin ärsyttää tuo ihmisten ikään ja vaatetukseen katsominen, jos pukeutuisin esim punkkariksi, olisi katseet varmasti erillaisia.
Kommentit ehkä minulle tarkoitettu hyvällä, mutten pidä ajatusmaailmasta jossa arvostellaan noin typerin perustein...
Uskon että moni katsoo sinua ap ihan uteliaisuuttaan, mutta suomalaisen naama nyt on aika peruslukemilla ellei jurokin, joten tuskin kovinkaan moni "mulkaisee" sinua. Se voi toki siltä tuntua, kun on uusi elämänvaihe ja muutenkin herkempi.
Pukeudun varsin tavallisesti. Ja lapsia on jo ennalta. :)
ap
jotkut joskus mulkoilivat. Itse ajattelen, että mulkoilivat, että vieläkö tuo lapsia tekee.
Nimittäin mulkaisuja ei koskaan ollut, jos kolmea lasta ei ollut mukana.
idiootteja löytyy maailmasta:D
Äläpäs välitä, olet kaunis juuri nyt!;)
Jos jotakuta ärsyttää raskaus, kannattaa tosissaan jäädä kotiin rypemään! Jos ei kestä elämää ei kannata mennä sen eteen.
rankkaa tulee olemaan, mutta onnea. Ikävää, jos sinulla kävi toisin, mutta kommenttisi oli jotenkin...sairas... Et siis anna "lupaa" esikoista odottaville onneen haha:D No kauniinpaa se on kuin sinun nyrpeä naamasi jos ei muuta;) Ja 51 NAULAN KANTAAN! Näpäytit juuri oikeilla sanoilla!;)
Ja mun äitiys on ollut täydellistä jo monen monituista vuotta.
Tahallani en ketään mulkoile, mutta esikoista odottavat ovat ärsyttäviä. Voit lukea tätä palstaa ja huomaat että sinä ja minä ollaan ehkäpä ainoat joille äitiys on ollut hyvä juttu.
Mutta tässä siis syy miksi en katso kaikkien mahaa hymyilleen vaan normaalilla ilmeellä :)
tai siis mulla ainakin on aivan vastakkainen kokemus. Kukaan ei ole ilkeästi mulkoillut. Jos joku vieras on huomioinut niin sitten ystävällisesti hymyillen. Harvempi toideten raskauksia taitaa rekisteröidä.
Kuvitteletko ap, vai mikä ihme sussa saa ihmiset mulkoilemaan?? Kerropa vähän, että mikä ilme kasvoilla kuljet? Kuljetko niin kuin maailman omistaja, että sulle pitää avata ovet ja tarjota istumapaikat bussissa - koska olet niiiin raskaana. Tai ehkä näytät kärsivältä valaalta? Ja se mulkaisu onkin myötätuntoinen mulkaisu?
Jos ihmiset mulkoilevat raskausvatsaasi niin ehkä teidän tulisi peitellä se maha paremmin. Loysää paitaa päälle niin loppuu mulkaisut.
Raskausmahat pannaan!!!!!!