Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppikiistoista.

01.12.2009 |

Miten se voi olla mahdollista, että anopit ovat aina hankalia? Tuleeko kilteistä miniöistä aina vaikeita anoppeja? Ja eikö kenenkään oma äiti ole hankala, vaikka onkin puolison anoppi? Olisiko miniöillä ja vävyillä peiliin katsomista. Minulla on oikein hyvät välit kaikkien anoppieni kanssa.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en ole koskaan edes anoppiani nähnyt ja koen sen kyllä isona puutteena elämässäni. Ja myöskin lasteni elämässä.

Toivoisi jonkinmoista kunnioitusta kuitenkin sille naiselle joka on poikanne maailmaan saattanut ja kasvattanut.

Vierailija
2/19 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei ole tarkoitus keräillä anoppeja, vaan luoda pysyviä ihmissuhteita...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huolen omista asioistaan.

t. Miniä, joka sai anopilta lahjaksi laminoidun BMI-taulukon

Vierailija
4/19 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta

Vierailija
5/19 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sehän on vain yksittäinen asia ja anoppi varmaankin tarkoitti hyvää.

Vierailija
6/19 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma äiti on maailman hankalin tapaus, me ei oikein olla enää edes väleissä sen temppujen vuoksi. Onneksi äidilläni ei ole kuin yksi lapsi, ei tarvii muiden kärsiä.

Vierailija
7/19 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sehän on vain yksittäinen asia ja anoppi varmaankin tarkoitti hyvää.

että mitä tahansa saa tehdä ja toisia loukata jos kuitenkin tarkoittaa hyvää ;)

Vierailija
8/19 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotka eivät ole elämässään saaneet toteuttaa itseään muuttavat helposti katkeriksi ämmiksi. Ja miniäänhän se katkeruus on helppo purkaa. Tarkemmin ajateltuna kaikki on kuitenkin aina sen miniän syytä.

Yllättävän moni nainen muuttuu vanhetessaan vihaiseksi ja hankalaksi ihmiseksi.

Voin vain toivoa ettei itselleni kävisi niin.

Vierailija
9/19 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniä, joka sai anopilta lahjaksi laminoidun BMI-taulukon

Vierailija
10/19 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiititkö lahjasta vai mitä sanoit?

Vierailija
11/19 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisin ensin avannut paketin. Ehkä, että hm, kivat värit. Tai että kiva, näkyy olevan nuo isommat lukemat valmiiksi päälle päin.

t. Miniä, joka sai anopilta lahjaksi laminoidun BMI-kortin

Vierailija
12/19 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itkenyt tätä IS.n palstalla ja jokaisessa anoppiketjussa käyt tätä samaa asiaa volisemassa.

Sinulla on kyllä ongelma. Tai sitten kaipaat huomiota ja käyt tämän jutun kokeilemassa joka ketjuun.

Huomio, tää on jo vanha juttu, eikä enää naurata.

Vierailija
13/19 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstailijoita ja keskustelupalstoja, millä saat tällä samalla kitinällä huomiota ja empatiaa.

Vierailija
14/19 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin olemme anopin kanssa enemmän samalla aaltopituudella ja minun on helpompi jutella hänen kanssaan lähes kaikesta, koska hän ei koskaan tuomitse suoralta kädeltä ja tuputa omia jyrkkiä käsityksiään esim. siitä, kannattaako joka ikinen sentti laittaa säästöön vai pitäisikö välillä vähän elääkin.

Vierailija
15/19 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

luen aina kiinnostuksella näitä anoppi-miniä kommentteja, kun anoppeja (ja miniöitä) on varmasti moneen veneeseen... mun anoppi yritti hukuttaa itseään meidän lasten nähden, jonka jälkeen (selvittyään) totesi sitten, että eihän sitten muistella pahalla...

Vierailija
16/19 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta sitä nyt ajan takaa, ettei aina automaattisesti voi olla niin. Joskus tuntuu, että on valmiina se anoppiviha asenne.

Vierailija
17/19 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet itkenyt tätä IS.n palstalla ja jokaisessa anoppiketjussa käyt tätä samaa asiaa volisemassa.

Sinulla on kyllä ongelma. Tai sitten kaipaat huomiota ja käyt tämän jutun kokeilemassa joka ketjuun.

tai sitten on jäänyt jotain huomaamatta...

Vierailija
18/19 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen ollut yksissä mieheni kanssa vajaa kaksi vuotta ja ensimmäinen vauva tulossa. Itselleni on perhe ja suku tärkeät ja haluan, että tämä vauvakin oppii tuntemaan "juurensa". Ongelma on vain mieheni. Hänen mielestään ei ole mitään kiirettä minun tavata hänen äitiään tai sukuaan. Kuulemma ehtii vielä... Suku tietää kyllä olemassa olostani, mutta minua ei ole mihinkään perhejuhliin kutsuttu, tai ainakaan viety... se on mielestäni vähän outoa. mieheni mielestä ei... Harmittaa jo tämän vauvelin puolesta... oppiikohan ikinä tuntemaan isänsä äitiä, mummoaan...

Vierailija
19/19 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämän alla kirjoittaneen vai tuom BMI-taulukon saaneen miniän, mä valitsisin kyllä BMI-taulukkominiän!! :D

Tä menee jo sairauden puolelle, eikä oo enää hauskaa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi