Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

muita lingon &blåbärin vaatteisiin tykästyneitä?

Vierailija
12.12.2009 |

Itse ostaisin, tosi mielelläni ko. valmistajan vaatteita tyttärelleni. Aika hintavia kylläkin vaikka ovat meillä hyvin pesuja kestäneet.

Mun mielestä ne on ajattomia ja värit , jotka omalle lapselleni sopivat. Lisäksi sopivat hyvin värimaailmoilta toisiinsa... esim. reissuun lähtiessä ei tartte miettiä mitkä sopii toisiinsa jne.

Kaveripiirissäni muutamia "hurahtaneita". Meillä toisinaan lapset toteavat toisilleen, että mullakin on toi mekko kotona jne.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rumia eli en ostaisi. Pidän paljon esimerkiksi Mayoralin vaatteista ja niitä meillä onkin kaappi täynnä.

Vierailija
2/9 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

osa on ihan yök

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää ostaa kokoa pienempi kuin muissa

Vierailija
4/9 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt lopettavat näiden vaatteiden maahantuonnin, joten so long sitten niillekin. Ehkä tarjontaa on niin paljon kuitenkin, ja nämä iskevät vain harvempiin...

Vierailija
5/9 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnan takia en ihan vauvalle osta, kun jäävät nopasti pieniksi. Pidän myös perusväreistä ja siitä että värit pysyy. Usein ostan näitä myös lahjaksi.

Vierailija
6/9 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli maahantuonti porras vaan poistuu välistä ja vaatteet tulee myyjille suoraan ruotsista

Vierailija
7/9 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ylihinnoiteltuja

Vierailija
8/9 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääasiassa ruman värisiä. Vähän jotain mielenkiintoisempaa meille, kiitos.

Vierailija
9/9 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ne trikoot ovat hyviä. Pitäisi varmaan etsiä myyjä ja tilata niitä lisää. Hyviä trikoita ei löydy ihan joka paikasta. POP on toinen mistä olen ostanut, mutta sitä ei ole täälläpäin. Vinkkejä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä