Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko muita perheitä, jotka eivät saa joululahjoja sukulaisilta tms.?

Vierailija
11.11.2009 |

Meidän perheessä kaikki lahjat tulevat lapsille meiltä vanhemmilta, me vanhemmat emme hanki lahjoja toisillemme.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset saa sukulaisilta lahjoja, mutta aikuisten kesken ei osteta mitään joulukukkaa kummempaa.

Näin on sovittu jo vuonna kivi ja keppi. Lahjojen osalta joulu on lasten juhla.

Julun tunnelma ja yhdesäolo on tärkeintä ei turha krääsä.

Vierailija
2/7 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapset saattavat saada jotain pientä (esim. villasukat) mutta ei tosiaan mitään lahjavuoria. Ei niin että tarvitsisikaan.

Vierailija
4/7 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummeiltaan samoin

Kaikki muut lahjat tulee meiltä vanhemmilta. Eli siis aika paljon menee rahaa jouluna...

Vierailija
5/7 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olivat pienempiä molemmat isovanhemmat hankkivat jotain pientä jouluksi. Sen jälkeen kun minun ja mieheni siskojen perheisiin on syntynyt lapsia, meidän lapset ovat jääneet ilman lahjoja.

Me aikuiset emme saa lahjoja keneltäkään.

Vierailija
6/7 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavaranhimoko, ahneus takana? Tavara ei tuo onnea! Itse olen ostanut aina sisarten ja miehen sisarten lapsille, koska lapsille on ollut kiva tuottaa iloa. Jos se olisi velvoite, en antaisi lahjoja.

Vierailija
7/7 |
11.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta olisihan se tosi ihana teko kerran vuoteen isovanhemmilta, tädeiltä, sediltä tai kummeilta, hankkia ainoille sukulaislapsille jotakin mitä lapset toivoisivat tai tarvitsisivat. Varsinkin kun ei ole rahasta kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi neljä