Keväällä 2010 yritysen aloittavia
Ajattelin huhuilla puolen vuoden palstailu tauon jälkeen uusia tuttavuuksia, jotka ovat suunnittelemassa yritystä ensi vuoden kevät ja kesän aikaan..:) Olen ollut haaveilijoissa 2010, mutta voi olla että haave saattaa olla jopa 2011 puolelle. Toki eihän sitä koskaan tiedä miten tulekaan raskaaksi ym. Meillä on aikaisemmastaan tyttö 2005 synt. ja muutama km on takana..:/.
Ilmoitelkaahan pinoon, jos saataisiin kevään/kesän yrittäjät aikaan rinkiä..:)
Kommentit (88)
Joo eli ei vielä meillä tärpännyt mutta nyt se kunnon "yritys "vasta alkaakin oikein toden teolla ( saa mieski laittaa kaikki "panokset pesään " ) XD
Mulla on ekan synnytyksen jälkeen vieläkin kierto ihan sekasin, nytki oli menkkojen väli reilut 2kk et saa nähdä miten onnistutaan!Jotenkin sen negatiivisen testin jälkeen tuli niin suuri pettymys että tuntui vaan että nyt meidän esikoisesta saa tulla isoveli ! Yritystä kaikille peliin ja aurinkoista kevättä kaikille kuumeilijoille!
Menkat tuli sittenkin eilen...niin ei vieläkään tärpännyt...ens kuukaus taas yrittämään...luulen että kokeilen noi ovistikut, kun nää kierrot niin epäselviä...ei jaksais odottaa enää!! =/
Menkkojen pitäisi alkaa perjantaina, mutta ei ole mitään sen suuntaisi tuntemuksia! Voiko näin aikaisin tehdä vielä r-testiä? Nyt siis menossa dpo11.
Mitään oireita ei tosiaan ole ja se on tosi epätavallista. Yleensä tuo epäilty endo kun oireilee jo viikon, puolitoista ennen menkkoja.
-trinzessa
luluzu ja Bee84, kun täti tuli kylään. Ensi kiertoon sitten plussaonnea kovasti!!!
mitä ovistikkuja kokeilet Bee84?
PLUSSAONNEA!!! =)
eli olen pian 20v nainen ja mieheni on 22v ja olemme aloittaneet vauvan yrittämisen tammikuussa 2010. sen jälkeen minulla tuli tyhjennysvuoto ja yhdet kuukautiset, mutta sitten meni hormoonit jotenkin sekasin ja ollu kolme kuukautta menkat pois.. sain lääkäriltä keltarauhashormonikuurin ja lopetin ne pillerit sunnuntaina ja nyt sitten odotellaan kovasti vuotoa.. toivotaan että nyt kesällä tärppäisi. on kyllä tullut sellanen toivoton olo kun haluaisin jo niin kovasti olla raskaana ja tuntuu että muut pamahtelee paksuiksi tuosta vaan. noh, ei se lapsen saanti sittenkään ole itsestään selvää, vaikka nuoria ollaankin.
Meilläkin on keskustelua ollut pikkukakkosesta. Esikoinen on 10/08 syntynyt tyttö. Jotenkin ajatukset toisesta lapsesta ovat risteilleet jo jonkin aikaa edestakaisin päässä..kovasti haluaisimme toisen, ettei ikäero lasten välillä kasva liian suureksi. Toisaalta ollaan juuri päästy helppoon vaiheeseen esikoisen kanssa. Ehkä olisi hyvä saada muutosta ennen kuin tulee liian mukavuudenhaluiseksi :)
Esikoinen on hyvin temperamenttinen,puhelee jo paljon ja haluaa tehdä kaiken itse! Ollut aina hyvä nukkumaan,joten se ei ole meillä ongelma.
Näillä näkymin yritys alkaa toukokuun loppupuolella :)
tsempit kaikille,ihanaa kun kevät tulee :)
Tikut jäi nyt vielä ostamatta...meillä on nyt kaikenlaista muuta puuha..(puutarhahommia ym.) niin päätin että yritän unohtaa sen vauvahomman nyt tän kierron aikana ja jos ei tärppää niin ens kuukaus sitten kokeilen tikut...=)Mukavia kevätpäiviä kaikille!
Vähän päivitystä tänne ehkä...hirveesti jännittää! ja pelottaa! eli ovulaatio oli sitten ihan selvästi kp 11 ja nyt on kp 27 eikä vielä menkat näkynyt..Mun kierto on kyllä vaihdellut mutta kahdet viimeiset kuukaudet on ollut 25 päivää...Testasin edellispäivää negaa, ja ajattelin testata huomenna uudestaan jos menkat ei näy =)on ollut varmaan viisi päivä ihan samanlainen olo kun ennen menkat, eli vatsa turvoksissa ja lievä kipu vatsassa ja alaselässä...ja paha olo on ollut...mutta tänään ihan hyvää olo, ainoastaan päänsärkyä vaivaa =/...Toivotaan että olisi jotain =)