Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keväällä 2010 yritysen aloittavia

11.12.2009 |

Ajattelin huhuilla puolen vuoden palstailu tauon jälkeen uusia tuttavuuksia, jotka ovat suunnittelemassa yritystä ensi vuoden kevät ja kesän aikaan..:) Olen ollut haaveilijoissa 2010, mutta voi olla että haave saattaa olla jopa 2011 puolelle. Toki eihän sitä koskaan tiedä miten tulekaan raskaaksi ym. Meillä on aikaisemmastaan tyttö 2005 synt. ja muutama km on takana..:/.

Ilmoitelkaahan pinoon, jos saataisiin kevään/kesän yrittäjät aikaan rinkiä..:)

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
22.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites teillä kuumeilu sujuu? Onko joku saanut jo plussaa? Tai te, joilla mies vielä empii, oletteko saanut mielen muuttumaan?

Meillä siis minä jarruttelen enemmän kuin mies, vaikka kovasti tekisi jo mieli laittaa yritys käyntiin... Ihan siis järkisyistä, olen juuri valmistumassa eikä olisi kovin fiksua olla kotona monta vuotta harjoittamatta kovalla työllä hankittua ammattia, ettei kaikki tieto unohdu. Mutta tunteet ei aina ole kovin järkeviä ;) Eilen just kattelin meidän pikkuista, että eihän se ole mikään pieni enää :) Ja toiveissa olisi, että poika saisi ainakin yhden sisaruksen, ja ettei ikäero venyisi kovin isoksi. Esikoinen siis reilun vuoden ikäinen ja raskaus lähti käyntiin ekasta yrityskierrosta, nyt sitten mietityttää sekin että voiko toisellakin kerralla mennä kaikki yhtä "helposti". Kun tietää, ettei lasten saanti mikään itsestäänselvyys ole... Kuten Kolibrikin kirjoitti, on se vuosi todella pitkä aika kun yrittää ja toivoo koko ajan...

Kaikkea hyää teille, kanssakuumeilijat :)

Sabriina ja yhä nouseva kuume

Vierailija
22/88 |
24.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kuumeillaan edelleen! Asiat edenny sen verran että saattais olla et maaliskuussa jätän pillerit pois, jos kaikki menee hyvin;) Riippuu vähän työtilanteesta. Jos tulee joku superhyvä työkeikka ni sit pitää ehkä vähän pitkittää, mut toivottavast ei kauhesti!! Oon Freelancer ja kaikki tulot kun vaikuttaa äitiyspäivärahaan ni siks täytyy punnita jos tarjotaan.

Kuume kasvaa senkin takia että meitä pyydettiin ystäväni pienen tytön kummeiksi!! Tyttö syntyi keskosena ja painaa vielä alle 2kg, mutta on tavattoman reipas! Ja niin pikkuriikkinen rimpula että! Ihana!

Talvikelejä toivotellen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
25.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikille! Olemme avokkini kanssa juuri muuttamassa espoon leppävaaraan. Olemme Pohjoisesta lähtöisin ja suoraan sanoen en tunne täältä ketään muuta, kuin työkaverit.

Tätä kautta toivottavasti tutustuisin ihmisiin ja saisin seuraa :)

Vauvakuume on suuri, meilä ei ole vielä yhteistä lasta, avokilla on entuudestaan yksi lapsi.

Olemme puhuneet vauvoista paljon, nyt varsinkin kun olemme asettuneet aloillemme ja viihdymme. kummallakin on hyvät työt.Uusi asunto, mihin muutamme maaliskuussa on sopiva ja ihana. Enää puuttuu se tärkein, eli vauva.

Olemme päättäneet jättää ehkäisyn pois. En tiedä ns. ovulaatiosta sekä tärppipävistä joten vauva tulee jos on tullakseen :) kovasti kuiten jo jännittää..

24/88 |
04.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervehdys! Olemme kihlatun kanssa puhuneet lapsesta ensimmäisen kerran jo vuosia sitten..nyt viimeinkin koittanut oikea aika ja hetki vauvahaaveiden toteuttamiselle. Meillä yritys aloitetaan ihan pian eli jo tässä kuussa. Pillerit jätin pois jo viime huhtikuussa..nyt kovasti odotellaan ja toivotaan onnistumista :) Esikoinen siis haaveissa. Itselläni on hieman epäsäännölliset kuukautiset joten tarkkaan ei tiedä ovulaatio hetkeä..täytyy siis luottaa hyvään onneen :)

Vierailija
25/88 |
05.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noniin, kierukan poiston jälkeen ensimmäiset kuukautiset ovat takana ja noista nyt 3 viikkoa aikaa.. jännittää jännittää. Lastentekoa on ainakin kovasti harjoiteltu ;) joten saa nähdä tärppääkö!

Olen muuttanut pohjoisesta vasta viime kesän lopulla, joten en tunne täältä juurikaan ketään. Kiva jos tätäkin kautta tulisi uusia "samassa tilanteessa" olevia tuttavuuksia. Kristinamom näytti ainakin olevan Tre:en suunnalta?

Nyt vain peukut pystyyn ja toivotaan parasta, menkkojen pitäis viikon päästä alkaa.. jos alkavat. :o)

-H-

26/88 |
07.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan alkoi kiinnostaa että minkä ikäistä yrittäjää täältä löytyy? Itsellä alkaa seuraavaksi 25vuosi kulumaan.

Silverillä onkin jo jännitysvaihe päällä. Itsellä jännitys alkaa ens kuun alkupuolella :)

Vierailija
27/88 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja moikka kaikille tasapuolisesti. Täällä tosiaan opinot loppusuoralla ja isäntä aloitti juuri inssityöt..:) Kevät lähenee:) Vauvakuume aaltoilee..:) Eilen oltiin miehen kanssa ostoksilla ja mies heitti, " eihän sitä tiedä vaikka tehtäisi kolme lasta" aika ihana. Tuli vedet silmiin. :) Ei oo ikinä sanonut niin:) Mutta nyt pitäs menkat alkaa ens vkon jälkeen, et viel pitäs malttaa muutama kierto ennen yritystä:)

Tsemppiä kaikille ja kuullaan. Terkkuja yövuorosta.

Krisse

Vierailija
28/88 |
08.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitus on aloittaa yritys ja jättää ehkäisy pois huhtikuussa. Pari kiertoa vielä edessä. Kovasti aika kuluu palstaa selatessa. :)

Niin siis minä olen 28-v. ja mies pari vuotta vanhempi.

Vierailija
29/88 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 27v ja mieheni 29v. Minulla on aiemmasta liitosta -02 syntynyt tytär. Yhteistä kuumeillaan :)

Shellie, mekin olemme pohjoisesta lähtöisin :)

Olisi kiva tutustua, muualta tulleena ei pääkaupunkiseudulla ole paljon tuttuja..

Vierailija
30/88 |
18.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan uusi näissä piireissä ja vasta muutama viikko sitten elämässäni ekaa kertaa aloin pyöriä vauvasivuilla :)

Olen siis kohta 22 ja avokkini 24 ja hirmuinen vauvakuume on päällä kummallakin! Pitemmän aikaa jo itse olen kuumeillut mutta ei ole uskallus riittänyt lähtä tosissaan yrittään kun opiskelutkin vielä kesken. Mutta pikkuhiljaa on miehen kanssa tultu siihen tulokseen että jos kerran kumpikin sitä niin kovasti haluaa niin miksei nyt... Koskaan ei tiedä kuitenkaan vaikka venyisi kuukausitolkulla. Ja onko se aika sitten loppujen lopuksi koskaan se "oikea".

Nyt siis ensimmäistä kiertoa vasta mennään pillereiden lopetuksen jälkeen. Toivottavsti tärppää mahdollisimman pian!

Plussatuulia ja onnea yritykseen kaikille kuumeilijoille :)

Vierailija
31/88 |
20.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei

Minä oon uusi täällä, mut me on nyt päätetty et aletaan koittaan esikoista huhtikuussa. Kovasti jo tulee viikkoja laskettua, et milloin huhtikuu vihdoin koittaa. :) Toisaalta itsekin tulee mietittyä, et eihän sitä pysty näin itse päättämään et millon se sit oikeesti tärppää.

Vierailija
32/88 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltauduin kynnyksen yli ja tulla kirjoittamaan tänne.

Mieheni kanssa ollaan päätetty aloittaa yrittämään toukokuussa. Meillä olisi haaveissa se ensimmäinen. :) Vähän sekavilla fiiliksillä, minun pitäisi valmistua joulukuussa. Mutta mitenkä työt sen jälkeen? Mieheni pääsi vuorotteluvapaan sijaiseksi vuodeksi, jonka jälkeen luultavasti vakinaistetaan. Meillä yksi km takana vuodelta 2008. Myös mietityttää, kun minulla on kolme koiraa ja hevonen, miten saan kaikki hoidettua kunnolla?

Me molemmat ollaan -88 syntyneitä ja naimisiin ehtineitä.

Vierailija
33/88 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yksi vauvakuumeinen... Meillä on yksi lapsi vm. 2005, jossain vaiheessa ajattelin ettei lapsia lisää tuliskaan, mutta sitten se kuume iski. Ja tää on paha!! Syli tuntuu tyhjältä, hiplaan kaupassa vastasyntyneiden vaatteita ja kaipuu on ihan hirveä. Onneksi mies ei pistänyt vastaan ;-)

Mä olen 24-vuotias, mies vuoden vanhempi. Espoossa asustellaan, kavereilla ei vielä tietoakaan vauvakuumeesta, joten en kauheesti viitsi heitä tällä asialla vaivata ;-)

Nyt vasta eka yrityskierto ja tuntuu, etten voi mitään muuta ajatellakaan. Pari viikkoa testaamiseen ja se tuntuu nyt ikuisuudelta. Tsemppiä kaikille!! :-)

Vierailija
34/88 |
28.02.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, miten paljon yhä olemme saaneet lisää kuumeilijoita mukaan ja eri puolilta Suomea. Mä olen yrittänyt pohtia miten saisin tehtyä sellaisen listauksen meistä tänne , mutta olen niin kädetön tekemään sellaisia ihmeitä, että osaisiko joku neuvoa? Olisi kiva saada ylös meille listaa mistä olemme, haaveemme ym. Ja sitten, kun plussia saadaan niin olisi kiva päivittää plussailijat. Täällä kuumeen suhteen nyt hiljaiseloa, tuntuu vaan että kaikki kaverit tekee nyt toista ja kolmatta kierrosta;). Itsellä se yrittely häämöttää muutaman kuukauden päässä..On jännää kuulla sitten kun lähenee yritysajat meillä, kuka plussailee enskojen joukossa:)

Mutta kuullaan ja mukavaa kevään alkua:)

Krisse

Vierailija
35/88 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hiljaista täällä nyt näköjään :) Itse en osaa kyllä auttaa nuissa listaamishommissa tai muussa mutta ajattelin täällä vaan vähän huhuilla! Hämeenlinnasta ollaan molemmat miehen kanssa kotoisin, asuttu pohjoisessa kyllä melkein koko pienen ikämme. Tässä menkkoja odotellessa aika kuluu, saisi sitten vähän tietää tuota kierron pituutta niin pääsisi ihan oikeasti yrityshommiin, vaikka harjoiteltu on kyllä kovasti ;)

Ihana kun tuo aurinkokin pikkuhiljaa alkaa tulla esiin, jotenkin kaikki ajatuksetkin heti paljon valoisampia ja toivetta täynnä ollaan kumpainenkin miehen kanssa :)

Vierailija
36/88 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei taas! Tosiaan, paljon porukka ilmoittautunut, kiva niin! Täällä kuumeilu jatkuu mutta yritetään täällä vielä olla aloittamasta yritystä :) Mulla kyllä kohta hermo pettää, niin kuin mieskin totesti, jos hän sanois että nyt saa ehkäisy jäädä niin mä olisin ihan vaan että JOO. Tuntuu taas, että kaikki kaverit raskaana, vaikka eihän se nyt ihan totta ole... Vauva-palstalla tulee hengailtua ja haaveiltua, ei voi mitään. Mutta vielä vähän maltetaan, kohta toivottavasti saan opinnot loppuun ja sitten :) Miehen kanssa yritetään olla puhumatta aiheesta, on kuume vaan niin kova... asiaa ei auta että esikoinen just oppinut sanomaan "vauva" ja hokee sitä sitten heti kun näkee vauvan/lapsen, myös kun näkee itsensä peilistä!

Olis kyllä hyvä idea tuo listahomma, niin ehkä muistaa kuika on kuka. Ymmärtääkseni omia viestejä pystyy muokkaamaan, eli ketjun aloittaja voisi ehkä laittaa aloitusviestiin kaikki nimimerkit? Tai sitten vaan uusi pino pystyyn... Meistä vielä sen verran, että Espoossa asustellaan, molemmat vm82 ja esikoinen 1,5v, pikkukakkosen yritys lähtee käyntiin toivottavasti kevään/alkukesän aikana!

Hauskaa kuumeilua ja plussia toivottaa

Sabriina

Vierailija
37/88 |
03.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikas moni on muuttanut pohjoisesta etelämpään! Mulle näin ikuisena Oululaisena on vieläkin esimerkiksi liikkuminen paikasta toiseen hyvinkin hakusessa.. No, vielä opin ;)

Asiaan, ei ole tärpännyt vielä ei. Ehkä odotukset olivat turhan suuria, olenhan aiemmin tullut raskaaksi hyvinkin helposti. Nykyinen mies on kuitenkin varsin "kuumeileva" myös, joten ei tässä vielä luovuteta moneen kuukauteen! :)

Jotain mahataudin tapaista ollut liikkeellä nyt, vie kyllä voimat itseltäkin ja siinä sivussa täytyy kuitenkin jaksaa huolehtia 3 ja 4 v tytöistä- talviloma kun on meneillään.

Ikää joku kyseli, itselleni tulee 25 vuotta täyteen ja mies täytteleepi pyöreitä 30v.

Tsemppiä odotteluun joka iikalle!

-H-

Vierailija
38/88 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heip. Eli täällä vielä yksi joukkoonne! Meillä 1v9kk poika ja nyt viikonloppuna yhtäkkiä iski vauvakuume molempiin ja päätettii alkaa hommiin taas! Tässä välissä yks keskeytetty raskaus (tooosi sairas pikkunen oli..) ja meni puolisen vuotta kun sanoin etten jaksa uudestaan mitään raskautta tai pikkuvauva-aikaa.. mut nyt se iski sitten yhtäkkiä yllättäen! :) Ja eilen oli ovulaatio (mulla on se päivä niin selkee) mutta ei sitte eile päästy pupuilee mut josko edellispäivän pupuilu olis tuottanu tulosta.. Sitä odotellessa! :) Niin ja ikää mulla 24 ja miehellä 28.. Ja sen verra viä että mein ekaa yritettii 8-9kk ennen ku tärppäs ja se toinen onneton lähti ekasta yrityksestä..

39/88 |
04.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kolmatta kuumeillaan. Meillä ennestään lapset 6v ja 4v tytöt. Kolmas tyttö tähän vielä sopisi. Minä olen 37v ja mies on 32v.

Tsemppiä kaikille kuumeilijoille ja plussaonnea!

Vierailija
40/88 |
09.03.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo pitkään käynyt lukemassa näitä vauva sivuston kirjoituksia, ja päätin nyt sitte itekkin kirjottaa.. Vauva kuumeilua ollut jo pidemmän aikaa vaihtelevasti. Tuntuu et mitä lähemmäks tuo yrittämisen aloittaminen tulee sitä vaikeampaa odottaminen on.. Meillä toiveissa ensimmäinen lapsi vuodelle 2011. Valmistun jouluna -10, niin olemme ajatelleet että kesäkuussa yrittämisen aloittaminen olisi sopivin aika :)Itse olen siis vm. -88, mies vm. -86.