Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keväällä 2010 yritysen aloittavia

11.12.2009 |

Ajattelin huhuilla puolen vuoden palstailu tauon jälkeen uusia tuttavuuksia, jotka ovat suunnittelemassa yritystä ensi vuoden kevät ja kesän aikaan..:) Olen ollut haaveilijoissa 2010, mutta voi olla että haave saattaa olla jopa 2011 puolelle. Toki eihän sitä koskaan tiedä miten tulekaan raskaaksi ym. Meillä on aikaisemmastaan tyttö 2005 synt. ja muutama km on takana..:/.

Ilmoitelkaahan pinoon, jos saataisiin kevään/kesän yrittäjät aikaan rinkiä..:)

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
23.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahden aiemman lapsen kohdalla tuli paljonkin kirjoiteltua, vaan on sittemmin täysin jäänyt.. Nyt on kuitenkin vauvakuume valloillaan, kierukan poisto on ensi viikolla ja keväällä tarkoitus laittaa pikkukolmosta alulle, jos vain tärppää! :) tällä hetkellä löytyy siis 3 ja 4 vuotiaat tytöt. Toivon mukaan haave toteutuisi jo ensi vuoden puolella mutta eihän sitä koskaan tiedä..

Vierailija
2/88 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi tarkoitus ruveta yrittämään toista huhtikuussa. Ollaan saatu siis vietettyä juuri esikoisen yksi vuotis synttäreitä...

Liitytään siis mukaan jos sallitaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi yrityksen tammikuussa aloittava. Esikoista siis kaivataan.

Aloittelin kierron tarkan seuraamisen jo 3 kiertoa aiemmin, kun luovuin ehkäisykapseleista (tuli maksimi 5v täyteen). Nyt siis mekaanisella ehkäisyllä ja kierron tarkkailulla menty nämä kierrot, ja seuraava ovulaatio onkin nyt sellainen, että saa tärpätä. :)

Tilanne sikäli ihana, että sekä mies että minä ollaan täysillä mukana tässä "projektissa" ja tiedän, että saan kaiken kaipaamani tuen siltä suunnalta.

Vierailija
4/88 |
14.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä kovin aktiivisesti ole kirjoittanut, mutta minut voikin poistaa esittelypinosta, tuli kaikkea muuta ja siirretäänkin yrityksen alkoittamista syksylle. Onnea yrityksiin ja plussiin! :)

Vierailija
5/88 |
15.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on kyllä ihan kuollut pois näköjään...Ajattelin vain ilmoittaa että mä olen plussannut =)

Hyvää onnea teille kaikille muille ja tsemppiä! =)

Vierailija
6/88 |
29.06.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläpäin jätettiin viikko sitten pillerit pois ja nyt odotetaan jännityksellä koska tärppää.

On todellakin hyvin yksilöllistä kuinka nopeasti tulee raskaaksi,mutta itse kaipaisin muiden kokomuksia näin ensikertalaisena :)

Vierailija
7/88 |
02.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut taas jonkin aikaa poissa, mutta ONNEA KAIKILLE PLUSSANEILLE ja ihanaa ja turvaisaa odotuksen aikaa. Pahoittelut km:sta ja muista ikävistä uutisista. Täällä ootellaan myös kuukautisisa, kieto on 26-31, että en oikein itekään nykyään tiedä koska ovulaatio on. Ihan hirveen ahkerasti ei olla ns ovispäivinä puputeltu, mutta nyt ootellaan vkonloppuna menkkoja, ja jos hiukan uskaltaa toivoa tai saa toivoa..on vähän jotain oireen tapaista. mutta voi olla toiveunta. aattelin itekin ovistikkuja..kokeilla ainakin.

Voitais muuten perustaa elo/syyskuun ketju meidän haaveilija poppoolle??Alkaa tää ketju olla jo aika suuri;) Ja tervetuloa uudet mukaan myös.

Mukavaa loppu kesää ja plussatuulia

T Krisse (groupin creator)

Vierailija
8/88 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minkäslaiset kuulumiset on nyt? Mäkin just yks päivä kyselin mieheltä että koska haluis toisen, ja ihan samat reaktiot ku sun miehellä ;) sitte kysyin että voisko yrittää lokakuussa (tai no heiluttaa peittoa marraskuun puolella) ni sanoi pilke silmäkulmassa et ei vielä tiedä.. Mut rivien välistä voi lukea et ei haluu enää ehkäisyä sillon. Tai ainaki kun mä ilmoitan et haluisin jättää pillerit pois ni uskon et on ihan ok. Sen verran positiiviselta ja optimistiselta on vaikuttanu.. ;)

Vierailija
9/88 |
03.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tyhmää.. Ton viestin oli tarkoitus olla vastaus Taide80:lle, siis tammikuussa kirjoitettuun viestiin. Että mitä hänelle nyt kuuluu. Oon puhelimella netissä ja tää jotain sekoilee.

Vierailija
10/88 |
04.08.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

2011 porukkaan..varovaisesti. Tein eilen haamu plussan ja tänään ClearBluella positiivisen testin. :) Oon tosi onnellinen, mutta pelonsekaisin tuntein..km ja tm takana kuitenkin. Että varovaisesti, realistisesti:)

Tsemppi kaikille ja voikaa hyvin.:)

krisse

Vierailija
11/88 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan huhtikuussa olis tarkoitus aloittaa "yritys" eli sitten saa tulla jos on tullakseen. Kaksi lasta meillä jo on eli pikkukolmonen toiveissa. Yritys alkaa siksi vasta toukokuussa, että yksi joulukuun lapsi meillä jo on ja jos voin siihen mitenkään vaikuttaa niin soisin lapselle jonkun muun syntymäkuukauden.

Vierailija
12/88 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni huhti- ja toukokuut vähän sekaisin, mut keväällä joskus kuitenkin. Ei se nyt niin tarkaa ole =)=)

Vierailija
13/88 |
05.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heippa..

Täällä yksi yrittäjä. Pillerit jäi pois marraskuussa ja luomumenkkoja oon ootellu jo 54 päivää. Sais tulla jo ni pääsis kunnolla yritteleen. Ikää on 26 wee ja ekaa siis yritellään. Mistäpä sitä tietää koska tärppää kun ei menkkojakaa näy!

Vierailija
14/88 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä aletaan yrittämään esikoista näillä näkymin huhti-toukokuun paikkeilla, ellei jo hieman aikaisemmin. Haaveissa olisi, että syntyy 2011 puolelle, vaikkei sillä toisaalta ole kovin suurta merkitystä. Eihän sitä tosiaan edes tiedä miten tulee edes raskaaksi, mutta saas nähdä ja pidetään peukut pystyssä. :)

Vierailija
15/88 |
07.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkukakkonen olisi haaveissa ja keväällä haluaisin alottaa, mutta meillä ei ihan vielä ole yhteisymmärrystä miehen kanssa;) Esikoinen täyttää kesäkuussa 2v, enkä haluaisi lapsilleni yli 3vuoden ikäreoa, mutta eihän sitä tiedä...voi olla että haaveilen vielä vuoden.

Meillä tuo esikoinen on ollut aika haastava ja vienyt voimia lähinnä öisin ja veikkaan että mies pelkää samanlaisen rumban tuloa uudelleen...mutta eihän sitä tiedä, toinen voi olla täysi enkeli tai vielä haastavampi (jos se nyt on mahdollista) ;)

Mutta, kuten sanoin, haaveissa on ja vauvakuume vaivaa kovasti!

Vierailija
16/88 |
08.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan pelottaa kirjoittaa kun ei ihan haluaisi sitä myöntää, mutta vauvakuume on aika kova tällä hetkellä. Sekä minulla että miehellä. Meillä esikoinen reilun vuoden ikäinen ja aivan ihana pieni mies onkin, vaikkakin nukkuu todella huonosti tällä hetkellä. Mutta tässä yritetään vielä "pidätellä" jonkin aikaa, minun pitäisi yrittää valmistua ja sitten olla töissä jonkin aikaa ennen kuin taas toivottavasti saa jäädä kotiin :) Alustavasti ollaan puhuttu että ehkä keväällä/kesällä saisi yritys alkaa! Hauskaa kuumeilua kaikille ;)

Sabriina ja poika 14kk

Vierailija
17/88 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulla on takana vuosien vauvakuumeilu ja lapsettomuutta edellisestä parisuhteesta. Nyt ollaan avokin kanssa yrittämässä ensimmäistä. Minä vm 83 ja mies 82. Pari kiertoa täytyy varmaan ottaa ihan rauhassa ja totutella elämään ilman ehkäisyä. Sitten voisikin jo alkaa ihan tositoimiim ;-)

Kovasti nyt jo jännittää.

Vierailija
18/88 |
13.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heissuli vei! Mä keksustelin miehen kanssa ja kyselin varovaisesti että osaisko se ajatella että alettain nyt keväällä yrittämään tai siis annettais toiselle lapselle mahdollisuus tulla ja se vastas "en tiiä" ;) Nyt te nauratte mulle, mut se ei sanonut suoraan ei ja tää oli sellanen hymyn lomasta sanottu en tiedä, joten tulkitsen sen lämpenemiseksi;)

Eli hyvällä säkällä ei tarvitsekkaan haaveilla niin mahdottoman kauaa! Eka muksu meillä lähti ekasta kierrosta joten olen luottavainen;)

Tällaisia terkkuja! Ja onnea Helistimelle, toivotaan että nyt onnistuu ja vauvaa ilmoittaa itsestään!

Vierailija
19/88 |
15.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ihanaa, kun ollaan saatu kasaan niin plajon haaveilijoita! Aika monella tuohon kevään korvalle osuu yrityksen alut. Jännittää jo kaikkien puolesta ja täällä ollaan yhdessä :)! Vois jossakin vaiheessa laitella vaikka vähän listaa mistä kukin on ja monettako haaveilee.. Kohta täällä varmaan saadaan jo ensimmäisiä plussa sateitakin!:) Itsellä hieman vielä on aloitus kysymysmerkillä, mutta joko maalis-huhtikuun aikana luultavammin..:)

Haleja kaikille haaveilijoille.

T Krisse ,Mansen mami

Vierailija
20/88 |
21.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täälläkin yksi haaveilija. Kolme lasta jo on p-00, t-02 ja p-09 ja vieläkin se vauvakuume päällä :) Nuorimmainen täyttää toukokuussa vuoden, ja siihen asti ollaan miehen kanssa puhuttu että odotetaan. Edellisellä kerralla oli yritystä yli vuoden ja toivon sydämestäni, ettei tällä kertaa menisi niin kauaa... Mutta siis mukavaa että täällä on muitakin!