Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keväällä 2010 yritysen aloittavia

11.12.2009 |

Ajattelin huhuilla puolen vuoden palstailu tauon jälkeen uusia tuttavuuksia, jotka ovat suunnittelemassa yritystä ensi vuoden kevät ja kesän aikaan..:) Olen ollut haaveilijoissa 2010, mutta voi olla että haave saattaa olla jopa 2011 puolelle. Toki eihän sitä koskaan tiedä miten tulekaan raskaaksi ym. Meillä on aikaisemmastaan tyttö 2005 synt. ja muutama km on takana..:/.

Ilmoitelkaahan pinoon, jos saataisiin kevään/kesän yrittäjät aikaan rinkiä..:)

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
02.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä olis tarkotus nyt km:n jälkeen aloittaa uusi yritys. Kova on jo vauvakuume ja toivo että tärppäisi yhtä hyvin kuin edelliset yritykset :) Juuri vietettiin esikoisen 2 vuotis synttäreitä joten minun mielestä olisi jo aika sille toiselle jonka siis piti syyskuussa syntyä.

Vierailija
62/88 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on nyt kp 9, ja tänään tuli ovulaatio-limaan näköistä valkovuotoa...Ei se nyt vielä voi olla...Laskin kyllä että viime vuoden aikana mun kierto on vaihdellut 25-35 päivän välillä...niin jos nyt tulee 25-päivän kierto niin onhan se mahdollista että oikeesti olisi tänään...mua ärsyttää nyt tämä homma...ensi kertaa ostan noi ovulaatio-testiliuskat! Nyt pitää odottaa että mies tulee kotin töistä ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
05.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väliaikakuulumisia! :o)

Olin jo epäillyt tässä näitä poisjääneitä kuukautisia odotellessa että jotakin on meneillään koska olo on ollut hyvin omituinen. Väsymys on ollut jotakin aivan käsittämätöntä vaikka ehdin olla jo pirteä kuin peipponen kevään tulon myötä.

Menkat oli siis kolmatta päivää myöhässä ja ajattelin että piru vie, haen testin (Yliopiston apteekissa viikkonäytöllisen Clearblue testin lisäksi yksi tavallinen kaupanpäälle, vinkvink ;)ja heti kohtahan siihen näyttöön tuli lukemaan että RASKAANA ja hedelmöittymisestä 1-2 viikkoa eli kestoltaan 3-4 viikkoa viime kuukautisten alkamisesta. Miesressukalla tuli tippa linssiin onnesta :) Piti vielä tehdä seuraavana päivänä uusiksi että onko se tosi vaan edelleen testi oli positiivinen.

Nyt siis vaan varaamaan aikaa neuvolaan ja toivomaan että kaikki menee hyvin eikä tule km:a eikä mitään muutakaan..

Tsemppiä ja jaksamisia heille, joilla oli ikäviä kuulumisia lääkäriltä :( ja kaikille muillekin, uusia plussauutisia jäämme odottamaan..

Pikkukolmoshuumassaan ihmettelevä,

-Silveri-

Vierailija
64/88 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea hurjasti silverille plussasta!!! Ihanaa, tuollaiset uutiset vaan kasvattaa omaa vauvakuumetta entisestään!

Halauksia kaikille jotka ovat saaneet ikäviä uutisia!

Plussaonnea kaikille!!!

Vierailija
65/88 |
06.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon Silveri ja muutkin plussanneet!!!

Täällä vasta odotellaan että pääsisi pillerilevyn loppuun ja tyhjennysvuodon jälkeen "tosihommiin". Meillä kun on vauvakuumetta molemmilla. Minulla varmaan enemmän, mutta kyllä miehenikin sen myönsi. Ei kuulemma ole ennen ollut vauvakuumetta niin ei osaa sanoa onko se kuinka "pahaa" kuumetta. Mutta malttamattomana hänkin silti odottaa yrityksen aloitamista... taitaa siis "paha" kuume jo olla hänelläkin. Toivottavasti vain tärppää meillä nopeasti.

Plussatuulia! =)

Vierailija
66/88 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla kierukan poisto ens viikolla ja neljättä olisi tarkoitus yrittää. Kolme poikaa löytyy -01, -04, -06. En tiiä olenko "hullu" kun vielä vauvakuume iski???

Vierailija
67/88 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kans yks ilmoittautuu.. Pikkukakkonen haaveissa ja kevätkylvö alkoi näin huhtikuussa.

meillä jo ennestään 2009 syntynyt poika..

Vierailija
68/88 |
07.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trinzessalle paljon jaksamista ja toivotaan pian parempia uutisia, että endometrioosi jää vain epäilyksi.

Vierailija
69/88 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin tänään uudestaan lääkärissä ja koko aika meni yhden perinnöllisyysasian setvimiseen, vaikka sen piti olla vaan lisäkysymys ja tuon endoepäilyn tutkiminen se pääasia. Lääkäri vaan totesi, että sitten jos ei ole vuoteen tärpännyt, niin tutkimuksiin!

Nyt sitten mietin, että pitäisikö varata aika yksityiseltä vai gyneltä vai missä tätä endo-asiaa tutkittaisiin eteenpäin. Jotenkin masentaa koko juttu.

Ovistakin olen yrittänyt bongailla, nyt menossa kp12 ja ainakaan vielä ei ole ovistikussa ollut elämää.

Vierailija
70/88 |
08.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trinzessa, mulla on ollut ihan sama tilanne. Endometrioosia epäilty jo kolme vuotta ja hoidoksi annettiin pillerit, joka helpotti kipuihin heti. Mutta nyt lopetin ne alkuvuodesta lapsen yrittämisen vuoksi. Ja sieltähän alkoivat heti kivut ja yksityinen gynelääkäri tuumasi, että endohan se siellä mahdollisesti on samantien uusiutunut. Endossa on se niin turhauttava puoli, ettei sitä lähdetä kovin helpolla tutkimaan ja näin ollen todentamaan ellei ole mennyt jo tosi pahaksi ja esim. sisätutkimuksessa tunnu kiinnikkeitä tai muuta epänormaalia. Ne vaan sanoo, että syö pillereitä tai yritä raskautua mahdollisimman nopeasti. Ja taitavat kaikki olla samoilla linjoilla, että vuosi on yritettävä ensin ennen hoitoja. Meillä nyt tässä kuussa yk 2 ja toivotaan onnistumista. Oikein paljon tsemppiä ja jaksamista sulle! älä luovu toivosta!

-Susie

Vierailija
71/88 |
10.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli esikoisesta haaveillaan. yritys aloitettu viime kuussa(maalis) ja nyt odotellaan, että voisi testin tehdä. viikon päästä ajateltiin kokeilla josko plussaa vilauttaisi. peukkuja pidellen!

72/88 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyöttäydyn jengiin mukaan, vaikka meillä on vielä hieman epävarmaa milloin yritys alkaa. Aivan älytön vauvakuume on päällä, joten toivon, että kauaa ei tarvitse enää odotella.

Meillä on yksi lapsi ennestään (07/06-syntynyt poika), joten pikkukakkonen on haaveissa. Olisin halunnut pikkusisaruksen pojalle jo aikaisemmin, mutta työtilanteesta johtuen se ei ole ollut mahdollista. Ikäeron suuruus hieman mietityttää, nytkin olisi jo tulossa 4,5 vuotta, jos heti seuraavassa kierrossa tärppäisi ja jos yritystä ei päästä heti aloittamaan niin ikäero venähtäisi 5-5,5 vuoteen. Tuntuu hirmu suurelta! :(

No, mutta toiveissa siis että pääsemme aloittamaan yrityksen lähiviikkoina. Yrityksen aloittamisen odotus on kyllä ärsyttävää!

Vierailija
73/88 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ope81.

ei se ikä ero ole paha, esikoisesta on apua pienen kans. Näin sanoo ainakin sisko jolla on 8v. poika ja pieni 1v ja 5kk.

toivottavasti tärppää pian.

tuu vain tuonne pikkukakkosten listaan mukaan! eli viestiketju PIKKU2 HUHTIKUU.

Vierailija
74/88 |
11.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en "saa" käyttää hormonaalista ehkäisyä, joten mulla endo saa ihan vapaasti edetä. Tosi turhauttavaa. Mietin just, että täytyy varata aika yksityiselle gynelle, maksoi mitä maksoi. Ihan vaan että kuulis jonkin arvion tilanteesta.

Oon nyt yrittänyt keskittyä muihin juttuihin ettei pyöris vaan tää asia mielessä. Oviskin tuossa ilmeisesti tuli ja meni ja mies oli just silloin reissussa, joten tässä kiertosta tuskin tulosta syntyy. Onneksi on kevät ja aurinko paistaa ja voi intoilla niin monesta muusta asiasta! :)

Tsemppiä teillekin Susie, että pian tärppäisi eikä endo pääsisi niskan päälle!

Vierailija
75/88 |
13.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos tsempistä, Trinzessa! Endo on kyllä just niin turhauttava juttu.. kannattaa kyllä selvittää kaiken sen minkä pystyy ja samalla yrittää sitä raskautumista. On kurjaa kun ei tiedä mikä tilanne on, täytyy vaan ajatella positiivisesti jos ei sille kerta mitään voi. Yritetään siis vaan keskittyä muihin juttuihin ja toivottavasti kevät tuo mukanaan kaikkea kivaa, ovista ja pian toivottavasti myös plussaa raskaustestiin!

Vierailija
76/88 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

heippa!

pari kk ollan vauvaa yritetty, eli kahdet menkat tulleet pillereiden jälkeen, nyt kolmas kierto menossa, pääsiäisenä oli ovis-(olen laskenut kalenterista vain, en ol tehnyt ovitestejä), joten nyt tän viikon sunnuntaina odotetaan menkkoja alkavaksi, tai en odota vaan enemmänkin en halua alkavaksi=)

jos tästä nyt raskautuisi niin LA olisi loppuvuodesta,eli aikas hassusti sitten kun ei tiedä syntyykö tän vai ens vuoden puolella...

valkovuotoa tulee tosi paljon ja vatsaa vihloo toisel puolelt välillä, samoin tänään tuntu vähän menkkakipuja...toiv.nää olis raskaus merkkejä eikä menkan alkamis merkkejä..pari päivää sitten oli flunssaakin ja hönttiolo koko ajan, ihan kuumeinen olokin vaik ei ollu kuumetta.

meillä on 2 lasta, esikoinen marrask.2006 synt. ja toinen helmik.2009, eli kolmannesta haaveillaan.

Vierailija
77/88 |
14.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kuumeillaan esikoisesta ja tänään viimein tuo jo odotettu kp 1. Viimeinen pilleri tuli otettua siis su. Joten täksi päivää laskinkin menkat alkavaksi. Ja vatsakipu onkin sen mukainen!! Onneks jotain apua lämitetystä kauratyynystä alavatsalla.

Mies odottaa kovasti "h-hetkeä" jolloin kuulemma pupuillaan ahkerasti aamuin illoin. ;) Hän toivoo niin kovasti lasta meille ja on valmis yrittämään heti kunnolla. =) Ja niin minäkin :D

Kuinka herkästi pillereiden jälkeen täälä on plussailtu?

Vierailija
78/88 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mitkä kitupäivät, nyt kp 26/28, että ärsyttävä koko ajan odottaa/pelätä et menkat alkaa..nyt loppu valkovuotokin joten mietityttää et onkse menkkojen alkamis merkki...

Vierailija
79/88 |
16.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei.Pitkästä aikaa tulin katsastamaan mitä tänne kuuluu!Päätinpä sitten itsekkin liittyä tänne kuumeilijoiden joukkoon. Meillä on 1,5 v esikoispoika ja toisesta on ollut puhetta mutta mitenkään tietoisesti emme ole "lasta tehneet"vaan ajatelleen että tulee jos on tullakseen.Nyt menkat 2vkoa myöhässä ja tänään tein testin joka oli negatiivinen. Testin jälkeen istuin vessassa ja huomasin että harmitti!Samoin mies pisti viestin että voi harmi! Eli kai tässä jonkinlaista vauvakuumetta sitten on ilmassa. Mies olisi halunnut toisen heti perään mutta minä olen jarrutellut koska esikoisen kans eka vuosi oli aika rankka (johtui lähinnä unenpuutteesta)enkä tiedä milloin olisin samaan rumbaan valmis uudelleen. Mutta tänne siis ajauduin ja täytyy alkaa seurailemaan teidän muidenkin kuumeilua:) Kevättä ja aurinkoa odotellen

Luluzu

Vierailija
80/88 |
23.04.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa mukaan luluzu. Joko r.testi näyttänyt plussaa? Toivottavasti :) Täällä vauvakuume on välistä kovinkin valtaisaa ja välillä taas laskee (lähinnä työjuttujen takia). Onneksi mies on silti koko ajan innoissaan ja sovittelee aikataulujamme yhteen, että on yhteistä aikaa enemmän. Ja aikaa pupuilla! ;) Täytyy itsekin ryhdistäytyä työjutuista huolimatta ja keskittyä iloisempiin asioihin, kuten vauvakuumeiluun =)

Aurinkoista kevättä ja plussaonnea kaikille! =)