Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauvalle nimeksi Elin? Mielipiteitä?

Vierailija
11.12.2009 |

Sukunimi tavallinen suomalainen.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on niin tyhmä, ettei tiedä joitain asioita, (esim. ruotsalaisia nimiä)kannattaisi ainakin opetella pitämään suunsa kiinni, ettei se tyhmyys näkyisi tai kuuluisi.

ei Elin yhtään pahempi ole. Ja ne jotka tyttönsä Fannyksi nimeävät tuskin tietävät sen merkitystä.

että Fanny ei tarkoita suomeksi mitään, mutta Elin tarkoittaa. Molemmat on kauniita nimiä, mutta kansainvälistyvässä maailmassa Fanny voi olla hankala ja Elin taas junttisuomelassa...

Hupaisa keskustelu siinä mielessä, että äitini on Elin ja mummuni Fanny... :) Ja arvatkaa mitä?! Molemmat ovat selvinneet hengissä nimiensä kanssa!

Vierailija
22/35 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta vielä kauniimpi on Ester

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se Fanny sitten tarkoittaa??

Vierailija
24/35 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on pimppi brittienglannissa.

mitä se Fanny sitten tarkoittaa??

Vierailija
25/35 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun suomen kielessä tarkoittaa elintä.

Vierailija
26/35 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta valitettavasti nyky-Suomessa ei niin kiva lapselle. Jormakin on aikoinaan ollut ihan kiva nimi, mutta myöhemmin saanut tuon ikävämmän merkityksen. Itse en antaisi lapselle nimeä, josta pääsee helposti kiusaamaan.

Vierailija
27/35 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eivät ole koskaan kuulleet Elin-nimestä. Eihän sitä tarvitse kuin lukea lehteä, katsoa televisiota niin siellä näkee nimiä.

mut olen ikäni katsonut tv:tä ja seurannut lehtiä eikä ole koskaan tullut ko nimeä vastaan.

Vierailija
28/35 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä käytti nimeä Salli.

Vierailija
29/35 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on mun mielestä yksi niistä vierasperäisistä nimistä, jotka sopivat huonosti suomenkieliseen ympäristöön. Jos se äännetään elin eikä eelin, niin tulee kaikenlaisia hölmöjä sivumerkityksiä.

Muuten Elin on minusta kaunis nimi ja siitä on tosi kaunis laulukin (Drömmen om Elin).

Vierailija
30/35 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin on kaunis nimi, mutta hämmästyinkin, että ihmiset yhdistää sen suomenkieliseen sanaan. Olen itse ihan suomenkielinen, mutta en ole ikinä ajatellut, että Elin-nimi tarkoittaa jotakin suomeksi :D

Ja tosi hämmästynyt olen myös siitä, että monet ei näytä tietävän, että Elin on nimi!

Vierailija
31/35 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elin on kaunis nimi, mutta hämmästyinkin, että ihmiset yhdistää sen suomenkieliseen sanaan. Olen itse ihan suomenkielinen, mutta en ole ikinä ajatellut, että Elin-nimi tarkoittaa jotakin suomeksi :D

Ja tosi hämmästynyt olen myös siitä, että monet ei näytä tietävän, että Elin on nimi!

Vierailija
32/35 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en vain ymmärrä sen kauneutta. Suomenkieltä kun periaatteessa äänetään niinkuin kirjoitetaan Elin Virtanen on todella typerä nimi.

Vierailija
33/35 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ei jaa epaselvaksi:

DICK

Vierailija
34/35 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalu?

Vierailija
35/35 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskolle nimeksi Elin ja veljelle Jorma.