En löydä vauvlle nimeä!?
Auttakaa nyt minua.Tyttö on nimeä vailla,kalenteri on selattu tuntuu että mikään ei ole hyvä nimi,liian kranttuko? Onko kenelläkään ollut vastaavaa ongelmaa,täytyykö sieltä kalenterista sitten vain napata joku nimi!Entäpä mitkä muut nimet ois sellaisia suht normaaleja vaikka ei löytyiskään kalenterista,kertokaa jos tiedätte ja sopisivat tavallisen -la-päätteisen sukunimen kans.
Kommentit (91)
Miksei Isabella tai Elisabet voisi olla etunimiä?
Nella/Nelli
Neela
Lumi/Lumia
Inka
Elle/Ellen
Fiina
Odessa
Peppi
Miisa
Mette
Telma
Verna
Viola
Tilda
Jenny
Kalenterista nimiä etsitään, pitäähän lapsella nimipäivä olla. Mutta mies ja minä tykätään ihan eri nimistä.
Esikoisen ristiäisissä hämmästelin itsekseni, että jaa tommonen siitä tuli. No, kaikkeen tottuu ja ihan kiva nimi oikeastaan keksittiin.
Taitaa meidän lapsiluku jäädä kahteen, kun tää nimiasia on niin vaikee ;)
No Isabella on jotenkin niin "hieno" nimi mielestäni,että en osaisi laitta sitä omalle lapselleni,kaunis nimi kyllä on!Elisabet taas se "arvokas"nimi joka vaatii sukunimeltäkin enemmän,en osaa selittää.
niin mites pelkkä Bella? Ja toi Milena on kyllä kiva nimi, ite laittaisin ehkä mieluummin Milana. T:Se joka ehdotti Amandaa, Isabellaa yms.
No Bella taasen..siitä tulee jo mieleen koira,en oikein tykkää noista "pätkityistä" nimistä Bella mielestäni kuuluu olla Isabella tai Riina sen täytyy olla sitten Katariina,Tilda se Matilda ym..
jotain aika lyhyttä ja hyvin helposti kirjoitettavaa nimeä.
jotain aika lyhyttä ja hyvin helposti kirjoitettavaa nimeä.
No saa se nimi olla lyhytkin,mutta lähinnä tarkoitin sitä että nimeä Liina en haluaisi,koska se ois minusta parempi vaikka Eveliina kuin pelkkä Liina, nää näitä mielipideasioita,en siis hae tarkoituksella mitään pitkää nimeä.Kaikki käy kyllä!
että molemmat, mies ja minä, listattiin viisi itselle mieleisintä nimeä paperille ja sen jälkeen vaihdettiin laput. Molemmat tutki ja "maisteli" toisen ehdotuksia ja rinkuloi niistä viidestä yhden omasta mielestä parhaimman. Sitten vaan päätettiin kumpi on eka nimi ja kumpi toinen.
pitkä eli "ei pätkitty" nimi, joka ei olisi liian "hienosteleva" tai "arvokas" (siis tyyppiä Isabella, Elisabet)? Vaikka just se Katariina tai Matilda (jälkimmäinen kyllä melko yleinen)? Tai Vilhelmiina, Johanna, Tuulia, Kristiina, Susanna, Annika?
Kiitos tuosta vinkistä että molemmat laittais nimet ylös paperille,täytyy kokeilla!Katariina ois kiva kyllä kans ja Annika,kitos!
Tai Helianna?
Itse olen viime aikoina tykästynyt nimeen Eevi. Myös Minttu, Roosa ja Lila on jostain syystä kivan oloisia nimiä.
Aani, Aimi, Verna, Eena, Nanja, Oonaroosa, Sinja, Sella...
Sofia, Oona, Venla ( Wenla), Noora
Onko toinen nimi päätetty?
Kivoja nimiä olette ehdottaneet!Pidän kyllä tuosta Helena nimestä tosi paljon, mutta se on miehen tätin nimi ja myös siskoni ja äitini toinen nimi,tosin mies ei ole nähnyt tätiään vuosiin,hän asuu ulkomailla.Helianna on mulle uus tuttavuus vaikka joitain erikoisia nimiä olen kuullut.Toisesta nimestä ei vielä tietoa ,kiva ois se Mikaela,tulis miehenkin nimi mukaan..heh vai oiskos se mauton yhdistelmä?
Ollenkaan aina nimien kysyjät eivät sitä tee. On tosi kiva käydä toteamassa että ai se tykkäsi ehdottamastani nimestä.
Niin ja unohdin ihan Anette on kiva myös ja Hertta söötti nimi!
Joo minusta on törkeää jos kysytäään jotan ja sitten ei edes vaivauduta vastaamaan tai kommentoimaan ihmisille.Itse en ainakaan ehdottaisi mitään jos ei vastausta kuulu.
Magdaleena tosi kiva eikä yleinen,eikös ollut joku sellanen laulukin olemassa,en kyllä millään sanoja mieleen saa mutta joku Magdalena tyttö siinä oli.Vähän hankala vaan lausua,Matleena siitä versiosta on kiva myös,mutta mies ei tykkää nimestä,minusta ois nätti!
Milena kuulostaa kivalta myös ja Amanda samoten,Isabella..noh ihan nimenä kaunis kyllä mutta en voisi laittaa lapselleni etunimeksi,tykkään esim Elisabet nimestäkin, mutta eihän sitäkään voi laittaa etunimeksi!Ei vaan voi.Tessa,ihan kiva nimi sekin, mutta mulle se tuo mieleen koiran Tessu,valitettavasti