Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En löydä vauvlle nimeä!?

Vierailija
11.12.2009 |

Auttakaa nyt minua.Tyttö on nimeä vailla,kalenteri on selattu tuntuu että mikään ei ole hyvä nimi,liian kranttuko? Onko kenelläkään ollut vastaavaa ongelmaa,täytyykö sieltä kalenterista sitten vain napata joku nimi!Entäpä mitkä muut nimet ois sellaisia suht normaaleja vaikka ei löytyiskään kalenterista,kertokaa jos tiedätte ja sopisivat tavallisen -la-päätteisen sukunimen kans.

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirlittan onko se nimikin,jos on niin aika vänkä olisi.Susanna nimi ei ole hyvä..ehkä toisena nimenä menisi.Katriina olisi myös kaunis,mulla tää nimimaku vaihtelee näköjään uuden ja klassisen välillä, tai no mikä se lasketaan vanhaksi,onhan vaikka Aadakin vanha nimi ja suosittu sellainen.

Vierailija
22/91 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siiri, Cira

Iris

Lila

Pihla

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä olen alkanut pitämään iiris nimestä vaikka ennen en pitänyt,se on kyllä myös nätti nimi!Cira on kyllä mulle uus tuttavuus en oikein pidä kirjoitusasustakaan,Lila kaunis väri,nimenä en osaa sitä ajatella,Siiri on söötti ja Pihla kaunis myös mutta ei meidän tyyliä.

Vierailija
24/91 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Kiira Katariina!Tosin epäilen että mies ei hyväksy Kiira nimeä, mutta laitetaan ylös vaan!

Vierailija
25/91 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat nyt "harvinaisia", tulevat varmaan 20 vuoden päästä taas muotiin (tosin esim. Anni ja Inka ovat jo muodissa). Nämä nimet erottuvat kivasti nyt suosituista "mummo/pappanimistä". Meillä molemmilla lapsilla tuon aikakauden nimet ja monet ovat ihastelleet niitä.

Esim.

Katri

Maria

Hanna

Jenni

Sanna

Elina

Anna

Minna

Vierailija
26/91 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulussa samaan aikaan, joten kyllä ne jollain tavalla 70-80 luvun nimiä on. Eivät nyt ihan tyypillisimpiä kuten joku Sari tai Johanna.

t. vm 77

Vierailija
27/91 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mikä jottei sieltä aikakaudelta voisi nimiä poimia jos kauniin löytää,suoraan sanottuna ärsyttää kun kaikki laittaa näitä tän hetken muotinimiä,toki jos niin paljon siitä "nykyajan" nimestä pitää se täytyy laittaa,mutta toisaalta tuntuu että ei uskalletakaan laittaa erilaista nimeä.

Maria on kaunis nimi, minusta enemmänkin klassikko nimi kuin vain tuon 80 luvun nimi.

Minna on mun parhaan kaverin nimi,ei sopisi laittaa,Katri taasen aivan liian lähellä omaa nimeäni.En nyt muista mitä nimiä siinä listassa oli, kivoja kumminkin kaikki!

Vierailija
28/91 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tullut vastaan YHTÄKÄÄN. Etunimenä se on tällä hetkellä kaikessa tavallisuudessaan harvinainen.

Vierailija
29/91 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana Elina!vähän kuin ihana Elisa,siitä tv-sarjasta.

Vierailija
30/91 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä myöskään ole tullut 2000-luvun lapsissa vastaan! Toisin kun Siiri, Sofia, Helmi, Olivia yms. on ainakin meidän päiväkodissa yliedustettuina.

Vierailija
31/91 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nadia ja Natalia

Vierailija
32/91 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin tuossahan se tuliki se Olivia,sitä ei varmaankaan kannata laittaa etunimeksi,kun just sitä pelkäänkin,että joka toinen tyttö sitten sen niminen,vaikka aika harvoin oon etunimenä noissa kasteilmoituksissakaan sitä bongannut.Hanna kiva ja kansainvälinen nimi myös!

Vierailija
33/91 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että mies hirveästi innostuisi Nadia ja Natalia tytön nimistä,itsekään en kyllä pidä,tiedätte varmaan mitä noista tulee ekana mieleen.

Vierailija
34/91 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei silloinkaan kovin yleisiä; minusta todella kauniita nimiä:

Johanna

Soile

Laura

Petra

Vierailija
35/91 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aisha, Sinna, Alede

Vierailija
36/91 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johanna nätti,löytyy vain lähisuvusta.Petra ja Laura kivoja myös!Soile oli mun opettaja alakoulussa,kiva sellainen.

Vierailija
37/91 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen -90 syntynyt, ja yläasteella meidän luokalla oli kolme Lauraa. Rinnakkaisluokiltakin löytyi jokaisesta ihan varmasti kyseinen nimi.

Yhden Lauran toinen nimi oli Johanna, ja Johanna on kutsumanimenäkin kolmella tuttavallani.

Petroja tunnen viisi, kaksi heistä taaperoikäisiä.

Mutta ehkä nämä nimet nyt vain sattuivat olemaan minun korvissani yleisiä, tiedä sitten... :)

Vierailija
38/91 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marleenaa,

koska pidit Magdaleenasta ja Matleenasta (mistä miehesi ei pitänyt) ja muutenkin pidemmistä nimistä. Sitä olikin joku jo ehtinyt ehdottaa. Hyvä nimi mielestäni, sillä olisi persoonallinen valinta, mutta ei kuitenkaan mikään outo tai keksimällä keksitty - eikä muotinimi.

Vierailija
39/91 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tosiaan tuo Laura nimikin varmaan klassikko eli sitä ollaan annettu aina,minunkin mielestä se on näitä pinnalla olevia nimiä,tosin ei varmaan top10,mutta kuitenkin.Petra nimeä en taas ole itsekään monella pikkutytöllä kuullut.

Vierailija
40/91 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juulia/Julia

Helinä

Henriikka

Annastiina

Stiina

Josefiina

Maaria

Annukka