En löydä vauvlle nimeä!?
Auttakaa nyt minua.Tyttö on nimeä vailla,kalenteri on selattu tuntuu että mikään ei ole hyvä nimi,liian kranttuko? Onko kenelläkään ollut vastaavaa ongelmaa,täytyykö sieltä kalenterista sitten vain napata joku nimi!Entäpä mitkä muut nimet ois sellaisia suht normaaleja vaikka ei löytyiskään kalenterista,kertokaa jos tiedätte ja sopisivat tavallisen -la-päätteisen sukunimen kans.
Kommentit (91)
Ihania nimiä kertakaikkiaan!Ette usko kuinka suuri apu teistä on ollut,Kiitos Teille!
Marleena nimikin laitetaan kyllä harkintalistalle,on sekin niin ihana!
Elise Mikaela
Iiris Mikaela
Linnea Mikaela
Kauniita, ei liian yleisiä mutta ei liian erikoisiakaan. Myös ulkomailla ymmärrettäviä nimiä.
Oma tyttäreni on muuten Iiris:)
ALVA
kaunis, arvokas, muttei kuitenkaan hienosteleva eikä pätkitty.
....sanotaan siis Liivia. Minusta on kiva nimi ja eikä ole ainakaan liian yleinen nimi.
jostain nimiasiasta, liian erikoistako tavoittelette?. Tulee mieleen martina kohujulkkis, joka laittaa vauvan nimeksi Victoria ja sukunimi Eerikäinen, siis ei pätkääkään sovi. Mikäli on suomalainen nimi niin kyllä sukunimen ja etunimen pitää trimmata. Meidän vauvan nimi on ollut tiedossa jo kauan ennen syntymää ja on perinteinen ja suvussa jo kauan kulkenut nimi, joka ei todellakaan ole mikään erikoinen.
Mimosa.
Tai sitten toisia suosikkinimiäni:
Viola
Linnea
joka on mielestäni kaunis nimin, mutta mies ei piitannut niin neidistä tuli Wilma.
Aika jännä tuo Wilma siis tuplavee,itsekin tunnen erään Vilma tytön.Emma olis ihan kiva,mutta siitä tulee se laulu mieleen "oi Emma,Emma ja varsinkin se pilalaulu,joka siitä tehty "Oi Emma Emma sinä saatanan tamma"
Kiva tuo Aliisa nimi,onko se joku venäläinen nimi?
haet nimeä vain kalenterista? Siellä ei olekaan kuin tylsiä vaihtoehtoja! Hae kirjastosta nimikirjoja, löytyy ihan suomalaisiakin kirjoja joissa erikoisempia mutta kuitenkin suomalaisen suuhun sopivia nimiä! Netistäkin tietysti löytyy, mutta itse selaan mielummin kirjaa kuin tuijotan näyttöä!
No kalenterista haen nimiä siksi kun miekkonen tahtoo olla semmoinen, että ei sille kelpaa oikein erikoiset nimet, en kyllä itsekään tykkää,mutta kiitos vinkistä täytyy kipasta kirjastossa joku päivä!
Nimiehdotuksia jos mitä tältä palstalta saa.
Kaisla
Ilona
Salome
Miira
Sanelma
Milena
kuulostaa nimi Tessa. On myös tulossa kalenteriin tuo nimi ensi vuonna. Minusta reipas ja ei niin yleinen nimi :)
Amanda
Riina
Ronja
Jenny
Isabella
Sofia
Noi on kaikki kauniita nimiä mun mielestä. Suurinosa ei ehkä ihan tavallisia, mutta ei liian outojakaan.
Milena kuulostaa kivalta myös ja Amanda,Isabella..noh ihan nimenä kaunis kyllä mutta en voisi laittaa lapselleni etunimeksi,tykkään esim Elisabet nimestäkin, mutta eihän sitäkään voi laittaa etunimeksi!Ei vaan voi.Tessa,ihan kiva nimi sekin, mutta mulle se tuo mieleen koiran Tessu,valitettavasti
Ellinoora
Lotta
Emilia