Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paniikki - töistä yritettiin soittaa, en pystynyt vastaamaan

Vierailija
09.12.2009 |

Olen sairauslomalla. Tuleekohan sanktiota kun en vastannut puhelimeen. En pystynyt. Paniikki.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai tuo nyt niin suuri asia ole. En mäkään pysty vastaamaan ihan aina, käyn mm. vessassa. Jopa sairauslomalla.

Vierailija
2/29 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä kuullut puhelinta. Mutta soita nyt sinne takaisin, että saat kuulla mitä asiaa niillä oli, tuskin se niin mitään vaarallista on...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä pääse vastaamaan. Soita muina miehinä takaisin ilman selittelyjä.

Vierailija
4/29 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta kai puhelimen kanssa pitää päivystää joka hetki myös sairaslomalla. Suihkuunmennessä puhelin minigrip-pussiin ja mukaan, sama saunassakäynnin kans. Vessaan puhelin mukaan tietysti...

Huoh, oikeesti, mistä kukaan tietää miksi et pystynyt vastaamaan? Se on sitten eri asia mitä selität kun soitat takas, vai soitatko takas. Ihan tavallisten ihmisten kanssa nuo asiat kuittaatuvat kommentilla: "soittelit, sori en just pystynty vastaamaan... mitäs asiaa sulla oli".

Vierailija
5/29 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

selittää kunnolla. Siis en pystynyt vastaamaan, koska olin paniikissa, en sen vuoksi että olin vessassa tms.

ap

Vierailija
6/29 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta miksi ihmeessä ajattelet että vastaamattomuudesta tulisi jotain sanktioita?

Vierailija
7/29 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

selittää kunnolla. Siis en pystynyt vastaamaan, koska olin paniikissa, en sen vuoksi että olin vessassa tms.

ap

Niin ei silloin tarvitse selittää että sori en vastannut kun olin paniikissa... riittänee vaan että sori, en päässyt vastaamaan.

Vierailija
8/29 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rauhoitu nyt. Miten puhelimeen vastaamatta jättämisestä voisi tulla sanktio? Kyllä ne soittaa uudestaan jos on tärkeätä asiaa.

selittää kunnolla. Siis en pystynyt vastaamaan, koska olin paniikissa, en sen vuoksi että olin vessassa tms. ap

Vierailija
9/29 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä pysty takaisinkaan soittamaan: paniikki. Pelkään potkuja tai jotain ikävää viestiä.

ap

Vierailija
10/29 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin. Kädet tärisee ja säikky olo. En usko että pystyn vastaamaan ikinä. No, kai ne laittaa postissa irtisanomislapun.

ap

Vierailija
11/29 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ne uudestaan ottaa yhteyttä jos on asiaa.

Vierailija
12/29 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tai sitten kun olet rauhoittunut, soitat ja sanot että: "huomasin, että olit yrittänyt soittaa."

Se riittää, kertovat sitten asiansa. Sun ei tarvi selitellä, mikset vastannut.

Jos kysyvät, sanot että olit vaikka suihkussa, tai olin pihalla, hain postin tms. Etkä selittele mitään sen enempää.

Kyl se siitä!

Vierailija
13/29 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä pysty takaisinkaan soittamaan: paniikki. Pelkään potkuja tai jotain ikävää viestiä.

ap

Yritä nyt vaan rauhottua ja elää tässä reaalimaailmassa.

Vierailija
14/29 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne sua voi sairasloman takia irtisanoa. Yritä nyt vaan rauhottua ja elää tässä reaalimaailmassa.

Mä olen koeajalla, joten veikkaan että tulevat irtisanomaan mut jollain aikavälillä. Reaalimaailma on multa tältä hetkellä vähän hukassa, ikävä kyllä.

ap

Vierailija
15/29 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[i/]

Mä olen koeajalla, joten veikkaan että tulevat irtisanomaan mut jollain aikavälillä. Reaalimaailma on multa tältä hetkellä vähän hukassa, ikävä kyllä.

[/quote]

Kuulostaa ainakin siltä. Ehkä sun kannattais nyt pistää tuo lääketasapaino kohdalleen, jotta pääset paniikista yli.

Vierailija
16/29 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot siis saikulla päänupin takia? Kuulostaa ainakin siltä. Ehkä sun kannattais nyt pistää tuo lääketasapaino kohdalleen, jotta pääset paniikista yli.

Joo, päänupissa viiraa, siksi saikulla. Lääkitystä rukataan. Silti tämä järkevän toiminnan lamauttava paniikki saa mut valtaansa aika ajoin.

ap

Vierailija
17/29 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai nyt niin hemmetin vaikeeta voi olla jutella puhelimessa....jos on niin miten meinaat pärjätä töissä jatkossa jos ei edes uskalla jutella ?

Vierailija
18/29 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

no soitat sinne heti ku voit ei kai nyt niin hemmetin vaikeeta voi olla jutella puhelimessa....jos on niin miten meinaat pärjätä töissä jatkossa jos ei edes uskalla jutella ?

Niinhän sitä luulisi, siis että ei ole vaikeeta. Oletko ikinä kokenut paniikkikohtausta? En varmaan pärjääkään enää työelämässä. Ehkä olisi parempi ettei mua olisikaan.

Vierailija
19/29 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisi elämä liian helpoksi, niin olen kaksin taaperon kanssa. Mies lähti pikkujouluihin, palaa joskus huomenna illalla.

Kellään vinkkejä miten saisin paniikin laukeamaan? Kädet tärisee, hartiat jäykkänä, sydän hakkaa, kaikki pelottaa.

ap

Vierailija
20/29 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon pitkä, rauhoittava hali.

Lasketaan yhdessä vaikka kahteenkymmeneen ja hengitetään rauhallisesti - ihan oikeesti, kyllä se siitä!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kolme