Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta että alatiesynnytys pilaa seksielämän?

Vierailija
09.12.2009 |

täällä kirjoitettiin näin: "jos mä voisin valita miten synnyttää niin ottaisin ihmeessä sektion. alapää on edelleen tiukka ja vaikkei sitä alakautta synnyttäneilla sanota niin se on oikeasti tosi tärkeää miehelle seksissä. En revennyt, ei mennyt tunto, ei karkaile virtsa, en venynyt ja nautin seksistä mieheni kanssa, joka jaksaa kehua kuinka en todella "tunnu" 2 lapsen äidiltä. =o) "

olen kyllä itsekin kuullut että tuota venymistä on tullut eikä siihen auta mikään lantionpohjanlihasten treenaus....

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alakautta, ikääkin 40++ ja mies valittaa kun olen liian tiukka:D Ei ole tarvinnut treenailla.

Vierailija
2/40 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se haava siitä parantuu ja arpeutuu. Ja lopujen lopuksi on aika näkymätön.

Itsellä 2 pientä viiltoa umpparitähytyksestä ja arvet todella rumat! ainoat raskausarvet alkavat juuri noista vanhoista leikkausarvista, eli voin kuvitella minkä tuhon sectio-haava voisi minulle saada aikaan.

itsellä ei alapää ole juurikaan muuttunut, mies ei ainakaan huomaa mitään eroa! alapää parani, arvet on edelleen...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei alatiesynnytys pilaa seksielämää.

Vaikka synnytyksessä tulisi lieviä repeämiä, niin ne ommellaan ja ne paranee. Eka vuoden synnytyksen jälkeen se haittaa seksielämää, mutta ei enää sen jälkeen.

Vierailija
4/40 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaksi synnytystä takana ja voin rehellisesti sanoa, että seksi on ollut nyt parempaa kuin koskaan elämässäni. Orgasmi herkemmässä ja estot poissa. Lapset 4v ja 2v.

Toisaalta synnytykseni olivat helppoja. Ei tikkejä kuin pari hassua molemmista. Olen myös jumpannut synnytysten jälkeen lantionpohjalihaksiani.

Vierailija
5/40 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla takana yksi sektio ja yksi alatiesynnytys ja kyllä tosiaan alatiesynnytys löysytti vähän alapäätä ja alapää on ihan eri näköinen, jäi jotenkin vähän "auki" ja on itsestä tosi ruma! Seksissä se ei tosin haittaa ja miehen mukaan ei tiukkuudessa ole eroa, mutta kyllä itse olin tyytyväisempi ENNEN synnytystä.

Vierailija
6/40 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 synnytystä takana ja seksi tuntuu paremmalta kuin koskaan ennen. Mutta en tietysti voi puhua muiden puolesta.

Vierailija
7/40 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kolmen alatiesynnytyksen jälkeen saan nykyyisin aivan tavattoman hyviä orgasmeja - en tiennytkään tuollaisista ennen lapsia. Eli orgasmit on parantuneet eikä mies ole mitään valittanut paikkojen löystymisestä. Olen vähän jumpannut apteekin lantiopohjalihaskuulilla.

Myös mies on sanonut, että nauttii nyt vielä enemmän.

Vierailija
8/40 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne paikat venyvät jonkin verran jo raskausaikana, kun elimistö valmistautuu synnytykseen.

Minä ainakin olen palautunut synnytyksestä suhteellisen nopeasti (en nyt viikoissa, mutta muutamassa kuukaudessa), ja meillä nautitaan seksistä nykyisin jopa enemmän kuin ennen raskautta ja synnytystä.

Kyllähän jollekin tietenkin voi käydä niinkin ikävästi, että seksielämä on pilalla syystä tai toisesta synnytyksen jälkeen, mutta on aika höpöä väittää, että alatiesynnytys pilaisi kaikilla seksielämän (kun ei se suurimmalla osalla varmastikaan pilaa).

Vierailija
9/40 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen tehtävänä ei ole pohtia läpi elämänsä onko alapää tiukka vai ei. Helpottavaa on tajuta, ettei sen edes tarvitse olla muuttumaton koko elämän. Onko mikään muu kohta ihmisessä muuttumaton koko eliniän?

Vierailija
10/40 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli totuus on ettei taida nauttia enää?? tekstisi paljasti valitettavasti karun totuuden.... =o/

Vierailija
11/40 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Synnytyksen ajan pilaa, kyllä.

Vierailija
12/40 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 lapsen äitejä? ;-)

Minä allekirjoitan jo esitetyn viestin, että synnytysten jälkeen on seksielämä parantunut ja tuntoherkkyys ja orgasmit nousseet aivan uusiin sfääreihin.

Vierailija
13/40 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapää on edelleen tiukka ja vaikkei sitä alakautta synnyttäneilla sanota niin se on oikeasti tosi tärkeää miehelle seksissä. En revennyt, ei mennyt tunto, ei karkaile virtsa, en venynyt

Kaksi lasta olen synnyttänyt alakautta. Ensimmäinen synnytys oli vaikeahko, toinen helppo. Ensimmäisessä II asteen repeämät, toisessa ihan pintanirhauma. Alapään tiukkuudesta en osaa sanoa juuta tai jaata, itse en ole huomannut eroa ja mies on sanonut että samalta se tuntuu vielä. Tunto ei mennyt, se tuntuu jopa hieman lisääntyneen, lieko vain kuvittelua. Vortsa ei karkaile, eikä mikään muu kuin mahanahka ole venynyt. Ensimmäisen synnytyksen repeämistä kesti hetken toipua mutta muuten ei mitään.

Vierailija
14/40 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvemmalla se alapää on sellainen lorttana ennen lapsia, että se menee ihan pilalle niiden jälkeen. Kyllähän synnytys MUUTTAA alapäätä, mutta onko se välttämättä huono asia?

Mulla ainakin oli synnyttämättömänä hitusen liian joustamaton emätin, ja mies joutui varomaan mua yhdynnässä. Aina sai olla vääntäytymässä parempaan asentoon ja ai ai ai älä noin syvälle. Toisen lapsen jälkeen mies sanoi, että seksistä on tullut paljon kivempaa, kun mä en koko ajan valita että sattuu. Itse olen myös enemmän kuin tyytyväinen muutoksiin. ;)

Vierailija
15/40 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamassa kuukaudessa paikat palautuu normaaleiksi ja seksi on oikeastu nyt paljon parempaa kuin ennen synnytystä, saan yhdynnässä orgasmin minäkin, ennen piti hoidella muuten. Olen treenannut lantionpohjalihakset kuntoon, kyllä ne jumpalla vain saa napakoiksi, (pystyn puristamaan napakasti sormea niillä).

Vierailija
16/40 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen synnyttänyt kolme lasta alakautta, eikä seksi ole siitä kärsinyt.

Ruma sektiohaava olisi varmasti paljon mieltäkääntävämpi juttu.

Vierailija
17/40 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kirjoitettiin näin: "jos mä voisin valita miten synnyttää niin ottaisin ihmeessä sektion. alapää on edelleen tiukka ja vaikkei sitä alakautta synnyttäneilla sanota niin se on oikeasti tosi tärkeää miehelle seksissä. En revennyt, ei mennyt tunto, ei karkaile virtsa, en venynyt ja nautin seksistä mieheni kanssa, joka jaksaa kehua kuinka en todella "tunnu" 2 lapsen äidiltä. =o) "

olen kyllä itsekin kuullut että tuota venymistä on tullut eikä siihen auta mikään lantionpohjanlihasten treenaus....

Vierailija
18/40 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nykyään paljon tuntoherkempi.

Vierailija
19/40 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoo, ettei mun alapääni ole venynyt eikä löystynyt mitenkään merkittävästi, vaan tarpeeksi (aiemmin oli niin tiukka että seksi ilman liukkaria oli pelkkää kuvitelmaa). Voihan toki olla, että höpöjään laskettelee ja oikeasti olen metrotunnelin kokoluokkaa, eikä miehestä tunnu yhtään miltään, mutta voi voi. Omalla kohdallani ainakin orgasmit on voimistuneet ja parantuneet, kuten moni muukin täällä on sanonut. Samoin tuntuma seksissä ylipäänsä on nykyään ihan eri maata kuin silloin ennen synnytyksiä.

Kyllä ne on hänenkin lapsiaan, jotka sieltä mun värkistäni on läpi tulleet, en minä yksin siihen ole syyllinen, että alapäälle on jotain käynyt. Alatiesynnytys on luonnollinen tapa, toki ymmärrän, että joillekin se ei vaan onnistu, ja silloin sektio on tarpeen. Mutta jos sektion tekee vain siksi, että "kun muuten mun mies valittaa kun mun värkki on liian löysä", niin kyllä mun mielestä on vähän ehkä äidinvaistot hukassa. Äiti on lapsensa äiti aina, kävi miten kävi, mutta miehet on tyypillisesti aika tuuliviirejä. Eihän siitä voi olla varma ikinä, että se mies on siinä rinnalla vielä vuoden päästä! Ja jos se nyt pelkän löystyneen alapään takia lähtee, niin sietää lähteä ja äkkiä - ei voi olla niin typerä mies, että asettaa lapsensa äidin värkin arvojärjestyksessä ensin, ja sitten vasta miettii sitä lasta. Ja joka tapauksessa, aika harva taitaa suoraan synnytyssalista päätyä sekstailemaan, kyllä siinä useimmilla on jonkinmoinen tauko - jonka aikana alapää ehtii jo kummasti palautua ja parantua. Kuulemani mukaan myös sektion jäljiltä ollaan usein aika kipeitä, joskus jopa pidempään kuin alatiesynnytyksen jälkeen, jolloin tietysti seksitaukoa voi olla paljon pidempäänkin. Ei se miestä kiinnosta silloin, onko se alapää liian väljä vai ei, jos seksiä ei heru ollenkaan.

Vierailija
20/40 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin mieti kuinka montaa naista asia koskisi? Mehän oltaisiin lähes kaikki sitten seksittä tai kurjalla seksillä loppuelämän.

Henkilö, joka ei ole synnyttänyt alakautta ja hehkuttaa että värkki on huippu kunnossa ei taida tietää mistä puhuu. Tai varmasti onkin hyvässä kunnossa, mutta myös alakautta synnyttäneiden värkki kuntoutuu parin kuukauden viiveellä normikuntoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme