Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen mökilläni Hartolassa!

Vierailija
14.06.2025 |

Kesälomani kestää neljä viikkoa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää lomaa!

Vierailija
2/13 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää lomaa!

Kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota viinaa 4vk...menee aika mukavasti

Vierailija
4/13 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muut homoseksuaalit tulossa tekemään junaa? Kuinka monta miestä? Kerro sitten session jälkeen. Onko revenneitä ja vertavuotavia peräaukkoja? Onnea valitsemallasi tiellä. 

Vierailija
5/13 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauhee🤣🤣🤣🤣🤣🙄🙄🙄

Vierailija
6/13 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hartola on upea paikka viettää kesää ja myös talvehtia. Minä asun täällä vakituisesti

Vierailija
7/13 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai yksiksesi aio viettää neljää viikkoa; johan siinä tulee ihanan 529höperöksi......

Vierailija
8/13 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joks soitit Seiskaan? Koska kyllä on taas sen tasoinen "uutinen", että etusivu menee uusiks...

Vierailija
9/13 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kai yksiksesi aio viettää neljää viikkoa; johan siinä tulee ihanan 529höperöksi......

eli ihan höperöksi......

Vierailija
10/13 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää lomaa sinulle! Toivott. lomasi on piristävä ja palaat mökiltä uudistunein voimin. Oletko koko lomasi mökillä vai teetkö joitain matkoja myös? Miten pitkä matka esim. ruokakauppaan? Miten päiväsi kuluvat siellä? Uimista, kalastusta, veneilyä, remonttihommia, kasvimaan hoitoa, lukemista jne? 

Vierailija
11/13 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää lomaa sinulle! Toivott. lomasi on piristävä ja palaat mökiltä uudistunein voimin. Oletko koko lomasi mökillä vai teetkö joitain matkoja myös? Miten pitkä matka esim. ruokakauppaan? Miten päiväsi kuluvat siellä? Uimista, kalastusta, veneilyä, remonttihommia, kasvimaan hoitoa, lukemista jne? 

Uin, veneilen, hoidan kasvimaata, luen, ruokakauppa on kahden kilometrin pässä ja sinne pyöräilen. Olen yksin mökilläni, mutta minulla on täällä paikkakunnalla paljon ystäviä, joiden kanssa vietän välillä aikaa. Rannalle on vain 100 metrin matka. Ihanat viikot tulossa!

Vierailija
12/13 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uin, veneilen, hoidan kasvimaata, luen, ruokakauppa on kahden kilometrin pässä ja sinne pyöräilen. Olen yksin mökilläni, mutta minulla on täällä paikkakunnalla paljon ystäviä, joiden kanssa vietän välillä aikaa. Rannalle on vain 100 metrin matka. Ihanat viikot tulossa!

Ihanalta kuulostaa!

Vierailija
13/13 |
14.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joks soitit Seiskaan? Koska kyllä on taas sen tasoinen "uutinen", että etusivu menee uusiks...

Soittele sinä vaan sinne Seiskaan! Meitä on täällä monia, joista on kiva lukea mukavia aloituksia ja iloita toisten puolesta.