Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko totta että alatiesynnytys pilaa seksielämän?

Vierailija
09.12.2009 |

täällä kirjoitettiin näin: "jos mä voisin valita miten synnyttää niin ottaisin ihmeessä sektion. alapää on edelleen tiukka ja vaikkei sitä alakautta synnyttäneilla sanota niin se on oikeasti tosi tärkeää miehelle seksissä. En revennyt, ei mennyt tunto, ei karkaile virtsa, en venynyt ja nautin seksistä mieheni kanssa, joka jaksaa kehua kuinka en todella "tunnu" 2 lapsen äidiltä. =o) "

olen kyllä itsekin kuullut että tuota venymistä on tullut eikä siihen auta mikään lantionpohjanlihasten treenaus....

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni empiiristen kokeiden mukaan myös synnyttämättömillä, mutta liikunnallisesti passiivisilla naisilla voi olla "eloton", lötkö värkk. Se on niin yksilöllistä.

Vierailija
22/40 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan se, että on koko ajan niin väsynyt, ettei pääse edes värkkiä kovin usein testaamaan. Kyllä mulle oli suurin yllätys tämä, että mies ei osallistukaan niin paljon lasten- ja kodinhoitoon, ja mä en vaan yksinkertaisesti jaksa koko päivän lasten kanssa huhkineena, yöt valvoneena ajatellakaan seksiä. Ainakaan viikolla, viikonloppuisin jaksaa paremmin. Ennemminkin voisin sanoa, että eihän tässä osaa kohta koko värkkiä käyttääkään....taitaa pölyyntyä ennenkuin on liian löysä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä lapsenhoidon ohessa ihan kivasti, ettei olemassaolo unohdu.

Vierailija
24/40 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä useamman kerran synnytät sitä varmemmin seksiin jäävä aika on kortilla ja juuri kun luulet kakaralaumasi viimein nukahtaneen, sieltä herää joku kuitenkin vaatimaan unilelua, hyvänyön pusua, maitomukillista jne.

Vierailija
25/40 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se haava siitä parantuu ja arpeutuu. Ja lopujen lopuksi on aika näkymätön.

Itse olen saanut kaksi lasta alteitse ja kolmas leikattiin, kun synnytyksessä tuli ongelmia.

Mies on tosin sanonut, että alapää on vähän löystynyt, tosin oli alunperin kuulemma liian tiukka ja nyt pystyy touhuaamaan kauemmin. Itse en ole koskaan kokeillut kuulia, mutta ostettu ne on jo pari kuukautta sitten.

Mutta seksielämä on käsittääkseni molemminpuolin tyydyttävää.

Kun olen molemmat tavat "synnyttää" kokenut, niin ehdottomasti valitsisin sen alatiesynnytyksen, koska leikkauksesta kestää paljon kauemmin toipua.

Mä olen synnyttänyt kolme lasta alakautta, eikä seksi ole siitä kärsinyt. Ruma sektiohaava olisi varmasti paljon mieltäkääntävämpi juttu.

Vierailija
26/40 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seksi sujuu erinomaisesti. Aina vain paranee, vaikka en kyllä jaksa uskoa että tästä enää VOI parantua, on se jo niin hyvää!

Vierailija
27/40 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Geishakuulat on olleet jo ennen synnytystäkin mulle tutuu jummppatapa. Ja synnytyksen jälkeen sain paikat nopsaan tiukemmaksi ainoastaan näillä kuulilla. Vaikka ovat seksikaupasta ostetut, niin kuitenkin yllättävän hyvin niilläkin asia hoituu.

Vierailija
28/40 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun laitat yhden sormen sisääsi niin pystytkö tiukasti puristamaan sitä alapään lihaksillasi?

mä olen synnyttänyt kaksi ja pystyn puristamaan yhtä sormea. toisessa tuli vielä toisen asteen repeämä mutta onneksi ne parantuu.

Vierailija
29/40 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen raskautta en jaksanut supistaa alapään lihaksilla miehen pippeliä, kummasti synnyttämisen jälkeen aloitettu jumppa alkoi jämäköittämään lihaksia ja mies todellakin huomaa puristuksen. ;)

En käsitä ajatusta että jos ei ole jumpannut, olisi hyvät lihakset!

No ei ole mahdollista.

Jos et ole käynyt kuntosalilla pumppaamassa hauiksia, niin miten voit sanoa että sinulla olisi paremmat lihakset kuin sillä joka ahkeraan ja säännöllisesti lihaksiaan huoltaa?

Synnytys on yksi tapahtuma. Yhdentekevä lihaksistolle, koska alapään venyminen palautuu.

Lihakset voi olla paskat jo ennen synnytystä. Kuten minulla.

Vierailija
30/40 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään eroa.

kaksi alakautta synnyttäny

Vierailija
31/40 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 yli 4 kiloista olen alakautta synnyttänyt (ilman epparia) ja nautinnollinen on seksielämä kummallakin! Mies inahtaa lisää joka kerta, kun "treenailen" samalla, kun harrastamme seksiä. Usein myös ihmettelee , miten voin tuntua niin hyvältä, vaikka meillä tosiaan ne 3 lasta on.

Olen joskus kysynyt ostaisinko jotkut kuulat esim. että olisin tiukempi niin ei kuulema todellakaan tarvitse!

Ei myöskään karkaile virtsa ja vatsanahka on huomattavasti kauniimpi vanhanakin, kun ei löydy vekkejä!

Vierailija
32/40 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta lapset kyllä.

Paikat ovat ihan hyvät, mutta meillä ei näiden huonojen nukkujien kanssa ole juuri koskaan mahdollisuuksia seksiin...

Vierailija
33/40 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksielämän. Tai ei oikeastaan sektio vaan nuo kaksi 1-3 vuotiasta, jotka vetää kyllä kaiken jaksamisen vähemmälle.

Vierailija
34/40 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

:)

Vierailija
35/40 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tikkien poiston jälkeen se oli tiukempi!

Vierailija
36/40 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuvittelin ennen esikoisen saantia että nyt kuulkaas huononee ja paljon :D

Mutta nyt on kaksi tullut alakautta ja nautin seksistä :) Mieskin nauttii, ainakin niin väittää :D

Vierailija
37/40 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

samalta tuntuu jos ei paremmalta, niin mieskin sanoo.

Vierailija
38/40 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä pahimmatkin vauriot korjaantuvat ajan kansa. Itselläni ei ainakaan ole mitään parannettavaa nykytilanteesta, kun 2 alatiesynnytystä takana.

Vierailija
39/40 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on itse asiassa sen vekottimen tarkoitus ;)

Vierailija
40/40 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan parempia o:a kuin koskaan ennen, lapsia on 5. Mies on tyytyväinen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kahdeksan