Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalin nimi minkä tiedät?

Vierailija
07.01.2009 |

.

Kommentit (140)

Vierailija
121/140 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kimmo, Tuomo, Markku, Pasi, Aki, Masi, Yrjö, Jorma, Sauli, Ahti, Hiski, Riitta, Maila, Naima, Lahja, Tutteli, Jemiina tai Jyrki.

Vierailija
122/140 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

aivan järkky, onneks on toinen nimi jota voi käyttää. en ymmärrä mitä vanhempien päässä liikkui nimeä antaessaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/140 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muita nimiä, jotka eivät minulle maistu: Magnus, Rafael, Gabriel, Julius yms., Eeli, Vili, Iivari, Veikka ... Tyttöjen nimistä voisi mainita vaikkapa Lumian, Mimmin, Nupun, Liisin, Ainun ja tietysti nämä jessikat.

Omien lasteni nimiä ei listalta löytynyt vielä, harmillista. :)

Vierailija
124/140 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jarkko, Mirkka, Mirka, Raili, Jermu, Tero, Marjo, Marja... (Maria on ihan jees).

Sitten nämä vähän keinotekoisen oloiset väännökset Piiasta ja Piasta tai Miiasta ja Miasta: Niia, Riia, Kiia, Jiia, Tiia, Siia eivät ole minusta kauniita.

Ja sitten tietty nämä c:lliset nimet: Nico, Mico, Jessica... ulkomailla toimivat, eivät Suomessa.

Mutta tottakai jokainen antaa nimeksi sen, mikä itsestä kuulostaa kauneimmalta. Ja jos jonkun nimi onkin joku edellä olevista, se voi ihan hyvin sopia kauniisti kantajalleen. Itse en vain lähtisi nimeämään lasta noilla nimillä.

Vierailija
125/140 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä ja järkevä nimi. Tulee mieleen joku humanistiopiskelija kylläkin, mutta eihän se ole välttämättä huono mielleyhtymä. :)

Terhikin on minusta kiva nimi, sitä voisin harkita omalle lapsellenikin, olisi reipas ja nykyään harvinainen.

Kauheimmiksi nimiksi voisin äänestää vaikkapa Sampsaa ja Patriciaa.

Vierailija
126/140 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mulla kaikki c-nimet tökkii. Ja Jermu ja Tiia/Tia on ihan hirveitä.

Mun miehen nimi on tältä listalta kerran löytynyt, muuten ei meidän perhettä oo edustettuna. Aika kumma, koska tiedän että moni ei tykkää mun poikani nimestä. Mutta ei oo vissiin sit kaikkein kamalin kun ei oo tänne listalle löytänyt. Ja mun mielestä tietysti kaikkein kaunein! :)

Vierailija
127/140 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. Jere, Miro, Mico, Nico - yöks

Tytöillä Jemina, Janita, Angelica, Petriina jne, tällaiset "erikoisuutta" tavoittelevat nimet.

Ja mitä liikkuu vanhempien päässä kun nimeksi annetaan tyyliin Alexandra Elisabet Pöntinen?!

Vierailija
128/140 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien lapsieni nimet.

Vierailija
129/140 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksanut lukea koko ketjua, mutta yksi kummallisimmista, joita olen nähnyt on Tim-Antti.

Olen todella samaa mieltä näistä Alexandra Filippa Angelica Möttösistä kuin joku edellinen - MIKSI?

Vierailija
130/140 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani koulussa luokallani oli koko peruskoulun ajan eräs Seppo, joka kiusasi minua koko ajan ensimmäisen luokan alusta yhdeksännen luokan loppuun asti. Siksi minulle on jäänyt ikuinen kammo kyseiseen nimeen, koska aina sen nimen kuullessani muistan tuon minua kiusanneen Sepon.

Vierailija
131/140 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-henkinen perhe meillä ja kukaan ei oo sanonu meijän nimiä... Ollan sit toooosi huomaamattomia =D

Mä valitsen vain yhden ja se on Serafiina! Mul tulee mieleen matrix-leffa ja kirahvi...?

Voisin toki luetella vaikka 50 nimee,mutta ne on jo täällä kaikki mainittuna...

Vierailija
132/140 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruman ja kovan kuuloisia. Mutta sellainen nimi kuin kulttuuri.

Vierailija
133/140 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maria, Marja, Mari, Marjaana, Marjo, Jessic/ka, Jenna, Jenni, Jemina, Emmi, Emma, Anni, Laura, Tiina, Piia/Pia, Tiia/Tia, Kiia/Kia ja ylipäätään kaikki kolmikirjaimiset nimet.

Veeti, Leevi, Sami, Jesse, Jussi, Pekka, Lasse, Antero, Johannes, Jaakko, Ville, Matti, Jimi, Rasmus

Vierailija
134/140 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en muista oliko jo mainittuina,kaikki varmaan hiffaa mitä siitä tulee mieleen..

163

Vierailija
135/140 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leevi, Veeti, Eetu, Eeli, Luka ja muut lällynlällyn nimet

Aada, Kiira, Kiia, Neea, Nanna, Nenna, Enni, Emmi jne. nenäkkäät nimet

Vierailija
136/140 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuutti on KAUHEE!

Samoin Aukusti, Jalmari, Toivo, Onni, Otto, Lotta, Janika, Jennika, Jessica, Jorma, Niko

Vierailija
137/140 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nimeä ei ole vielä mainittu, mutta mies ja lapset on yhden kerran ja vieläpä samassa viestissä.

Vierailija
138/140 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehi ja vielä pahempi Tehila

Vierailija
139/140 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siellähän saa nimenannon luovuutta ihmetellä... Kaikkiin kuitenkin tottuu.

Mutta nuo c:lliset nimet. Yksi ope ihan vilpittömästi sanoo aina Janicaa Janisaksi. Jos huomautetaan, korjaa, mutta ei millään meinaa oppia sitä.

Niso, Miso, Riso, Lusa, Jessisa, Jennisa...

:)

Vierailija
140/140 |
17.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Santtu, Mari, Nooa, Lumi, Kaura, Hilpi, Hoppu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yksi