Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kamalin nimi minkä tiedät?

Vierailija
07.01.2009 |

.

Kommentit (140)

Vierailija
41/140 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

englannissa etupylly ja Amerikassa takapuoli.

Vierailija
42/140 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

iivari on ihan kamala!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/140 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ei yhdenkään perheenjäsenemme nimi ole (vielä) täällä esiintynyt :D

Minun nimi-inhokkini taitavat olla Torsti,Uuno,Antero,Luka,Mico,Nico,Rico,Oliver,Juuso,Aatu,Viljo

Helmi,Moona,Paula,Peppiina,Hilda,Tilda,Hulda yms...

Vierailija
44/140 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anri on suussa ruma, hankala lausua

Vierailija
45/140 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että jokin nimi on ruma. Sehän on täysin subjektiivista. Itse tätä listaa lukiessani löysin esim. monta sellaista nimeä, jotka ovat mielestäni tosi kauniita, kuten Lumi ja Petja. Tuo Milena-nimi ei muuten ole mikään "väkisin väännetty", vaan puolalainen jo vuosisatoja käytössä ollut nimi, jonkun kuuluisan säveltäjän vaimokin oli sen niminen mutta en nyt tietenkään muista kuka.

Vierailija
46/140 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pipsa, Mona, Pasi, Tero, Teemu, Jere

Vierailija
47/140 |
08.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ritva

yrjö,

esko,

pirjo

jorma

tv:ssä oli kerran nainen nimeltä Sarimari

Vierailija
48/140 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyry, Pouta, Pilvi ja Päivä...

Vierailija
49/140 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki Jeminat/Jaminat/Jominat jne.

Vierailija
50/140 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...mieheni kanssa ollaan "listalla", mutta lapset ei vielä...

Vierailija
51/140 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

elli, ella

Vierailija
52/140 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en tykkää Sannasta tai Suvista ja monista muista jo mainituista.

Omaa nimeäni ei listalla ole vielä ollut. Tuskin tuleekaan, kun on sen verran harvinaisempi.

Vierailija
53/140 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

... ja paljon sellaisia, joita ei tulisi mieleenkään antaa omille lapsille. Selvästi ihmiset tuntuu jakautuvan niihin, jotka kammoaa vanhoja nimiä ja niihin, jotka ei tykkää (joskus oikeastikin) uusista muotinimistä.

Itse mun on vaikea ymmärtää yhdysnimiä, joiden osat ei tunnu sopivan yhteen. Joku mainitsi Sarimarin, ja sitten on Sari-Annikoja tai Heli-Anneleita. No, makustelulla nekin kuulostaa jo paremmilta, mutta on niitä sellaisiakin, ettei vaan voi käsittää.

Vierailija
54/140 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat lapseni löytyvät listalta moneen kertaan. Onpa mulla huono maku... Toisella on ulkomaalaiselta kuulostava nimi (koska mieheni on ulkomaalainen) ja toisella 70-lukulainen suomalainen nimi, ja itse asiassa tykkään monista 70-luvun nimistä! Mut siis makunsa kullakin ,eihän muuten olisi niin monia nimiä olemassakaan. Ei kaikkien nimi tartte olla Emilia tai Emil...kaikkiin kuitenkin tottuu, ja tosiasia on, että jos tuntee jonkun ärsyttävän henkilön, niin sen nimikin pilaantuu. Siks en ikinä antais lapselle nimeksi Jari enkä Markus enkä Jarno, kun meidän koulussa oli sen nimisiä ääliöitä...

Kamalin ikinä kuulemani tytön nimi on Noomi. Se on vielä pahempi kuin Naomi. Jossain lehdessä haastateltiin vähän aikaa sitten jotain israelilaista naista, jonka etunimi oli Naama - sitä tuskin kukaan suomalainen keksisi antaa lapselleen..

Ja jos jonkun suomalaisen pojan nimi on Rocco tai Pascal... voi hirvitys. Italiassa/Ranskassa menettelevät tietysti!

Vierailija
55/140 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaiset kuin piia tiia miia niina miina yms. halpoja nimiä, suoraan tiimarista...

Vierailija
56/140 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoittakaa ensin inhokkinne ja sitten omien lastenne nimet :)

Vauva syntyy syksyllä,joten kävin listan läpi ettemme mitään rumaa nimeä vain laittaisi lapsellemme :D

Vierailija
57/140 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saana, Salla. Karelia ym. En myöskään tykkää Roosasta/Rosasta tai Lilasta. Enkä vanhanaikaisista.

Mieluummin joku perusnimi joka ei tarkoita mitään!

Vierailija
58/140 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

taikka sitten pellervo :D

Vierailija
59/140 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Fanny on nimenä nätti mutta just tuon englanninkielisen tarkotuksen takia en ikinä vois sitä lapselle laittaa, ja kyllä ihmettelen vanhempia jotka sen laittavat, niin paljon kuitenkin kuulee tästä englanninkielisestä merkityksestä.

kuulen ite en oo tienny et fanny meinaa englanniks sanaa pillu.

oon ihaillu koko pienen ikäni sitä nimee :D empä ees oo pahemmin kuullu sanottavan fanny sillä tarkotuksella. varmaanki siellä on monta muutaki merkitystä sille sanalle!

Vierailija
60/140 |
14.03.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten listalta löytyi paljon ihaniakin nimiä, mm. Nuutti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä seitsemän