Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kuorsaa kuin höyryveturi! Emme ole kahteen vuoteen

Vierailija
09.12.2009 |

nukkuneet samassa sängyssä :(

Kuorsaamisen syiksi on arvuuteltu mm. ahtaita poskionteloita ja lievää ylipainoa. Olen yrittänyt saada miestä laihduttamaan, tämän seurauksena minä itse laihduin 8 kg, mies laihtui 1,5 kg jotka sitten lihoi takaisin korkojen kera. Itsekuria ei löydy. Ei myöskään tahdo poskionteloleikkaukseen.

Parina yönä olemme yrittäneet samassa sängyssä nukkumista, mutta se päätyy aina niin että minä kömmin todella väsyneenä ja vain lyhyitä pätkiä nukkuneena jossain vaiheessa lastenhuoneessa olevaan ylimääräiseen sänkyyn (tämä on ylimääräinen siksi että kuopus 3v nukkuu edelleen isänsä kanssa parisängyssä, häntä ei kuorsaus haittaa, vaikka volyymi on ihan mielettömän kova).

Kaikki mahdolliset nenä- ja suusuihkeet, kuorsauslaastarit yms on kokeiltu. Osa hieman vaimentaa kuorsausta, mutta edelleen se on niin mielettömän kovaäänistä että on turha edes toivoa saavansa unta siinä metelissä. Mitään kunnon apua ei ole.

Mitä vielä voimme tehdä? Vai olenko nyt tuomittu lopuksi ikää nukkumaan jossain "hetekalla" nurkassa? Kuopuskin varmasti nimittäin pian tahtoo omaan sänkyynsä siirtyä...

ap

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja meillä kyllä kuorsataan aivan missä asennossa tahansa. Ei olla nukuttu samassa huoneessa vuosiin. Suurin ongelma tästä on lomilla, aina pitää olla käytössä kaksi erillistä huonetta, sillä muuten en saa nukuttua (ja mitä lomaa se sitten olisi).

Lääkeriin ei myöskään suostu tästä syystä menemään.

Vierailija
2/27 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan nukuttu eri huoneissa 6 v, ja makeastihan sitä nukkuu kun saa omassa rauhassaan nukkua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekista ostettavat silikoni korvatulpat oikeasti vaimentavat kaikki äänet. Huono puoli niissä on se että ilman niitä en osaa enää nukkua, olen tottunut niiden kanssa nukkumaan täydellisessä hiljaisuudessa.

Vierailija
4/27 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kosteiden iltojen jälkeen. Myöhemmin se lisääntyi niin, että sitä ilmeni kosteiden iltojen jälkeen ja stressin aikana. Nykyään se on ihan jatkuvaa, joka öistä! Miehellä ikää 35v.

ap

Vierailija
5/27 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä ei ole nukuttu 6v samassa petissä..ukko ei tee asialle mitään,,,enään en edes huolis viereen vaikka kuorsaus loppuiskin....tuskin koskaan loppuu....

mariq

Vierailija
6/27 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin kuorsaukseen löytyy hoito.

Lapsi pois parisängystä, ettei saa kuulovauriota miehen kuorsauksesta.

Vierailija
7/27 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatte molemmat helpotuksen.

Vierailija
8/27 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinäpä se ku ei mee tutkimuksiin, ei kuulemma itteä häiritte.....

Vierailija
9/27 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukuin vuorotellen lapsieni kanssa meidän parisängyssä ja mies toisessa lapsen sängyssä.

Vierailija
10/27 |
09.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tollasta?! En tajua. Itse ainakin kävin leikkauttamassa nielurisat kun raskauden jälkeen aloin kuorstata, täysin siitä syystä ilman terveydellistä syytä, ei välttämättä ole mitään uniapneaa. Avioliitto ja kaikkien rauha oli tärkein syy sitä paitsi en edes meinannut kehdata nukkua kylässä.. Mies ulos tai leikkaukseen! On niitä huonompiakin syitä.

Vierailija
11/27 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ei kuorsaa kovaa, eikä koko yötä. Kuorsaa hiljaa ja yleensä aamuyöstä 3-4 aikoihin. Minä taas olen äärimmäisen herkkäuninen - herään jopa huonekasvin lehden putoamisesta kuuluvaan rapsahdukseen, enkä voi käyttää korvatulppia korvakäytäväongelmien vuoksi. Lisäksi aamuyön heräämisen jälkeen en enää saa uudelleen unta!

Mies ei aio mennä mihinkään tutkimuksiin eikä leikkauksiin, koska hänestä on luonnollista että mies kuorsaa - se ikäänkuin kuuluu asiaan. Miehellä ei ole grammaakaan ylipainoa, joten mitään ei oikeastaan voi itsekään tehdä.

Niinpä raahaan patjaa olohuoneen lattialle joka ilta ja siinä nukun hyvin. Kärsin tästä ja haluan isompaan asuntoon, jotta saisin oman huoneen ja nukkua sängyssä!

Tiedä sitten mitä tämä tekee parisuhteellemme...?

Vierailija
12/27 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että et kuule?

Vai onko apteekissa erilasia kuin claes ohlsonilla. Ostin sieltä ja vaikka kuinka asettelen niin kuorsaus kuuluu.

Kotona voin nukkua toisessa huoneessa, mutta lomat ovat tosiaan ongelma..

Nykyään ratkaisen lomat niin, että otan puolikkan tenoxin niin ehdin nukahtaa ennen kuin mies alkaa kuorsauksen. Mutta ei sekään pitemmän päälle ole hyvä ratkaisu.

Vierailija
13/27 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytänkin nyt sitten jatkuvasti nukahtamislääkkeitä ja melatoniinia, että saiisin nukuttua miehen kuorsaukselta. Nyt meillä on reilusti isompi asunto haussa, että saisin vihdoin OMAN huoneen. Ottaa se vaan periaatteessa niin vastaan tuo eri huoneissa nukkuminen, mutta onhan tuota hirvittävää kuorsausta kuunneltu jo kohta kaksikymmentä vuotta. Kamalaa suorastaan!

Vierailija
14/27 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

av:lla! ;-)

Aina kun olen tästä "keskustellut" tai lukenut keskusteluja on mielipide se, että mikä nainen se on joka miehensä vierestä lähtee. Yms.

Meillä myös mies kuorsaa aivan sairaalloisesti. Olemme olleet yhdessä 8v ja jo alussa mies kuorsasi. Tilanne on pahentunut nyt. Esim. ennen mies ei kuorsannut kylkiasennossa, mutta nyt siinäkin.

Miestä tilanne hyvittaa! Jos suutun, olen hysteerinen ämmä. Hän ei näe asiaa niin, että hän tavallaan rajaa minulta yhden ihmisen perustarpeesta, nukkumisen. Ja sekin olisi ymmärrettävämpää jos hän itse olisi ymmärtäväisempi ja tekisi asialle jotain (yrittäisi edes, miettisi syitä jne...).

En tiedä mitä tekisin, mutta pinnani alkaa olla jo aika lopussa.

Vierailija
15/27 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

yöllä. Hyvä etten joskus ole vetänyt nyrkillä kuonoon nukkuvaa, hirmuisesti kuorsaavaa miestäni, kun olen ollut niin epätoivoinen monen todella huonosti nukutun yön jälkeen. Mieli olisi tehnyt moneen otteeseen. Ei onneksi vielä ole tapahtunut. Siksipä tässä olemmekin hankkimassa isompaa asuntoa ja kummallekin omaa huonetta...

Vierailija
16/27 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hommannut hyviä korvatulppia, ja ne päässä, tyyny korvalla saan nukutuksi. Mutta ilman tulppia ei tosiaan toivoakaan! Oletko ap. kokeillut tulppia? Silens suihke auttoi myös, mies vaan oli laiska käyttämään sitä.

Vierailija
17/27 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vittu mikä ämmä..mies ulos tai.....

helppo sanoa....

eroa ite prkl

Vierailija
18/27 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kokemuksesta. Itse nukuin vierashuoneessa korvatulpat korvissa miehen sairaan kuorsauksen takia vuosikaupalla.

Nyt ollaan erottu ja voi sitä ihanuutta kun ei tarvitse sitä JÄRKYTTÄVÄÄ meteliä enää kuunnella.

Ex-mieheni ei myöskään itse piitannut siitä, etten saanut nukuttua koska hänellä ei ollut mitään ongelmaa.

Vierailija
19/27 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä miehen kuorsaaminen on myös lisääntynyt iän myötä. Kun alomme seurustelemaan päälle parikymppisenä hän ei kuorsannut, mutta nyt yhdessä nukkuminen ei onnistu, sillä itse olen herkkäuninen.

Mies ei koe ongelmaa, sillä eihän hän siihe kuorsaamiseen herää. Olen löytänyt pienen avun Silens-nimisestä lääkkeestä. Sen avulla olemme voineet nukkua jopa yhdessä. Mutta heti kun aine loppuu niin sama show taas alkaa ja mies ei koskaan "muista" ostaa uutta pulloa, ennen kun on kuukausikaupalla nukkunut sohvalla.

Huoh.

Vierailija
20/27 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi vittu mikä ämmä..mies ulos tai..... helppo sanoa.... eroa ite prkl

Luulisi että mieskin haluaisi nukkua vaimonsa vieressä. Pelkääkö mies lääkäriä noin kovin? Jos lähtisit mukaan, ap? Isompi asunto on kai muuten ainoa vaihtoehto, siis sellainen, missä sinulla on oma makuuhuone.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi