Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies kuorsaa kuin höyryveturi! Emme ole kahteen vuoteen

Vierailija
09.12.2009 |

nukkuneet samassa sängyssä :(

Kuorsaamisen syiksi on arvuuteltu mm. ahtaita poskionteloita ja lievää ylipainoa. Olen yrittänyt saada miestä laihduttamaan, tämän seurauksena minä itse laihduin 8 kg, mies laihtui 1,5 kg jotka sitten lihoi takaisin korkojen kera. Itsekuria ei löydy. Ei myöskään tahdo poskionteloleikkaukseen.

Parina yönä olemme yrittäneet samassa sängyssä nukkumista, mutta se päätyy aina niin että minä kömmin todella väsyneenä ja vain lyhyitä pätkiä nukkuneena jossain vaiheessa lastenhuoneessa olevaan ylimääräiseen sänkyyn (tämä on ylimääräinen siksi että kuopus 3v nukkuu edelleen isänsä kanssa parisängyssä, häntä ei kuorsaus haittaa, vaikka volyymi on ihan mielettömän kova).

Kaikki mahdolliset nenä- ja suusuihkeet, kuorsauslaastarit yms on kokeiltu. Osa hieman vaimentaa kuorsausta, mutta edelleen se on niin mielettömän kovaäänistä että on turha edes toivoa saavansa unta siinä metelissä. Mitään kunnon apua ei ole.

Mitä vielä voimme tehdä? Vai olenko nyt tuomittu lopuksi ikää nukkumaan jossain "hetekalla" nurkassa? Kuopuskin varmasti nimittäin pian tahtoo omaan sänkyynsä siirtyä...

ap

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä karkotin miehen vierashuoneeseen nukkumaan noin kuukausi sitten kun mitta tuli kertakaikkiaan lopullisesti täyteen. Miehen kuorsaus häiritsee sekä minua että myös lapsemme unta.

Aion varata miehelleni ajan tutkimuksiin, epäilen uniapneaa. Pakota miehesi tutkimuksiin. Täytyyhän toisia kunnioittavan ihmisen tajuta, että asialle on ihan oikeasti tehtävä jotain.

Niin, ja ihan ensimmäisenä toimena karkota miehesi nukkumaan hetekalle. Ei sun tarvitse miehesi kuorsauksen takia joutua pois omasta sängystäsi!

Vierailija
22/27 |
11.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin suostuakseen nukkumaan niin, pitää vähintään sammua. :D Mutta entäs sellaiset tyynyt jotka nostavat yläkroppaa hieman ylös, kiilatyynyt. Tosin ei välttis auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun mies on menossa nukkumaan, laita viereen soimaan. Jos sammuttaaa, niin laita uudelleen nauhoitus soimaan.

Josko se sitten uskoisi oman ongelmansa.

Vierailija
24/27 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teille kaikille, joiden mies ei suostu menemään nukkumaan: nauhoittakaa joku yö miehen kuorsausta, ja laittakaa se soimaan kun mies on käymässä nukkumaan, just niin kovalle kuin miltä se kuullostaakin. Ei väliä vaikka asuisitte kerrostalossa, ei se sitä todellista kuorsausta suurempi ääni ole.

Jos on kovakorvainen mies, niin soittakaa vaikka useampana yönä niin, että mieskin saa makua siitä millaista on nukkua hirveässä metelissä, ja miten ei saa uudestaan unen päästä jos kylkeä kääntäessä hiukan havahtuu jne. Eihän ne tollot omaa kuorsaustaan muuten kuule eikä tajua, millainen ongelma se on.

Ketjun aloittajalle: miksi miehesi mielestä on perusteltua, että sinä joudut kärsimään hänen ongelmastaan jolle ei aio tehdä mitään? Menkööt hän nukkumaan sille hetekalle, ja sinä ja lapset parisänkyyn. Sitten kun alkaa tulla selkäkolotuksia ja univaikeuksia huonosta sängystää johtuen, lääkärin juttusille hakeutuminen kuorsausongelman takia voisi jo käydäkin helpommin.

Vierailija
25/27 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mies kuorsaa myös vähän, toistaiseksi on auttanut töniminen eli mies vaihtaa asentoa ja kuorsaus taukoaa (hetkeksi).

Sen sijaan isäni kuorsaa todella kovaa. Kun ollaan heillä kylässä se kuuluu yläkertaan, kun isä nukkuu alakerrassa. Äitini käyttää korvatulppia, ja se ilmeisesti auttaa, mutta hänkään ei pysty nukkumaan enää ilman niitä missään. Omina teiniaikoina tämä oli loistavaa, kun pystyin hiipparoimaan kotiin milloin vain: isä ei herännyt kuitenkaan ja äidilla korvatulpat :)

Vierailija
26/27 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

huh huh, nykyään aivan pelkään nukkumista, koska inhoan kuorsaus ääntä kaikkein eniten maailmassa ja en saa unen päästä kiinni..en kyllä onneksi herää kovaankaan kuorsaukseen. Suhteemme alusta lähtien olen välillä nukkunut olohuoneessa ja korvatulpat käytössä..nyt meillä vauva niin se on hankaloittanut vähän tätä nukkumista ja en jaksa patjaa (painava, uusi) raahata. Sen takia monet riidat on yöllä tullut..itse sanon aika usein, älä kuorsaa! Itsekin kuors

aan kuulemma, mutta miestäni se ei häiritse yhtään :)(

Vierailija
27/27 |
12.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jossa "poltettiin" nielua avarammaksi. Kahteen eri kertaan kävi operaatiossa kuten neuvottiin. Yhtään mitään apua siitä ei saanut. Edelleen kuorsaa ja olemme nukkuneet jo pari vuotta eri huoneissa. Joskus suhteen alkuaikoina nukuin aina korvatulpat korvissa, mutta nykyään se ei onnistu koska kuorsaus on vuosien saatossa koventunut.

Toimiiko se Silens ihan oikeesti? Miten sitä käytetään? Luulin, että sellaiset on humpuukia...