Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En tule selviämään huomisesta

Vierailija
07.12.2009 |

-Mun täytyy ilmoittaa töihin, etten pysty tulemaan.

-Mun täytyy saada huomiselle aika lääkärille ja pystyä kertomaan tilanteestani.

En tajua miten nuo pystyn tekemään kun mä haluaisin vaan kadota, vajota maan alle. En pystynyt äsken edes puhumaan mieheni kanssa asiasta, menin paniikkiin.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että ei heiltä ole tullut yhtään mitään järkevää suusta ja tuskin olisi näppikselläkään onnistunut.

Jos kerran pystyt järkevästi ajattelemaan ja tiedostamaan tuntemuksesi etkö voi niitä järkeillä pois päästäsi. Väitän että voisin lietsoa itseni sellaiseen paniikkiin että töihin meno olisi huomenna mahdotonta minullakin.

Vierailija
22/23 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

sulje verhot asunnostasi. asetu sängylle eläkä poistu sieltä paitsi vessaan ja syömään jos jaksat.

ps jos olet mies voit kerätä tyhjiä limupulloja sänkysi vierelle joihin voit virtsata. säästyy voimat kun ei tarvitse rampata vessassa.

jos tulee tylsää voit poltella tupakkaa ja lukea kirjaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
08.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä saat apua, sekä mieheltäsi että lääkäreiltä! Tiukan paikan tullen autetaan toisia ja nyt on se tiukka paikka, voit pyytää apua mieheltäsi vaikka itkienkin, ei haittaa ollenkaan. Kyllä hän auttaa, soittaa sekä työpaikalle ja lääkäriin jos et itse pysty ja pitää huolta sinusta ja lapsestannekin. Usko pois!

Älä vaan jätä perhettäsi yhtäkkiä, se on todella pelottavaa miehellesi ja lapsellesi.

Jos sinusta tuntuu, että et kestä olla kotona enää tätä yötäkään, ota itse tai pyydä miestäsi ottamaan selvää missä on psykiatrinen päivystys ja mene sinne vaikka taksilla. Ei se yksi taksikyyti maata kaada, voit pyytää hoitajalta todistuksen taksikyydin tarpeesta Kelaa varten (josta voi saada rahaa taikasin taksikyydista).

Tsemppiä, kyllä aivokemiasi saadaan kohdalleen jälleen pian :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi viisi