Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisiko helppo kunnioittaa lastesi äitipuolta jos

Vierailija
07.12.2009 |

hän tekee lapsen ex-miehesi kanssa ja ex-miehesi olisi sanonut jyrkästi ei kun sinä olisit halunnut lisää lapsia?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli jos exäni suostuu tekemään lapsia nyxän kanssa mun pitäisi nyxää kunnioittaa vai ei???

outo kysymys!!

Vierailija
2/7 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies halusi tehdä lapsen sen nykyisen naisen kanssa mutta ei minun kanssani.

Mutta en minä oikein ymmärrä, miten tuo sen äitipuolen kunnioittamiseen liittyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai lasten isän nykyinen vaimo mikään äitipuoli ole? Sitten vasta voisi käyttää äitipuolinimitystä jos lapsilla ei olisi äitiä ja asuisvat isän ja tämän uuden vaimon kanssa.

Vierailija
4/7 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka olisikin etä-äitipuoli.

Vierailija
5/7 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö! Minun lapsillani on äiti ja isä, sekä äidin ja isän uudet puolisot, ei mitään "puolia".

Vierailija
6/7 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai vähän googlettaa nettiä. Äiti- ja isäpuolilla tarkoitetaan biologisen vanhemman uutta puolisoa, täysin riippumatta siitä, onko se toinen biologinen vanhempi elossa vai ei.

Vierailija
7/7 |
07.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kunnioittaisi. Kyllä minun mielestäni exäni nyxän tulisi pysyä lapsettomana juuri sen takia, että miehellä on jo lapsia. ja sen takia, etten minä vaan loukkaantuisi. Tämähän on aivan selvä asia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kuusi