Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

jotenkin masentaa..

Vierailija
05.12.2009 |

kaikki..

oon just mennyt naimisiin, mutta tuntuu sisällä kurjalta. Asiaan liittyy paljon asioita ja nyt oikeesti rupee päivittäin ketuttaa jo niin paljon, että huh.

Meille saa tulla vauva. Tai näin mies sanoi. Nyt kuiteskin tullut ilmi, ettei mies sitä tavallaan toivo. On onnellinen plussasta, muttei harmittele jos ei tulekaan. Koin vähän aikaa sitten alkuraskauden km´n. Mies oli pahoillaan, minun puolestani, muttei siitä ettei lasta tullutkaan. Tää on mulle iso asia ja rupee vituttaa koko äijä tuon takia.

Meille on syntynyt isoja kiistoja mm. tuosta ja mun sisällä oikeesti rupee kasvaa inho tuota miestä kohtaan. Osaa juu olla ihana, mutta myös niin vitun ärsyttävä.

Mulle tuo lapsi on iso asia-- hänelle ei, koska hänellä on jo lapsia ( minullakin ed. liitosta ). Ja tuota se jaksaa jankuttaa. Mä en jaksa oikeesti. Mitkään mun toiveet tai pyynnöt ei toteudu-- ainakaan sellaset jotka oikeesti merkitsevät jotain.. Esim. tupakanpoltto,, polttaa tunnin välein.Kun tapasimme, sanoi olevansa savuton. Aluksi poltti harvoin ja salaa.Sitten mainitsin siitä ja rupes polttaa useimmin. Nyt siis tunnin välein ja joskus laukaa pihalla useamminkin ja saattaa vetää kaksikin röökiä peräkkäin. Musta se on inhottavaa, se haju. No kun olin raskaana, sanoin asiasta, koska se haju oksetti. Lupasi ( kuten niin monesti aikasemminkin ) lopettaa, kun olen raskaana. No, kun testit näytti kahta viivaa, sanoi, että tarvitsen verikokeen varmistuksen ennen kuin lopettaa. Jeesus sentään. Sitten kun tuli km, niin eipä tarttenut lopetella sauhuttelua.. Jos asiasta mainitsen, alkaa mykkäkoulu. Reilun vuoden oon asiasta vihjaillut, en ole ennen tätä pvää jäkättänyt. Nyt sanoin, että joka kerta kun ravaa ulkona, sanon. Koska ei auttanut ei sanominen niin nyt sanon. Meillä paljon muitakin ongelmia, ja ne ovat kärjistyneet tämän vauva-aiheen ympärille... En tiiä, ihan kuin oisin menettänyt jonkun yhteuden siihen.. ? :((

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulle, mutta myös esim. teini-ikäisellee tytölle, joka ei voi myöskään sietää koko hajua.

ap

p.s. moni tupakoitsija tuskin tätä tajuaa, koska he eivät itse aina haista sitä löyhkää ja pit'ävät muita vähän hulluina kun asiasta sanovat.

Vierailija
22/40 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä vaan vaadit paljon tai vähän vähemmän.

Narsistinen olet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitää vähän sisustaa ja ostaa uusia vaatteita ja käydäkin jossain...

akka!

Vierailija
24/40 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vastaan ei ole sinusta kompromissi??

ap

Vierailija
25/40 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarpeeksi ilman tupakanpolton lopettamisiakin..

Itselleni en kamalasti ostele ja muillekin reissuilta, ja talokin jo sisustettu, joten taas meni vikaosoitteseen tuo..

Vierailija
26/40 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska lätökohta on, ettei saa/voi pakottaa muita muuttumaan

Vierailija
27/40 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesit minkän kanssa menit naimisiin ja sitten se ei kelvakaan vaan haluat paremman version

eli klassinen: rakastan sua nyt muutu!

Vierailija
28/40 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kummallakin meillä vaan velkaa, ja naurettiinkin, että tehdäänkö avioehto, että saa vapaasti perinnöksi kaikki velat.. :D

en pyydä miestäni muuttumaan. rakastan häntä tuollaisena, mutta toivoisin oikeasti hänen ottavan meidät muutkin huomioon. sanoinkin, että polttakoon vaikka 10 askia, kuhan ei täällä ja huuhtoisi ees suun.. jOS SE TEKEE musta narsistin, että en halua suukottaa pahalle haisevaa suuta, niin juu-u..

ap

Vierailija
29/40 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nalkuttaminen ja painostaminen ei auta. Lopettaminen täytyy lähteä polttajasta itsestään, nimittäin moni sellainen joka ei polta ei ymmärrä sitä mitä se oikeasti vaatii. Siihen tarvitaan motivaatiota ja se on ennenkaikkea elämäntapamuutos.

Toinen asia. En ymmärrä tätä vauva-asiaa. Miehesi sanoi siis että on ihan ok jos vauva on tullakseen ja jos ei tule niin sekin ok. Mitä outoa? Harvemmin miehet niin voimakkaasti toivovatkaan lasta kuin naiset. Naiset ovat muutenkin tunteittensa kanssa toisella planeetalla kuin miehet. En ymmärrä miksi pitää loukkaantua, minä ymmärrän ainakin miestäsi. Näin minunkin mieheni sanoi ja raskaaksi tullessani oli siihenki ihan tyytyväinen. Sinä tavallaan vaadit että miehesi tulisi olla kympillä innoissaan että tulisit raskaaksi? Entä jos miehesi sanoisi että ei halua enää yhtään lasta, kumman toivomus sitten toteutettaisiin? Mielestäni olette tasavertaisia. Jos miehesi kuitenkin suhtautuu myöntävästi mahdolliseen raskauteen niin ole siitä onnellinen!

Itse olen kokenut että raskaana ollessaan minulla on jo ollut vauva, miehellä vasta sitten kun se on konkreettinen eli sitten kun vauva on syntynyt. Me naiset olemme erilaisia kuin miehet. Tuntuu että teet nyt kärpäsistä härkäsistä. Mene nukkumaan ja herää aamulla virkeänä uusin ajatuksin uuteen päivään. Yöaika ei ole paras mahdollinen ajakohta miettiä tällaisia asioita. Väsyneenä ongelmat tuplaantuvat. Toivottavasti saatte asiat selviksi.

Vierailija
30/40 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

teit myös klassisen tempun kun vedit hänen (huom hänen lapsi ei sun) tyttärensä mukaan koska hänkin haluaa, että isi lopettaa.

olet klassinen vaativa ämmä ja teit varmasti samalla tavalla edellisen miehen kanssa.

ja en ymmärrä mitä alat puhua teidän veloista???

prinsessa ei tarkoita, että sulla olisi rahaa (tai älykkyyttä) vaan, että haluat olla prinsessana ja muut on otettava sut huomioon sun vaatimalla tavalla tai loukkaannut

Vierailija
31/40 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän että olet oikeassa.

Minulle tämä lapsiasia aikas herkkä, koska ex´ni ei osallistunut siihen eikä muuhunkaan mitenkään. tiedän, että tämä mieheni on enemmän kuin hyvä isä ja tukee minua ensimetreiltä saakka. Kai minulla pinna kireellä km´n jälkeen ja tässä paljon meistä riippumattomia asioita takana, joista tullut kinaa. Ja tuo tupakanpoltto nyt vaan taas kärjisti asiat. Aamulla aateltiin puhua ja paneutua tähän vyyhtiin ihan kunnolla.

ap

Vierailija
32/40 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle toiselle voin sanoa, että minä en hänen tytärtään tähän sotkenut, tyttö maininnut siitä isällensä jo kauan minua ennen. Olen pysynyt sivulla, kun tyttö asiasta maininnut. Ja tytär ei tiedä, minun reaktiotani tähän.

ap

Vierailija
33/40 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

suhteeseen vaikket ole vielä saanut uutta miestäsi muutettu sellaiseksi kun haluat!

prinsessa

Vierailija
34/40 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

rakastan häntä juuri noin, vaikkein tuosta tupakoinnista pidäkään..

Hmm, ei ole ihan tuore suhde. Kyllä naimisiin menty jonkin aikaa sitten, mutta ei tässä mistään hätiköinnistä ole kyse.. sUhteemme kestänyt VUOSIA.

AP

Vierailija
35/40 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tätä viestiä on ja oli, että haluat, että lopettaa tupakoinnin ja tästä ei keskustella

rakastan häntä juuri noin, vaikkein tuosta tupakoinnista pidäkään..

Hmm, ei ole ihan tuore suhde. Kyllä naimisiin menty jonkin aikaa sitten, mutta ei tässä mistään hätiköinnistä ole kyse.. sUhteemme kestänyt VUOSIA.

AP

Vierailija
36/40 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaan, että olet herkkänä asian kanssa. Varmasti kokemasi keskenmeno on ollut sellainen pettymys ja pahaa mieltä tuova asia että olet nyt entistä herkemmässä tilassa. Se on normaalia. Puhu tunteistasi rakentavassa hengessä miehellesi. Kerro miltä sinusta tuntuu, miltä km tuntui, mistä nyt haaveilet, mitä toivomuksia sinulla on, kuuntele miestäsi, anna hänenkin kertoa kaikki tuntemuksensa. Muistakaa keskustellessa pitää rakkaudenkehä ympärillänne. Puhutte teitä molempia koskevista asioista. Älä syytä miestäsi, syyttely johtaa riitaan eikä kanna hedelmää.

Päivitä huomenna kuulumiset. Olisi mukava kuulla miten asiat etenevät. Paljon haleja ja jaksamista, hyvää yötä. Minä meen nyt nukkumaan.

Vierailija
37/40 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itekin lyön pään miehen viereen ja herään aamulla pirteenä keskustelemaan.

Sen verran vielä korjaan sinulle, joka et ole tätä huomannut/ymmärtänyt, että en odota täydellistä tupakanpolton lopettamista, olen valmis etenemään pienillä askelilla ja se on kyllä tullut esille. Olen puhunut vähentämisestä ja kompromisseista puolin ja toisin. Tiedän, että se vaatii omaa tahtoa lopettaa ja vähentää.. Ja olen valmis kannustamaan ja tukemaan miestäni siinä..

Vierailija
38/40 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sun kompromissi on, ettei tarvitse lopeta heti huomenna vaan ehkä kuukauden päästä

minkän kiven alta sun kaltaisia naisia ryömivät esiin?

Vierailija
39/40 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta jos et halua ymmärtää, niin en voi mitään.

ap

p.s en vaadi täydellistä lopettamista... ja se on munm puolelta kompromissi

Vierailija
40/40 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että itse lapsi on toisarvoinen juttu, vaan haluat jotenkin kokea että edes kerran joku osallistuisi raskauteen tai lapsiasiaan, sen sijaan että nauttisitte ja keskittyisitte jo olemassa oleviin lapsiin?

Ja tupakoitsijana sanon, ettei se lopettaminen todellakaan ole niin helppoa kuin mitä tupakoimattomat olettavat. Halu ja motivaatio pitää lähteä tupakoitsijasta itsestään ei ulkopuolisen painostuksesta.

Vaikka saisitkin painostuksella ukkosi lopettamaan, niin ennuste tupakoimisen aloitukseen uudestaan on 99%

tiedän että olet oikeassa. Minulle tämä lapsiasia aikas herkkä, koska ex´ni ei osallistunut siihen eikä muuhunkaan mitenkään. tiedän, että tämä mieheni on enemmän kuin hyvä isä ja tukee minua ensimetreiltä saakka. Kai minulla pinna kireellä km´n jälkeen ja tässä paljon meistä riippumattomia asioita takana, joista tullut kinaa. Ja tuo tupakanpoltto nyt vaan taas kärjisti asiat. Aamulla aateltiin puhua ja paneutua tähän vyyhtiin ihan kunnolla. ap