Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

jotenkin masentaa..

Vierailija
05.12.2009 |

kaikki..

oon just mennyt naimisiin, mutta tuntuu sisällä kurjalta. Asiaan liittyy paljon asioita ja nyt oikeesti rupee päivittäin ketuttaa jo niin paljon, että huh.

Meille saa tulla vauva. Tai näin mies sanoi. Nyt kuiteskin tullut ilmi, ettei mies sitä tavallaan toivo. On onnellinen plussasta, muttei harmittele jos ei tulekaan. Koin vähän aikaa sitten alkuraskauden km´n. Mies oli pahoillaan, minun puolestani, muttei siitä ettei lasta tullutkaan. Tää on mulle iso asia ja rupee vituttaa koko äijä tuon takia.

Meille on syntynyt isoja kiistoja mm. tuosta ja mun sisällä oikeesti rupee kasvaa inho tuota miestä kohtaan. Osaa juu olla ihana, mutta myös niin vitun ärsyttävä.

Mulle tuo lapsi on iso asia-- hänelle ei, koska hänellä on jo lapsia ( minullakin ed. liitosta ). Ja tuota se jaksaa jankuttaa. Mä en jaksa oikeesti. Mitkään mun toiveet tai pyynnöt ei toteudu-- ainakaan sellaset jotka oikeesti merkitsevät jotain.. Esim. tupakanpoltto,, polttaa tunnin välein.Kun tapasimme, sanoi olevansa savuton. Aluksi poltti harvoin ja salaa.Sitten mainitsin siitä ja rupes polttaa useimmin. Nyt siis tunnin välein ja joskus laukaa pihalla useamminkin ja saattaa vetää kaksikin röökiä peräkkäin. Musta se on inhottavaa, se haju. No kun olin raskaana, sanoin asiasta, koska se haju oksetti. Lupasi ( kuten niin monesti aikasemminkin ) lopettaa, kun olen raskaana. No, kun testit näytti kahta viivaa, sanoi, että tarvitsen verikokeen varmistuksen ennen kuin lopettaa. Jeesus sentään. Sitten kun tuli km, niin eipä tarttenut lopetella sauhuttelua.. Jos asiasta mainitsen, alkaa mykkäkoulu. Reilun vuoden oon asiasta vihjaillut, en ole ennen tätä pvää jäkättänyt. Nyt sanoin, että joka kerta kun ravaa ulkona, sanon. Koska ei auttanut ei sanominen niin nyt sanon. Meillä paljon muitakin ongelmia, ja ne ovat kärjistyneet tämän vauva-aiheen ympärille... En tiiä, ihan kuin oisin menettänyt jonkun yhteuden siihen.. ? :((

Kommentit (40)

Vierailija
1/40 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiesit, että poltti kun menitte naimisiin.

Miksi miehen on nyt pakko muuttua koska sulla kurja olo???

Ei se miehen syy on, että sait keskenmeno ja yleensä miehet eivät hypi tasajalka innostuksesta raskauksesta. Hän sanoi kuitenkin, että olisi iloinen asiasta ja sinä vastasit, että hänen on lopettava tupakanpolton.

sulla on ongelmia ei hän!

Vierailija
2/40 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyytänyt vähentäään.. naapurikin valittanut ( asutaan rivarissa ), kun tupruttelee ja savut menee sinne.

Pytänyt yksinkertaisesti hieman vähentämään, kuten luvannut ihan omaaloitteisesti..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/40 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tuollaisia ihmisiä sikiää????

Vierailija
4/40 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja koska sullaon huono-olo miehelläkin pitää olla.

taidat olla niin yksenkertainen, ettet tajua, ettei kukaan muu voi sua onnelliseksi tehdä kuin sinä itse. Etsit vain vikoja miehessä.

säälittävä menoa!

pyytänyt vähentäään.. naapurikin valittanut ( asutaan rivarissa ), kun tupruttelee ja savut menee sinne.

Pytänyt yksinkertaisesti hieman vähentämään, kuten luvannut ihan omaaloitteisesti..

Vierailija
5/40 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjetöntä kommenttia.

Vierailija
6/40 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei totuutta kestä kuulla

Vierailija
7/40 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

vikoja muista.. olen kyllä tietoinen omista vioistani ja jopa mieheni, mutta tässä on kyse ensinnäkin toisen arvostuksesta. Olen arvostanut sitä, että mieheni ei halua/pysty luopumaan tupakasta ja huom. ennen tätä pvää en ole asiasta motkottanut, vihjannut vähän. Ja jos toista joku ärsyttää, niin eikö asiasta voi löytyä kompromissia??

Ja sinulle joka et näköjään arvosta uusperhettä.. Että niin olisiko meidän molempien ( miehen liitto 20v, minun 10v ) pitänyt jäädä katsomaan kun kumppani kerta toisensa perään pettää???? Haloo!!!

Vierailija
8/40 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niiin ällöttävää kun toinen ei polta. Ja entäs pienen lapsen kanssa. Yök. Ei kuulu vauvaperheeseen. JSP.

Vierailija
9/40 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiattomuudestasi on ilmoitettu!!!!!!

Vierailija
10/40 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

juu, luvannut sen lopettaa sit jos ja kun raskaana.. tosin eipä riittänyt kaksi viivaa, kun piti verikokeillakin todistaa.. no todisteet tuli ja kesken meni. Osittain tässä kysymys miehen jääräpäisyydestä, ei halua kenenkään komentavan ym.. Mutta se rupee jo olee ärsyttävää, viime päivät olleet ihan kamalia. Musta tuntuu, että oon kadottanut sen kanssa yhteyden ihan kokonaan. Nyt ei ole kyse pelkästään röökistä tai sen lopettamisesta.. Mutta tuntuu, että mie välinpitämätön ja kylmä. Sanoinkin, että jos en minä pitäisi naruista kii, kolahdettais kyllä karille.

Koen itseni riittämtömäksi-- esim. exän kanssa oli polttamatta ( iso ongelma siinä suhteessa ),exän kanssa lapset-- olenkin kysynyt, olenko jotenkin huonompi tms. Ei kuulemma ole siitä kiinni, tilanne vaan eri.. Ja iloisisi kyllä raskaudesta, mutta iloitsee siitäkin ettei tärppää.

Musta sen pitäis kanssa ottaa vastuu siitä, mihin suuntaan tässä mennään. oN KOMPROMISSIEN aika enkä hyväksy, että täällä edetään yhden ihmisen ehdoilla.

Mieheni on hyvä mies ja aikomukseni ei ole erota, mutta sen verran isoista mutkista kyse, että jos näihin ei heti puututa, karahdamme ennen pitkää karille.

Vierailija
11/40 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei mitään. Miehen on lopettava tupakanpoltto ja sinä tunnet itseäsi huonompi kuin miehen ex - ja mieshän sun ongelmista pitää kärsiä!

Ja kun sinä et saa olla prinsessa mies on mielestäsi kylmä ja välinpitämätön

mieti mitä itse viestit miehellesi! Olet tyypillnen nainen - rakastan sua nyt muutu!!!!

Vierailija
12/40 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi siis luulet, että vauva olisi (taas kerran) ratkaisu ongelmiisi?

Varsinkaan kun sinullekkin on mitä ilmeisimmin käynyt selväksi, ettei miehesi sellaista oikeasti haluta.

Haasta mies oikeuteen petoksesta, mutta eikö ollut parempi, että tuli esiin tässävaiheessa.

Mielestäni järkevää olis tässävaiheessa tyytyä lapsettomuuteen tai erota. Toisaalta en näe mitään järkeä tehtailla lapsia uusperheisiin, niissä on ihan riittämiin ongelmia ilman yhteisiä lapsiakin.

Edelleen ihmettelen, mistä teitä sikiää.

Haluaisitko itse olla lapsena jossain vitun perheessä, jossa on isän lapset, äidin lapset ja yhteiset lellikit... Oikei yhtälö, joka ei synnytä mitään hyvää.

Isä inhoaa äidin lapsia, äiti isän lapsia ja lapset kadehtii yhteisiä, koska ne saa kaiken huomion.

Omia lapsia pidetään piikoina ja renkeinä jne.

SAATANA, että oikein vituttaa, ettei tuollainen ole laitonta.

Kaikenmaailman lapsenoikeuksista puhutaan, mutta silti laillista on kohdella näin.

Ennen antaisin omat lapseni jonnekkin laitokseen, kun uusperheeseen, jossa on yhteisiä lapsia.

Käsitän jotenkin uusperheen, jossa on molempien omia.

Ja yksi takuuvarma merkki huonosta äidistä on se, että palloilee jossain vauvapalstalla kello 2 aamuyöllä

Helvetti.

Vierailija
13/40 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja yksi takuuvarma merkki huonosta äidistä on se, että palloilee jossain vauvapalstalla kello 2 aamuyöllä Helvetti.

Vierailija
14/40 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja saanko kysyä, mitä helvettiä noin täydellinen äiti sitten täällä tekee?

Mulla nyt sattuu ajatukset pyörii päässä ja uni ei tuu, niin miksen tänne kirjoittelisi. Ja missäkö lapseni?? Ovat tämän viikon isänsä luona ja palaavat huomenna. Meillä kun on viikko/viikkosysteemikäytössä. Hauku waan,mutta jonain päivänä saattaa sinunkin maailmasi hajota ja joudut oikeasti miettimään tuota kaikkea ihan uudelta kannalta.

Ja lapsetko sitten pitäisi sun mielestä kasvattaa kulissiliitoissa, joissa ei normaalia arkea eikä rakkauden hiventäkään. Siinähän se hyvä malli elämälle saadaan. Eiköhän se oo rakkaus lapsia kohtaan, mikä ratkasee oli ns.ydinperhe ilman eroa, eron kanssa taikka uusperhe.. Perheitä kun sattuu olee monenlaisia.

AP

Vierailija
15/40 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin asiasta reilun vuoden hiljaa, vaikka se ärsytti. Ja musta ok, että polttaa, kuhan vähentäisi hiukan. Musta melkein aski pvässä on liikaa..

Ja tänäänkin se olin minä, joka lopetin asiasta jauhamisen, mies kyllä jatkoi tupakalla käymistä

AP

Vierailija
16/40 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhah itse palstailee kahden aikaan yöstä ja kehtaa tuomita muita. LOL

Vierailija
17/40 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kai se mieheni skippasi yhden tai kaksi röökiä. yleensä käy tunnin välein, vähintään pihalla. Yks tunti tai venähtää 1.5 tunniksi. Kai tuohonkin pitäis olla tyytyväinen, mutta en oo.. eihän siihen tee ees mieli koskee, kun se haju on röökistä niin karsee. kysyinkin, kuinka se on joskus voinnut deittailla polttavaa naista. ei se kuulemma mukavaa ollut, mutta kaikkeen kuulema tottuu. mä en kyllä koskaan sihen röökin hajuun.

ap

Vierailija
18/40 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

olin asiasta reilun vuoden hiljaa, vaikka se ärsytti. Ja musta ok, että polttaa, kuhan vähentäisi hiukan. Musta melkein aski pvässä on liikaa..

Ja tänäänkin se olin minä, joka lopetin asiasta jauhamisen, mies kyllä jatkoi tupakalla käymistä

AP

Milloin ihmiset(naiset) tajuavat, ettei muita voi muuta! Voit muuttua itse muttet voi vaatia, että muut muuttuvat!

Tiesit, että mies poltti ja menit hänen kanssa naimisiin - sitten hänen on muutettava.

Miehelläsi on varmasti aika epätodellinen olo tällä hetkellä. Heti kun pääsit naimisiin muutuit pirttihirmuksi joka vaatii kaikenlaista esim. hän ei myöskään saa tuntea niin kuin tuntuu -vauva-asia siis.

en ymmärrä en

AP

Vierailija
19/40 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

pääsit naimisiin ja nyt mies haiseekin yököttävältä. Olet varmasti jo uhkaillut ettei seksiä tule jos ei lopeta tupakanpolton koska hän haisee niin.

sinä haluat vallan suhteessa. sussa on vähän narsistisia piirteitä. et kyllä ihan terve ole!

kai se mieheni skippasi yhden tai kaksi röökiä. yleensä käy tunnin välein, vähintään pihalla. Yks tunti tai venähtää 1.5 tunniksi. Kai tuohonkin pitäis olla tyytyväinen, mutta en oo.. eihän siihen tee ees mieli koskee, kun se haju on röökistä niin karsee. kysyinkin, kuinka se on joskus voinnut deittailla polttavaa naista. ei se kuulemma mukavaa ollut, mutta kaikkeen kuulema tottuu. mä en kyllä koskaan sihen röökin hajuun.

ap

Vierailija
20/40 |
06.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että mies on saattanut ennen naimisiinmenoakin lopettaa/vähentää. Vauva oli toivotettu tervetulleeksi jo ennen häitä. Hän iloitsi plussasta. Mutta minuun sattuu se, ettei häntä haittaa vaikkei se tuliskaan. Siinä iso ero.

AP

JA lisään oon pirttihirmusta kaukana, miehenikin mielestä- tänään myönsi, etten ole aikasemmin jankuttanut.. hänen kohdallaan jankutus ei auta, muttei näköjään hiljasuuskaan ja pienet vihjeet.. ihmisestä se lähtee ja illan vakavan keskustelun jälkeen uskon, että aamulla sillä eri ääni kellossa..

ap