Apua! Mitä ostaisin joululahjaksi kun tilillä vain 242 euroa ja sen pitäisi riittää
lapsilisiin saakka ja lapsilisät sitten taas loppukuun 2.1. saakka.
Pitäisi ostaa tosi pienellä budjetilla lahjat 4 kummilapselle (3v, 3v, 6v, 10v). Omat lapset saa muualta lahjoja tarpeeksi ja aikuisille ostetaan vain joulutähdet jos käydään kylässä. Mutta mitä kummilapsille? :( Max 10 euroa/lapsi.
Kommentit (6)
Pojista en tiedä, mutta tytöt tykkää esim. koruista, askartelutarvikkeista kuten hamahelmet, tarrat ja kuuma juttu tällä hetkellä Petshop- jutut.
hyvissä ajoin etukäteen synttäri- ja joululahjoja jos löydän sellaisen mieluisan jutun ja vieläpä edullisesti. Tämä ei sua ap nyt auta, mutta jatkossa jos on mahdollista niin kannattaa harkita.
3-vuotiaille löytyy kivoja palapelejä alle kympillä. Itse ostin omalleni yhden Prismasta ja yhden Lidlistä, tykkää kovasti palapeleistä. Kumpikin oli 5 euron hujakoilla.
Noille muille, niin riippuu tietysti vähän sukupuolesta ja siitä mistä tykkää. Mutta lastenkirjoja löytää kyllä vähän alle kympillä. Jos on poikia, niin autot tai pienet legopaketit. Tytöistä en niin osaa sanoa kun itsellä vain poikia. Kuvittelisin että tytöille joku tarrapaketti tai sellainen valmis lahjapaketti mitä marketeissa on missä on vaikka jotain hiustenhoitotuotteita, kävis hyvin. Tai niitä palapelejä isommillekin?
Jos poikia, niin isommille esim. pelikortit maksaa 2,5e esim. Tarjoustalossa ja Anttilassa. Geomag (meniköhän nimi oikein, ne magneettitikut+pallo) maksavat alle 10e. Anttilassa ja Suomalaisessa niitä Eino ? tiedepaketteja reilusti alle 10e.
olen ostanut kivoja palapelejä, piirustustarpeita sun muuta tosi edullisesti.
Toinen juttu mikä tuli mieleen on että tykkäätkö itse askarella, kutoa, neuloa tai virkata? Jos tykkäät ja osaat niin lankoja saa usein edullisesti tarjouksista. Esim. tyttölapsen nukelle voi nopeasto neuloa vaikkapa myssyn, kaulahuivin, peiton ym. ja lankaakaan ei kulu suuria määriä.