mikä meitä vaivaa jumalauta?!
rikkaat rikastuu köyhät köyhtyy, teinit harkitsee rasvaimua ja muita kauneusleikkauksia, lapsia huostaanoteaan enemmän kuin koskaan, viina virtaa ja mielenterveyslaitoksia lakkautetaan samaan tahtiin kun kouluja ja terveysasemia. ydinperhe ei merkitse enää mitään, pitää vaan päästä pukille, ihan sama muiden tunteista, minä, minä, minä. laitetaan omat vanhemmat laitokseen kunhan itse ei tarvi hoitaa niin ihan sama, hitto soikoon jos joku vanhus tulee pilaamaan mun uraa saatana! eikä noilla veteraneilla mitään virkaa enää ole kun tää saatanan suomi on jo raiskattu ja myyty halvalla EU:lle. ammutaan ne saatana, ammutaan kaikki!
näinhän se menee. over and out, nämä olivat mun viimeiset sanat. saatanan paskat!!!!
Kommentit (23)
sut voidaan yleistää "saatanan paskoihin" täsmälleen samalla oikeudella kuin itse yleistät muita, ap.
Maailma on hieno paikka ja mahdollisuuksia täynnä.
Suomi on edelleen tasaisen tulonjaon hyvinvointivaltio jossa niitä teidän inhoamianne varakkaita verotetaan ankarasti.
Älkää luuserit valittako niin paljoa -tehkää sen sijaan itse enemmän.
että ihmetyttää miten tää ulkokuoren merkitys on niin helvetin iso. jos tissit ei miellytä niin leikkaukseen, hiuksia pitää värjätä, vaatteet oltava viimeistä huutoa ja jos naapurilla tai kanssakulkijalla huono/köyhä maku niin haukutaan pystyyn... siis mitä helvettiä!!!!
koska mä vihaan elämää epäkohtien vuoksi ja olisin valmis tuhoamaan kaiken vaan jotta kaikki paha loppuisi
Tiedän, että kuulun itse tuohon porukkaan. Aina on kiire, pitää näyttää hyvältä, ostaa uusia vaatteita ja meikkejä. On perhe ja hyvä mies, silti haikailen jotain, en tiedä mitä.
Syvällä sisimmässäni tiedän, että tässä ei ole mitään järkeä. En tee mitään vaan menen oravanpöyrän mukana.
ota ittees niin paljon...anna muiden horista omiaan ja teet niin susta tuntuu hyvältä...mie oon ainakin sinut itteni kanssa enkä lotkauta korvaani ulkopuolisten jorinoille...
on täällä. Kaikki suuret kulttuurit ovat rappioituneet ja sen myötä olleet tuhon omia.
Monia asia on niinkin miten sen haluaa nähdä. Ja voihan näistä kaikista maailman asioista plokata niitä itselle sopivia.
kun mummot ja papat makaa paskavaippoissa, lapset viedään vanhemmiltaan ja alkoholia "pakkosyötetään" ja luuserit makaa ojassa?!!!!? yksinäiset vaan yksinäistyy eikä kukaan enää välitä toisistaan. mä en kestä tätä paskaa
Tai muuten vaan ei pysty näkemään kuin pinnallisia asioita laajasta kokonaisuudesta. Eivät kaikki elä samalla tavalla, eivät kaikki ole samanlaisia. Meillä esimerkiksi on vietetty hiljaista ja rauhallista lauantaipäivää, käytiin koko perhe pakkasessa reippaalla lenkillä taatusti epätrendikkäissä toppavaatteissa ja kohta menen vielä tallille töihin, talikko kourassa. Mies syöttää parhaillaan äitiään jonka omaishoitajana toimii. Lapset on menneet hetki sitten nukkumaan, toinen lapsista on erityislapsi. Oma aikani ei ulkokuoren viilaamiseen riitä eikä kiinnosta muutenkaan...
voisitko osallistua johonkin vapaaehtoistoimintaan, että tuntisit auttavasi jota kuta enemmän apua tarvitsevaa? Voithan itse välittää sitä kautta ...
mutta jotenkin minustakin on alkanut tuntua, että olen ihan väärännäköinen (liian lyhyt, liian pienet rinnat jne), en ole mitään, koska en ole julkkis (joku muu kuin BB-sellainen) eikä minulla ole paljon rahaa ja ystäviä, vaatteeni ovat ihan kehnot, pitäisi tehdä koko ajan enemmän kaikkea ja mikä tärkeintä, pysyä ikuisesti alle 25- vuotiaana. Masentavaa.
elä vaan kuplassa äläkä välitä mitä muille tapahtuu, tää on just tätä!
Jotain on pakko ostaa vaikkei tarvitsiskaan, lisää lähdetään hakemaan ostoshelveteistä, jotain täytettä tyhjyyteen, ilmeisesti.
Toiset kuumeisesti miettii, miten energiantuotantoa saataisiin lisättyä kun energiantarve kasvaa taas 50 %:lla muutamassa vuodessa. Ainoa keino on asiantuntijan mielestä lisätä ydinvoimatuotantoa ja kuka niistä Venäjän, Korean, ym ydinvoimaloista vastaa kun nykyisetkin ovat räjähdyspisteessä.
Kuluttakaa vaan ja tuhotkaa tämä pallo! Pari ydinvoimalan mossahdusta eikä terveitä ihmisiä enää ole.
elä vaan kuplassa äläkä välitä mitä muille tapahtuu, tää on just tätä!
anopilleni, jota emme halunneet laittaa hoitoon laitokseen. Sinä riehut samanaikaisesti täällä kiroilemassa ja haukkumassa ihmisiä joiden elämää saati yhteiskunnallista aktiivisuutta et voi tuntea. Hyvää jatkoa ap, toivottavasti helpottaa...
20, sä vedät cyber-roolia. ei sulle edes ole anoppia.
mä poistun. Huomenna itäkeskuksen tallinnanaukiolla klo 12 jos joku vielä haluaa jatkaa tätä keskustelua.
ap
näin (synkästi). Minusta tuntuu, että tulen hulluksi kun alan ajatella miten paskasti asiat tässä maailmassa ovat. Eikä se riitä, että muutama hassu ihminen - esimerkkinä vaikka Pentti Linkola - ajattelee asioiden menevän päin helvettiä, kun 99,9% maailman ihmisistä keskittyy vain kuluttamaan, kuluttamaan ja kuluttamaan.
Jo Margaret Thatcher (kuvitelkaa!) sanoi, että maapallo on meillä vain lainassa, eikä yhdelläkään sukupolvella ole oikeutta pilata sitä. Ja missä tilanteessa me ollaan? Jäätiköt sulavat ennätysvauhtia. Niiden sulamisen mukana suuret merivirrat muuttuvat, eikä kukaan tiedä, millaiseksi elämä maapallolla muuttuu noiden muutosten ja ilmakehän pilaantumisen myötä.
Lapset, eläimet ja ympäristö/luonto voi huonosti. Monet aikuisetkin voivat huonosti. Toiset pilaavat elämänsä syömällä (suuri osa nk. sivistysmaiden ihmisistä siis) ja suuri osa maapallon väestöstä näkee nälkää. Viljaa kasataan keoiksi, jotka pilaantuvat, koska sitä nyt vaan ei ole poliittisesti mahdollista antaa niille, ketkä ruokaa tarvitsevat! Sotateollisuus kukoistaa, sotimiseen uhrataan sekä miljardeja euroja että ihmishenkiä - ihan kuin ihmiskunta ei olisi jo oppinut, että sodat eivät lopu sotimalla!!!
Huoh....
Ihmiskunta on rikkaampi kuin koskaan. Puhelin, internet, lääkkeet, koulutus ym. ovat yhä useampien ulottuvilla.
Ilmasto kieltämättä muuttuu. Niinkuin on muuttunut koko ajan. Viherpiipertäjät laittavat nyt maapallon napaisuuden vaihtumisenkin autoilijoiden syyksi...
Näin se menee, Suomi ja maailma on vinksallaan.
Materia rulettaa ja perheet voi pahoin kaiken arkikiireen ja epäinhimillisen raatamisen muassa.
Maalaisjärki on unohdettu jos sitä enää edes onkaan, lapset itsenäistetään ja laitostetaan jo pienestä taaperosta alkaen.
Noh, kuolema vapauttaa.