Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä meitä vaivaa jumalauta?!

Vierailija
05.12.2009 |

rikkaat rikastuu köyhät köyhtyy, teinit harkitsee rasvaimua ja muita kauneusleikkauksia, lapsia huostaanoteaan enemmän kuin koskaan, viina virtaa ja mielenterveyslaitoksia lakkautetaan samaan tahtiin kun kouluja ja terveysasemia. ydinperhe ei merkitse enää mitään, pitää vaan päästä pukille, ihan sama muiden tunteista, minä, minä, minä. laitetaan omat vanhemmat laitokseen kunhan itse ei tarvi hoitaa niin ihan sama, hitto soikoon jos joku vanhus tulee pilaamaan mun uraa saatana! eikä noilla veteraneilla mitään virkaa enää ole kun tää saatanan suomi on jo raiskattu ja myyty halvalla EU:lle. ammutaan ne saatana, ammutaan kaikki!

näinhän se menee. over and out, nämä olivat mun viimeiset sanat. saatanan paskat!!!!

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

loputtomiin. Juuri tästä syystä jos olisi helppo tie pois eikä mulla olisi lapsia en miettisi hetkeäkään jäädäkö tänne vai poistua.

Vierailija
22/23 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jopa rupesin ihmettelemään, että onpa kummaa, kun ei ole tehnyt mieli ostaa mitään viime aikoina..että olenkohan taas masentunut tai jotain. Minut on hyvin aivopesty. Nuo ulkonäköpaineet tulee lähinnä miehiltä, tisseistä ja esim. silmälaseista on huomauteltu. Ja tietysti siitä, kun vertaa itseään julkimoihin ja urheilijoihin. Tuntuu, että kaikki aika menee oman ulkonäön ja luonteen kehittämisen (että miten olla iloisempi, pirteämpi, positiivisempi) pohtimiseen, joten sivuutan kaikki luonto- ja politiikka-ja muut tärkeät asiat kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
05.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä maailma on taas kaunis.