Lue keskustelun säännöt.
Lapsi vie opelle lahjaksi Kalevala korun Naisen ääni. Mitä mieltä?
Kommentit (3)
oikeudenmukainen lahja. Opettajilla on niin pienet palkat, että kyllä niiden kuuluu saada kunnon lahjat vanhemmilta.
Saisikohan sitä kultaisena?
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei kaikki tykkää Kalevala-koruista. Vaikka toisakseen taitaa olla porvoosta tämä juttu :)
Kyllä kortti ja kynttilä riittäis.