Tietokonetietäjiä paikalla?
Että mua ärsyttää kun ei tietokoneen kanssa pärjää!! Grrr! Joten kysynkin täällä viisaammilta apua.
Elikkäs..
1. Haluisin käyttää exploreria (nyt mozilla), mutta sillä ei toimi esim. gmail, facebook jne. Miksei?
2. Media player ei toimi, kiukuspäissäni poistin koko jutun koneelta ja nyt en saa sitä ladattua uudelleen, väittää koneessa sen olevan.. Mikä avuksi?
3. Esittäkää vastakysymyksiä..en osaa enempää selostaa.
Kiitos suunnattomasti avusta! :)
Kommentit (29)
Että mua ärsyttää kun ei tietokoneen kanssa pärjää!! Grrr! Joten kysynkin täällä viisaammilta apua.
Elikkäs..
1. Haluisin käyttää exploreria (nyt mozilla), mutta sillä ei toimi esim. gmail, facebook jne. Miksei?
2. Media player ei toimi, kiukuspäissäni poistin koko jutun koneelta ja nyt en saa sitä ladattua uudelleen, väittää koneessa sen olevan.. Mikä avuksi?
3. Esittäkää vastakysymyksiä..en osaa enempää selostaa.Kiitos suunnattomasti avusta! :)
Ei kukaan "tietäjä" käytä sitä...
jos yrität avata fb:n tai gmailin?
Olet ilmeisesti poistanut vain mp:n ikonin koneelta, et ohjelmaa.
Mediaplayerin pikakuvakkeen, jolloin löytyy kyllä sieltä koneelta itse ohjelma. Miksi haluat käyttää ie-tä? Se on niin hidaskin.
mene käynnistä, etsi ja kirjoita sinne..
luulisi löytyvän sitten kaikki ne mis kansioissa on
ie:iin ja mozillalla ei voi kattoa ees katsomosta uusintoja (kääk) :)
-ap
-ap
-ap
miten siis?
itse olen etsinyt joskus juttuja ja postin sitten palomuurin^^
ei ole naisten juttu tää tietokoneiden "korjaaminen/juttujen asennus"
ei tule virheilmoituksia, näyttö jää vaan tyhjäksi.
-ap
Vistassa yritin saada mediaplayeriä asennettua uudestaan, mutta sitä ei kerta kaikkiaan saa pois. Joissain se ilmeisesti on siellä windowsin osien asennus-puolella, lisää poista sovellus-listassa sitä ei ole.
itse olen etsinyt joskus juttuja ja postin sitten palomuurin^^
ei ole naisten juttu tää tietokoneiden "korjaaminen/juttujen asennus"
On se. Ihan mikä tahansa on naisten juttu. Toiset IHMISET ei vaan oo riittävän kiinnostuneita opetellakseen asioita. Se ei ole sukupuolesta kiinni.
Ja ap:lle: Älä nyt hyvä ihminen ota sitä IE:a käyttöön, sitten sä vasta olet kusessa! IE:n kautta työntyy kaikki paska sun koneeseen. Jatka mozillalla tai kokeile vaikka chromea!
käymään ja auttaan. Mulla ei ollu näitä ongelmia vanhan koneen kanssa, uus kone kenkkuaa, tässä on muutes vista. vanhassa xp.
vika löytyi :D Vista.
Ajappa tai siis ajata koneelles xp takas, ja johan maailman parempi ;)
Ja peittoaa nämä iet ja mozillat mennen tullen
Paina käynnistä, ohjauspaneeli ja lisää tai poista sovellus.
Etsi sieltä toi media player ja poista sitä kautta.