Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs mieltä av-mammat ovat tästä kauheudesta?

Vierailija
03.12.2009 |

Menemme joka joulu miehen vanhemmille syömään, ja siellä appi polttaa tupakkaa SISÄLLÄ ja jopa ruokapöydässä.

En pidä ollenkaan ko. tavasta, mutta en kuitenkaan hysterisoi. Lapseni eivät tupakansavusta sairastu, koska käymme anoppilassa aika harvoin.

Pahemmat saasteet saavat kauhkoihin päivästä kaupungilla...

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä hyötyä lapsille on tuollaisista isovanhemmista jotka on noin itsekkäitä? Meillä ainakin mennään lasten ehdoilla ja jos isovanhempi käyttäytyisi noin, ei mua paljon kiinnostaisi mennäänkö sinne enää. Ihan sama sitten. Jos niitä ei kiinnostaisi, ei muakaan kiinnostaisi. Siinäpä sitten kärsisivät.

Jospa vaari on muuten lasten mielestä kiva, meidän lapset ainakin lähtevät anoppilaan mielellään ja viihtyvät siellä. Miksi riistäisin lapsiltani isän puolen isovanhemmat, vain siksi että appeni sattuu olemaan vanhanaikainen ja hieman juntti joissain asioissa?

Suhtaudun muutenkin kunnioittavasti mieheni vanhempiin, vaikka en aina heidän kanssaan samaa mieltä olekaan.

Ja mies minun. -ap

Vierailija
22/31 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ulos. Aivan sama vaikka on isäntä kotonaan. Moinen idioottimainen käytös on suoraa vittuilua vieraita kohtaan jota en kerta kaikkiaan sietäisi.

Oli ihan yleinen tapa polttaa sisällä kotona, bussissa, pankissa...

Appi on vain jämähtänyt oman nuoruutensa tapoihin, ei muuta. Taatusti ei tupakoi "vittuillakseen" vieraille.

Tuskin olisi hyvä joulumieli kenelläkään, jos järjestäisin kohtauksen parista savukkeesta?

Myös miehelleni on tärkeää, että käymme myös hänen vanhemmillaan joskus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eivät lapset varmasti sairastu, mutta ihme on, jos eivät "kärsi". - Itse olen aikuinen ja jopa joskus viihteellä poltan itsekin pari tupakkaa, en tuomitse tupakoijia jne. mutta jos joudun olemaan samassa sisätilassa polttajan kanssa, henkeä ahdistaa ja pää tulee kipeäksi, puhumattakaan siitä, että huoneessa haisee mielestäni kamalalle. Ei tulisi mieleenkään poltaa sisällä KENENKÄÄN vieraan läsnäollessa, saati sitten lapsivieraiden läsnäollessa. Ruokapöydässä tupakointi nyt on kaiken röyhkeyden huippu, eikä tosiaan paranna kulinaristista nautintoa!

Eihän kukaan piereskelisi, paskaisi ovi auki tai kantaisi mädäntynyttä bioroskistakaan olohuoneeseen vieraiden haisteltavaksi, saati sitten ruokapöytään! - Minulle on ihan sama, tupakoiko joku itse, mutta on röyhkeää laittaa toiset haistelemaan sitä. Etenkin lapset ja etenkin juhlapyhänä tai JUHLAPÖYDÄSSÄ. Ei taida olla kovin sivistynyttä ja empaattista sukua...

Vierailija
24/31 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aika kasarimeininkiä ja ehkä vieläkin vanhempaa...Silloinhan ei pahasti tiedostettu passiivisen tupakoinnin vaaroja. Että juu, tuskin lapsesi samantien sairastuvat yhden illan jälkeen, mutta tökeröä käytöstä, onko appesi ihan weird?!

Vierailija
25/31 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävyttömyyden huippu olisi käydä vanhempaa ihmistä määräilemään omassa kodissaan. Kyllä se on vaan kestettävä parit savukiehkurat vaikka pöydässä, jos se kerran on isäntäväen tapa.

En minäkään hysterisoisi. Tuskin silti viitsisin kovin usein käydä savustamassa vaatteita ja ihoa tuollaisessa paikassa. Mutta jouluna ehkä sentään, sukurauhan vuoksi...

Vierailija
26/31 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä asiaa nielisi ja hyväksyisi!

Erittäin vastenmielistä ja huonoa käytöstä, ei paljon ukki lapsenlapsiaan ajattele.

Minun äitini otti nokkiinsa (voivoi) vajaa 1v ennen kuolemaansa kun pyörätuolissa istuessaan ja 4v sekä 2,5v lasteni häntä "työntäessään" sytytti savukkeen ja minä totesin hälle ettei lasteni aikana polteta, en halua heidän kärsivän passiivisen(kaan) tupakoinnin haitoista.

Se että hän otti nokkiinsa oli kuitenkin minusta/lle pienempi paha kuin se toinen vaihtoehto.

Mulla kun on ensijainen tehtävä taata omien lasteni hyvinvointi ja jos joku aikuinen siinä herneeseen tikahtuu niin se on voi voi, ei muuta.

Rauha vaan äiti sinne yläkertaan, olisi kuitenkin kiva jos et olisi 47v iässä vielä kuollut.

Vierailija
27/31 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini polttaa kuin korsteeni kotonaan ja teki sitä myös silloin, kun olin lapsi. Ja terve olen toistaiseksi ollut, ilman allergioita tai astmoja.

Parempi olla välejä rikkomatta tuon takia, jos kerran harvemmin kuitenkin tapaatte.

Vierailija
28/31 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi istumaan samaan pöytään tupakoivan kanssa. Eikä lapset varsinkaan. Johan siinä menisi maku koko ruokailusta! Jotakin rajaa sentään!

Vierailija
29/31 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

näemmä aivan vastakkainen mielipide tullut samaan aikaan =) T. 47 tms. Se, jonka mielestä suhtaudut asiaan hyvin.

Vierailija
30/31 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottavaa. En menisi kylään koskaan tuollaiseen paikkaan enkä varsinkaan veisi sinne lapsiani. Ketakaikkiaan pöyristyttävää. Osoitus jälleen kerran miten itsekkäitä (jotkut?) tupakoitsijat on.

Vierailija
31/31 |
03.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä joku kaikkivoipa av-mamma on valmis vaikka katkomaan välit sukulaisiin, ettei tarvitsisi lasten nähdä että joku polttaa... huhhuh kun on suhteellisuudentaju taas kohdillaan!

Meidän kotona oli tapana sanoa että "kyllähän sitä tuon ajan kestää vaikka aidan seipäänä", millä tarkoitettiin että hetkellinen epämukavuus voi olla pieni hinta jostain muusta.

Iäkkäät sukulaiset eivät ole seuranamme ikuisesti. Kiva sitten vanhempana miettiä, että olisihan ne lapset voineet tietysti senkin vaarin tavata, mutta kun äitiä pelotti se vaarin sauhuttelu...

Ja sellainen ryppyotsamamma, jonka mielestä vanhempien ihmisten pitää hypätä teidän janijessicoiden rytmiin, saavat minusta pysyäkin siellä ydinperhehelvetissään. Parempi etteivät lähde muiden fiiliksiä pilaamaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän