Varaatteko kotiin VARALTA korviketta ennen vauvan syntymää, vaikka aikoisittekin imettää?
Itse olen ollut niin neuroottinen että on ollut pakko varata kotiin muutama korviketetra valmiiksi että kun kotiin tulee että jos vauva ei pian tissistä tarpeeksi saakaan... miten muuta äidit teette?
Kommentit (70)
.Samasta syystä kuin 22, jos itselleni sattuisi jotain, olisi vauvalle ensihätään ruokaa. Imetyksen epäonnistumista en tajunnut edes pelätä, eikä siinä ongelmia onneksi ollutkaan.
Maitoa olisin voinut vaikka myydä mutten sitä kuitenkaan voinut tehdä kun on sellainen lääke joka esti luovuttamisen. Omia sai imettää sen lääkityksen aikanakin ja kyseessä verenpainelääkitys.
vasta viidentenä päivänä synnytyksestä.
Jokatapuaksessa vauva pitäisi punnituttaa neuvolassa ennen korvikkeen aloittamista jotta näkee onko paino todella mennyt jo pitkään alaspäin.... Muuten en näe mitään syytä aloittaa korviketta.....
T: Kolmatta odotellessa.
Saan esikoiseni noin kolmen viikon kuluessa viimeistään. Kyllä mies sitten ehtii lähikauppaan kulman taakse noutamaan korviketta, jos siltä näyttää, että sitä tarvitaan.
Kyllä sen jo sairaalassa huomasi, et maito nousi nopeasti. Siis ei varmaan kaikilla, mut mä jouduin erityisesti kuopuksen kohdalla pumppailemaan aluksi jatkuvasti, kun maitoa tuli liikaa.
Kohta syntyy kolmas enkä aio nytkään kyllä varata. Kyllä sitä maitoa sitten saa kaupasta/kioskilta/huoltsikalta jos tarvii.
joten piti heti synnäriltä kipaista kaupan kautta ostamaan.
kyllä varattiin ja ihan tarpeeseen tuli. vaikka maitoa tulikin hyvin, niin ei tarpeeksi meidän vauvalle :/
Pari purkkia korviketta maksaa alle euron..mitä sitä pähkäilemään kun kyse on noin pikku summasta..