Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein käytte PAPA:ssa? Gallup!

Vierailija
02.12.2009 |

Eli kuinka usein käytte?

Entä ikäsi ja koska käynyt viimeksi?

Kommentit (69)

Vierailija
61/69 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsittääkseni kaikilla paikkakunnilla seulotaan 30-60v naiset 5 vuoden välein.

Missä te muut oikein käytte papassa? Tehdäänkö tesveyskeskuksessa noita kokeita ilmaiseksi myös seulontojen välissä. Ihan vilpittömästi kyselen, kun raskauksien ja synnytysten takia ei ole ollut tarvetta gynekologikäynneille vuosikausiin. Jälkitarkastuksessa mulle laitettiin kierukka, ja se on ollut nyt paikoillaa 2v ja tänä aikana ei ole ollut erityistä tarvetta kutsua ketään sorkkimaan toonsaa.

Jos kerran seulonnat järjestetään 5v välein, eikö se ole riittävää? Miksi ei seulota tiheämmin, jos se on kerran tarpeen?

Vierailija
62/69 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kansanterveyslain mukaan on niin, että seulonnat on kunnan järjestettävä kaikille 30-60v naisille viiden vuoden välein. Ja kutsu tulee postitse kotiin. Eli ei voi paikkakunta vaikuttaa tuohon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/69 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle tule vielä niihin ja olen 34v. Joko sellaiseen tulee sulle ajat?

Yksityisellä minä käyn.

seulonnassa kohta 5v sitten. Täytän keväällä 35,joten silloin tulee varmaan taas kutsu seulontaan? Olen tässä 6 vuoden aikana synnyttänyt 3 lasta ja ei ole siinä kaiken keskellä tullut mieleenkään koko papa. Miten muut oikein käyvät noin usein?! Minne sitä ylipäänsä pitäisi mennä jos haluaisi papakokeeseen?!

30v lähtien tuo papa otetaan seulonnassa. Vain vaihteleeko se muka paikkakunnittain, ei kai...

Vierailija
64/69 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on otettu terveyskeskus puolella (äitiysneuvolassa) raskauksien välillä papa? Niin siksi ei ole tullut kutsua? Siellähän näkyy että on otettu papa viimeisen 5 vuoden aikana.. t.60

Vierailija
65/69 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme lasta olen synnyttänyt. Mulla on kokemus, että niin kauan kun on vaua mahassa, syynätään koko ajan, mutta jälkitarkastuksen jälkeen se on goodbye ja sitten keskitytään vain vauvaan.

Mulla pysyy kuukautiset pois koko imetysajan ja olen imettänyt pitkään, joten viimeisen 7 vuoden aikana mulla on ehtinyt olla kahdet kuukautiset. Silloin kai ei papa-koe ole edes kovin luotettava ja ei ole vain tullut mentyä, kun koko ajan olen ollut raskaana tai imettänyt.

Vierailija
66/69 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä niin inhottaa mennä kokeisiin? Pahempaakin ihminen saapi kokea.

Vierailija
67/69 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

27v

Vierailija
68/69 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran vuodessa. sitten kerran mun oma lääkäri oli lomalla ja toinen sanoi että ei tarvi ottaa niin usein. ja seuraavan vuonna oli papa 2 ja kondylooma ja vielä otettiin testi ja merkkasi jotain syöpään liittyvää. oma lääkärini sanoi että noin nuorelta kuuluu ottaa vuoden välein ja jos peti kumppaneita ollut/on enemmän. olin jotain 22v.

sen jäleen puolen vuoden välein kontrolli ja kun puhdas papa sain käydä 2vuoden välein. kuitenkin uusin pillerit vuoden välein ja alapää tsekataan samalla,muttei papaa. ikää nyt 28.

Vierailija
69/69 |
17.01.2010 |
Näytä aiemmat lainaukset

edes kahden vuoden välein käydä. Sain oikein taistella itseni Helsingissä PaPaan kun edellisestä oli jo pari vuotta kulunut.

Lääkäri sanoi, että kohdunkaulan syöpä on sotkusten naisten tauti. Jos huolehtii hygieniasta ja harrastaa seksiä vain yhden miehen kanssa, joka myös huolehtii hygieniastaan, ei tautia tule.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kahdeksan