Kuka täyttää tämän miehen ehdot ?
Kommentit (84)
Tolla ei oo kaikki kotona. Yleensä kun listataan puolison toiveominaisuuksia niin listataan omassa persoonallisuudessa olevia kehittämisen kohteita.
paitsi etten varmaan ole flaneur kun en edes tiedä mikä se on
vain minimaalisen vähän poikkeavaa DNA-profiilia jotka kelpaa hänelle.
Aika paljon unelmanaisen ominaisuuksia listattuna tyyliin ei ainakaan tällanen.
Etsiiköhän se antiexäänsä?
eri viesteihin noin monta mielipidettä ja ehkä yhtä kärkkäästikin. :D Alkakaa vaikka itse kokoamaan tänne kirjaamianne mielipiteitä. :P Mutta vitsihän tuo kai on, tämänkin perusteella?
"
– hänellä ei ole migreeniä eli ei ota joka päivä 1-3 särkylääkettä (2-3 ok jos lukee tämän ilmoituksen kokonaan ajatuksen kanssa)
"
toi vois ostaa itselleen koiran :) vittu mikä luuseri... en edes jaksanut lukea loppuun asti tuota selostusta... ekat 2min kertoi jo hyvinkin paljon tuosta ihmisestä... sekopää, mikä sekopää :)
ja samaan aikaan kertoa mahdollisimman paljon itsestään. Juuri näitä, jotka käyvät netissä monisanaisiksi juotuaan yksin kotona muutaman lasillisen sitä yli 7 euron mutta kuitenkin alle 15 euron punaviiniä.
Mies peräänkuuluttaa yksilöllisyyttä suu vaahdossa, mutta itse hän on aika stereotyyppinen ja tylsä. Sellainen "Olen jotain kapitalistielitistien ja viherpiiperöhorhöjen välimaastosta. Minulla on oikea ammatti tai ainakin korkeakoulupaikka, mutta olen tänä sykysynä, toisin kuin BB:tä vahtaava naapurini, käynyt jo kolmessa taidenäyttelyssä. Huom! en kuitenkaan Picasso-näyttelyssä: sen näin jo pari vuotta sitten Prahassa".
HOH HOIJAA...
Nyt lähden kyllä _koirani kanssa_ lenkille kehittääkseni seksuaalista vetovoimaani ja sitten voisin katsella jonkun Burtonin leffan.
Musamaku saa olla tasan samanlainen kuin hänellä eli ah niin tylsää ja stereotyyppistä klassista ;). Ja muutenkin aika tylsän kuvan antaa itsestään.
Tulee mieleen joku taitelija, joka etsii inspiraatiota mallistaan; "laita kädet noin! eiku näin!! sitte kieri lumessa suu auki ja hyräile Bachia!!"
vaativan maun omaavan miehen koulutus, joka onkin sitten....PERUSKOULU!
..tyyppi tahtoo pienikokoisen, kaksisuuntaista mielialahäiriötä sairastavan totuudentorven, jolla saisi olla rahaa ja tavaraa muttei oikeuksia käyttää niitä :D. Tämä ihannenainen pukeutuisi androgyynisti sammareihin, ei olisi teininä käynyt läpi mitään ikävaiheeseen kuuluvaa (kun ei saa olla menneisyydessäkään mm. gootti, pissis, anarkisti jne.), nukkuisi alasti eikä käyttäisi ehkäisyä, olisi niin fiksu että kelpaisi töihin minne vaan mutta ei saisi olla "ainakaan lääkäri/asianajaja" ja kaiken tämän huippuna...häntä odottaisi mies, jonka "koulutus" on profiilin mukaan PERUSKOULU. :DDDDDDDD
Musamaku saa olla tasan samanlainen kuin hänellä eli ah niin tylsää ja stereotyyppistä klassista ;). Ja muutenkin aika tylsän kuvan antaa itsestään.
Kun ei itsekään ole koskaan soittanut soitinta, niin et sit säkään saa!
Viiraa jossain pahasti, tai sitten pelkkä vitsi.
Mammoja viedään taas ihan 6-0 :DDDD
Yleissivistykseen kuuluu Dawson's Creek ja Goatse!
Ja kaikki luulee nyt, että tosissaan joku epätoivoisena kirjoittaa. Huomatkaa nyt tämä leikkisyys.
Mä en ainakaa kelpaisi tolle :D En edes silloin, kun olin sinkku :D
saa olla sosiaalisesti rajoittunut
Mutta minusta se oli lahinna HAUSKA ja huumorintajulla tehty... :D
lukea koko pätkän? luin puoleen väliin enkä sitten enää jaksanutkaan.
ei ole tainnut ikinä olla tekemisissä tyttöjen kanssa...taitaa olla jätkä jonkinmoinen kehityksestä jäljessä tai jotain?? :D
puhelin lasku 5€? ei kovin kavereita tai täysi nörtti joka vain mesettää..
Eniten huomasi tuon haluaa lapsia tulevaisuudessa eikä nainen saa käyttää mitään ehkäisyä...ehkä jo heti haluaa lapsia? :)
jos ihan oikeasti tämä olento olemassa niin joko ei löydä ikinä ketään tai sitten löytää kassajonosta ja rakastuu täysillä siihen täysin ihanteita vastakohtaa muistuttavaan.
ei sisäänpäin kääntyneet nännit...hah haa!!
ihanne nainen anorektikko koska yli 170 pitkä ja enintään 55kg
tuntuu itse olevan kovin yksinäinen ja TAVALLINEN joten haluaa erikoisen mutta ei liian erikoisen. älykkyys maksimaalinen koska hänellä ei ole mutta ei saa ansaita enemmänkään...tämä ei taida olla itse töissä ollenkaan?
surullista ettei hänellä ole kuin muutoma kaveria eikä yhtään ystävää.
pakko olla vitsi!! varmaan ajatellutkin vitsinä mutta kukaan ei ymmärrä :D
miksi on vielä sinkkuna XD