SI-rokote oli ihan iisi juttu ja saimme suojan ikävää tautia vastaan. :)
Paljon helpommalla pääsimme näin kuin sairastumalla. Ei tullut edes sivuvaikutuksia kuin miehelle hieman päänsärkyä. Minulle ja lapsille ei mitään.
Turhaan te sitä rokotetta olette pelänneet. Jos nyt jotain teoreettista viiden vuoden päästä ilmenevää pitkäaikaisvaikutusta pitää miettiä, niin pelätkää sitten myös sikainfluenssan vaikutuksia. Niitäkin voi tulla vielä vuosien päästä.
Paras tietysti on, ettei pelkää kumpaakaan, vaan jatkaa elämäänsä onnellisena eteenpäin! :)
Kommentit (28)
niin pahoja kuin itse tauti olisi, se on varma!
voi sairastaa myös täysin oireettomana joten ei pidä paikkaansa.
niin pahoja kuin itse tauti olisi, se on varma!
myöskään sanoa että jos minulla ei tullut rokotteesta haittavaikutuksia niin ei muillakaan tule!
siitä rokotteesta ole tullut pahoja haittavaikutuksia todistetusti kenellekään. Kaikenlaisia tapauksia voidaan siihen yhdistää ja hyvä että asiat tutkitaan, mutta tällä hetkellä piikki vaikuttaa turvalliselta.
Tavalliset haittavaikutukset kuten rokotuskohdan aristus tai päivän kestävä lämpöily taas eivät haittaa yhtään mitään.
Se taas että sikatautiin on kuollut lähes 10 000 ihmistä, on FAKTA, ei spekulaatiota. Ai niin, mutta eihän se teitä rokotevastustajia vakuuta. Sillä ei ole teille mitään väliä, että 10 000 ihmistä kuolee tautiin. Mutta jos 1 kuolee EHKÄ rokotteeseen, niin se kaataa maailmanne.
eikä tiedä, onko saanut suojan vai ei. Rokotteen ottanut tietää.
eikä tiedä, onko saanut suojan vai ei. Rokotteen ottanut tietää.
todennäköisesti tullut. Sitähän sanotaan, että mitä voimakkaammat oireet tulee rokotteesta, niin se kertoo siitä, että sitä voimakkaamman version taudista olisi saanut.
todennäköisesti tullut. Sitähän sanotaan, että mitä voimakkaammat oireet tulee rokotteesta, niin se kertoo siitä, että sitä voimakkaamman version taudista olisi saanut.
tule mitään sivuvaikutuksia, niin silloin on ehkä jo saanut si-tartunnan eikä vasta-ainemuodostusta enää tapahdu.
myöskään sanoa että jos minulla ei tullut rokotteesta haittavaikutuksia niin ei muillakaan tule!