Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jes! Tulin "vahingossa" raskaaksi varatulle miehelle ja nyt mies

Vierailija
01.12.2009 |

jätti tyttöystävänsä (heillä ei lapsia) ja haluaa yrittää mun kans. Eli just tasan niin kuin halusinkin :) Helppoa kuin heinänteko! Eikä hävetä, ainakaan vielä. Vihdoin elämä hymyilee, kyllä se niin on tytöt että jokainen on itse oman onnensa seppä :)

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuulemma halua lapsia lähivuosina.

Etenkin jos sillä saa haluamansa...

Vierailija
22/46 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kuulemma halua lapsia lähivuosina.

Etenkin jos sillä saa haluamansa...

lapsesta ja sanoi ihan hyvässä hengessä et pidä ukko hyvänäs, on kuulemma tyytyväinen ja kiitollinen et mun takia selvis miehen petturuus :) Eli sellainen kunnollinen söpeliini, sille kyllä löytyy joku kelpo insinööri tuota pikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieshän on sun kanssa vain vauvan takia,jos kerta nyt vasta jätti tyttöystävänsä..

eikö parisuhde perustu rakkauteen,rehellisyyteen ja luottamukseen,teillä ei oo mitään,onnea vaan..sitä varmaan tarviitte.

niin säälittävältä tää kuulostaa..huh,huh :D

Vierailija
24/46 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli jo tyttöystävänsä kanssa vauva tulollaan kun ap:n kaltainen hoito vahinkoraskautui. Lopulta sai miehen itselleen ja jopa toisen lapsenkin hänen kanssaan. No, vajaa kuukausi toisen lapsen syntymästä erosivat sitten.

Onnea vaan valitsemallanne tiellä.

Vierailija
25/46 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieshän on sun kanssa vain vauvan takia,jos kerta nyt vasta jätti tyttöystävänsä.. eikö parisuhde perustu rakkauteen,rehellisyyteen ja luottamukseen,teillä ei oo mitään,onnea vaan..sitä varmaan tarviitte. niin säälittävältä tää kuulostaa..huh,huh :D

oo ihastunu/rakastunu keneenkään enää vuosiin.

Mut hyvin tyytyväinen oon näin, kukin tyylillään eikös? :)

Vierailija
26/46 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku tekee tähän maailmaan noita äitinsä jalanjäljissä kulkevia luusereitakin. Omien on helpompi menestyä tästä vakavaraisesta ja rakkaudentäyteisestä ydinperheestä käsin. Vielä kun on rakastava suku ympärillä, niin hyvin on asiat. Mutta on hienoa, että joku korjaa meidän autot ja käy siivoamassakin, kuten kunnon Wt tekee.

Et ole varmaan koskaan kuullut: Don't do as I do, but as I say.

Vierailija
27/46 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selityksen makua. Tahallasi hankkiuiduit paksuksi, se tiedetään jo!

Vierailija
28/46 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että joku tekee tähän maailmaan noita äitinsä jalanjäljissä kulkevia luusereitakin. Omien on helpompi menestyä tästä vakavaraisesta ja rakkaudentäyteisestä ydinperheestä käsin. Vielä kun on rakastava suku ympärillä, niin hyvin on asiat. Mutta on hienoa, että joku korjaa meidän autot ja käy siivoamassakin, kuten kunnon Wt tekee.

Et ole varmaan koskaan kuullut: Don't do as I do, but as I say.

logiikan ja puusilmäisen ajattelutavan.

Vuotaa kuin seula.

Sitäpaitsi yh:illa on usein enemmän tukiverkostoja, sukua ja ystäviä lasten lähellä kuin ydinperheellisillä, eli on silkkaa tyhmyyttä olettaa heidän lastensa saavan rakkautta jotenkin vähemmän - ehkä asia on jopa päinvastoin.

Vierailija
29/46 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi saatu vielä yksi lapsi ilman hankalaa raskausaikaa!

Vierailija
30/46 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella julmaa hankkiutua "vahingossa" raskaaksi. Toivottavasti paha saa palkkansa.

Vierailija
31/46 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi kun nasevasti osasit päätellä ton ;))

Jes, tasan tahallaan ja kaduta ei pätkääkään. En oo mieheen palavasti rakastunu mut meillä on hauskaa yhdessä, loistavaa seksiä ja hoitaa mun apuna tenavat, joita nyt kun masuasukas lasketaan mukaan on just se kaks jonka oon halunnu. Eikä tarttee mennä töihin yli 3 vuoteen vaan saan keskittyä täysillä lapsiin jotka mulle rakkainta ja tärkeintä ja parasta elämässä :) :)

Mitkään teidän loukkausyritykset ei nyt tunnu missään, sori vaan :)

Vierailija
32/46 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella julmaa hankkiutua "vahingossa" raskaaksi. Toivottavasti paha saa palkkansa.

Ei helvetti te olette välillä tyhmiä.

Vierailija
33/46 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunista illanjatkoa te kaikki läskit sitruunapillut ;)

Vierailija
34/46 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hitsi kun nasevasti osasit päätellä ton ;))

Jes, tasan tahallaan ja kaduta ei pätkääkään. En oo mieheen palavasti rakastunu mut meillä on hauskaa yhdessä, loistavaa seksiä ja hoitaa mun apuna tenavat, joita nyt kun masuasukas lasketaan mukaan on just se kaks jonka oon halunnu. Eikä tarttee mennä töihin yli 3 vuoteen vaan saan keskittyä täysillä lapsiin jotka mulle rakkainta ja tärkeintä ja parasta elämässä :) :)

Mitkään teidän loukkausyritykset ei nyt tunnu missään, sori vaan :)

varmaan miehen ystävät ja sukulaiset ymmärtävät millainen paska olet. tunnen samankaltaisen tapauksen ja kyllä kaikki miehen sukulaiset tajuavat ettei vahinko ollut mikään vahinko ja säälivät miestä.

Vierailija
35/46 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kait nyt noin tunteetonta tyyppiä voikaan mitenkään loukata! :D

kaikki mulle heti-muista viis..

osaatkohan opettaa jonkunlaista moraalia lapsillesi kun et itsekään siitä mitään ymmärrä?

siis oikeesti mistä tommosia sikiää?

Vierailija
36/46 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki lapset on ihan yhdessä haluttuja ja suunniteltuja. Kiitos ap sinulle , että muistutit minua miten huonosti joillakin voikaan asiat olla. Nyt taas ymmärrän arvostaa avioliittoani ja ehjää perhettä.

Vierailija
37/46 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja veisattava kun virsikirja levällään!

Vierailija
38/46 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta pojan luokalla on tällaisen äidin lapsi. Sitä poikaa on haukuttu huoranpenikaksi jo ekalta asti. Ilkkuvat kuulemma sille, että kelles äitis teki sut yms.

Ihan kiva poika ja kulki meillä paljon, koska mun poikani oli ainoa kaveri.

Mutta kaveruus loppui kun tää poika alkoi puolustautua leikkimällä kovista. Alkoi varastelu ja tupakointi 4.llä luokalla ja jätti läksyt tekemättä yms.

Nyt seiskalla on jo hyvää vauhtia kaljapussisakissa alamäkeä menossa.

Toivottavasti ap pystyy antamaan lapsilleen paremman itsetunnon. Koska se ei elämässä pelkästään riitä, että haluaa niitä vauvoja. Niistä vauvoista pitäisi kasvattaa isoja ja pyyhkiä heidän kyyneleensä ja lohduttaa ja jaksaa kantaa vastuuta.

Ap vain ei vaikuta kovin vastuuntuntoiselta ja aikuismaiselta, mutta ehkä hän vielä kasvaa ajan myötä kun lapsetkin kasvaa ja eteen tulee muitakin juttuja kuin vauvan ihanuus ja se, että saa viedä miehiä muilta naisilta.

Toivotan sinun lapsillesi hyvää elämää kaikesta huolimatta, vaikka itse et vaikuta kovin tasapainoiselta äidiltä.

Vierailija
39/46 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaikki lapset on ihan yhdessä haluttuja ja suunniteltuja. Kiitos ap sinulle , että muistutit minua miten huonosti joillakin voikaan asiat olla. Nyt taas ymmärrän arvostaa avioliittoani ja ehjää perhettä.

*tekee aaltoja*

En ole ap mut kyllä pisti vituttamaan tuo tekopyhä ehjäperhehypetys. Mitä vittua te luulette olevanne arvostelemaan toisten tapaa elää?Yllätys:aina asiat ei mene sen suunnitelmien mukaan, kuten siellä Täydellisessä pikku Ihmemaassa. Eikö tärkeintä kuitenkin ole, et lapsia rakastetaan ja hoidetaan hyvin?Tosi törkeetä tuo joidenkin harjoittama parjaus,mulle ainakin tuli paska mieli.

-yks yh-

Vierailija
40/46 |
01.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

*tekee aaltoja*

En ole ap mut kyllä pisti vituttamaan tuo tekopyhä ehjäperhehypetys. Mitä vittua te luulette olevanne arvostelemaan toisten tapaa elää?Yllätys:aina asiat ei mene sen suunnitelmien mukaan, kuten siellä Täydellisessä pikku Ihmemaassa. Eikö tärkeintä kuitenkin ole, et lapsia rakastetaan ja hoidetaan hyvin?Tosi törkeetä tuo joidenkin harjoittama parjaus,mulle ainakin tuli paska mieli.

-yks yh-

kuin lapsi alunperinkin tehty ap:n tyyliin isättömäksi.

Ja, kyllä minäkin arvostan ydinperhettä. Onhan se kuitenkin lapsellekin paras kasvuympäristö.