Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

^v-^v Pikku2 Joulukuu^v-^v

Kommentit (126)

Vierailija
101/126 |
25.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salsa: voi kun ihanaa, kuullostaa kyllä siltä että olet raskaana. onko sulla kuink atarkka tuo kierto? Mulla esim on aika tarkka tuo 28 päivää. Ollu enimmillään 29 päivää niinko ikinä.

Mä oon esikoisesta tehny aikanaan ihan 100 testiä enkä oo ikinä nähny ees viivanpaikkaa, mutta silloin ku oli plussakierto ni tuli viivanpaikka näkyviin. Tiesin heti et oon raskaana vaikak ekana päivänä ei ollu yhtään testissä väriä. Pikku hiljaa se siitä sitten vahvistui ja viikko sen jälkeen ku menkkojen piti alkaa sain vasta kunnon plussan näkyviin. Joten mulla vain yksi viivanpaikka kokemus ja silloin se oli plussa ja tuossahan tuo vieressä nyt leikkii tuo viivanpaikka. =D Ja testejä oon kyllä elämäni aikana tehny varmaan ainaki 30.

aamuntytär: aika aikaste sä oot testin tehny! ootko varma että sulla on ovis jo ollu? aattelin et jos sul on nyt vaikkapa tuo pitkä kierto menossa. Mä en usko vieläkään että näyttää plussaa vaikak oon jo kp 26/28. (vaikak tekis kovasti mieli) Mutta voihan tietty olla että sulla näyttää aikaste. ??? Millä muuten testasit? Mulla kokemusta Apteekin omasta esikoisen aikoihin. Käytin vain sitä.

ON: No oireita on ihan samalla tavalla, mutta oon ollu kylmäpää ja odottanu. Jotenki on kauheen vahva olo et ei mulla voi olla näin paljon oireita jos en oo raskaana ja sitten toisaalta; mitä jos vaan kuvittelen kaiken ja maanantian alkaa menkat. Toisaalta alan kait valmistautumaan henkisesti menkkoihin etten sitte tipu hirveen korkeelta- Ehkä se on ihan hyvä. Mieluummin niin päin. Nyt on tullu lisäksi huimaus ja kamalat repäsykivut ku nousee esim seisomaan. Et on se kyllä kumma jos tässä ei raskaana olla. Mutta ei voi tietää. Ai, niin ja menkkakipuja on ilmaantunu. Joka on myös outoo sillä mulla alkaa menkkakivut melkein samaan aikaan menkkojen kans aina eikä monta päivää ennen.

Testaan maanantaina jos menkat ei oo alkanu. Sillon niiden pitäs alkaa mutta jospa tuliski plussa. Toivoa on...

Pitäskö tätä läävää hieman siivota? Kaikki lahjat vieläkin pitkin olkkaria...=)

Mukavaa joulunaikaa! Taidampa käydä välillä kurkkimassa salsaa täällä...=)

Soffu kp 26/28

Vierailija
102/126 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

JIhuuuuuuU! En jaksanu odottaa ja ajattelin testata negan mutta sieltä alkoikin ihan samantien piirtyä selkeä PLUSSA!

On tätä vauvaa tehtykkin joten olihan se aikakin! =D LA olis syyskuun alussa!

Mites muilla?

Soffu rv 3+5

(eli 1-2 päivää aikasemmin testasin mutta ihmeen paljon tuota hormoonia sitten jo oli ku tuli noin selvä plussa)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/126 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein suuret onnittelut Soffulle! Ihanaa!:)

Mul ei oo kierrosta mitään hajua,ku en odotellu ton keskenmenon jälkeen menkkoja,mut yleensä olleet sen 30. Tosin esikoisen syntymän jälkeen ei ehtiny tulla ku kolmet menkat ja tulin raskaaks ja sitä ennen kierrot oli 37 ja 34 päivää. Vähän luulen,et jos nyt olen raskaana,ni ovulaatio on varmaan ollu viikon myöhemmin mitä ajattelin,et nyt noin 2viikkoa sitten. Ajattelin huomenna testata uudelleen. Ei tosin oo samoja testejä enää. Tein noi kaks haamua ClearBluella. Ja ei kans kuivassa testissä kyl näkyny,ku ehkä se negan viivan paikka...sellanen ihan hailukan hailukka plussa siihen tuli torstaina. Toivottavasti nousee ne hormonit,eikä oo taas joku tuulimuna,mitä eipäilen ton edellisen olleen.

Toivoa ainakin tuo,et tänään halaillu pyttyä ja sinne syljeskelly...taytyy syödä väh 3tunnin välein...muuten tulee heikko olo. Toivon kyl niin paljon,et tää olis totta. Sit ei tarvis esikoisen olla päivähoidossa ku vähän reilu puol vuotta.:)

Pähkäilee kans tätä kaaosta täällä mummilassa,et miten ihmees nuo tyttösen lahjat mahtuu autoon,leikkihella ym!:D

Oikein ihania joulun jatkoja kaikille! Ja paljon onnea vielä Soffulle,sä oot niin ansainnu sen plussan ja paljon paljon tarrasukkia matkaan!:)

Salsa08 kp 35/30? tai rv3-4

Vierailija
104/126 |
26.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon onnea ja tarrasukkia!!

kp25

Vierailija
105/126 |
27.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl se kai täytyy alkaa uskoa et raskaana ollaan. Tänään aamulla plussasin uudelleen täl kertaa Predictorin varhainen testillä ja plussa sieltäkin tuli ja ihan ajallaan...vahvistui vielä 5min jälkeen ja siin luki,et on plussa kun tulos luettu 30min sisään ja plussa sielt tuli 5min sisään!:) Aika haalea edelleen,mut ihan selkeä...mieskin sen siis näki...et ei tarvinnu enää arvuutella!:)

Tänään myös oksentanu ensimmäisen kerran ja lievää menkkamaista jomotusta alavatsalla. Kesken mennessä sitä ei ollu missään vaiheessa,et toivottavasti parempi onni tällä kertaa!:)

Salsa08 rv n.4??? (täytynee jossain vaihees käydä ultrassa,ihan oman mielenrauhankin vuoksi)

Kuin pitkä kierto muuten sulla Aamuntytär? Koskas meinaat testailla?

Vierailija
106/126 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu että tulos vahvistui.Kadehdin jopa tuota oksentamista hieman ;)

Mun kierron pituus on vaihdellu vuoden sisällä välilllä 29-34, ja viime kiertto oli lyhyt.Sitten myös oli tuntevinani oviksen tavallista aiemmin.Ostin tänään taas testejä ja teen aamulla.Niin miten sulla,testasitko etuajassa vai vasta ku menkkojen piti alkaa?

Vierailija
107/126 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuntytär: Tein ekan testin 29/30 ja sillon näytti ihan selkeän negan. Seuraavan tein jouluaattona jolloin 33/30...sillon hyvin hyvin haalea plussa. Jäi vähän arvailujen varaan,vaik kyl sellanen varma fiilis itellä jo ollu pidemmän aikaan. Ja nyt sit eilen aamulla jo selkeämpi plussa. Taidan tehdä ton apteekin oman vaik tos torstaina...josko sekin näyttäis jo selkeää plussaa. Noi kaks ekaa oli herkkiä testejä Clear Blue ja Predictorin varhainen. Niin ja niinku oon jo aiemmin kertonu,ni kierrosta ei siis mitään hajua. Tuo 30 on ollu se normaali,mut esikoisen syntymän jälkeen ei oo tullu ku 3menkat ja kierrot oli tosi epäsäännölliset.34 ja 37päivää ja sit tulin raskaaks..mikä meni kesken,yhtään menkkoja ei sen jälkeen oo tullu,joten vähän hakusessa on tuo laskeminen.:) Tulehan heti kertomaan mitä testi näyttää!:)

Salsa08 rv4+??

Vierailija
108/126 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin plussaneita näin, onnittelut kaikille=) Toivotaan tarrasukkia mukaan.

Oma odotus on nyt viikolla 9 (vai onkos se nyt sit virallisesti 10), mut rv on joka tapauksessa 9+0.. Ekaa neuvolaa odottelen, joka on keskiviikkona. Sukulaisille ei olla vielä kerrottu, päätettiin et ekaks kerrotaan pojulle, joka sit saa kertoa eteenpäin:) Tosin nyt vielä odotetaan että ekaan ultraan päästäisiin, se asia kai selvinnee sit keskiviikkona paremmin.

Maijamehi81 rv 9+0

ai niin mun la on 2.8.2010

Vierailija
109/126 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau!!!! Onnea Soffu!!!! Vähän siistii!!!! Mites on, perustetaanko oma pikkukakkoset tonne odottaviin kohta puoliin?! Must on NIIN IHANAA, että sä olet vihdoin kans plussa puolella!!!!

ONNEA PALJON ja MEGATARRASUKAT MATKAAN!!!

Täällähän on ollut mega jännä joulu ja plussia muitakin!!! Ja salsakin, taidat olla säkin raskaana!! Noh, nythän me tehtiin vähän niinkuin sovittiinkin ;)

Onnea muille kanssa yritykseen!!!

Tsemppiä!!

Alfrida joulun jälkeisen tietokonetyhjiön huumassa!!

Vierailija
110/126 |
28.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan selkeä nega se testi oli. Yritän nyt olla testaamatta enää liian aikaisin.Ei hirveesti järkeä tuhlaila testejä tällä tavalla..aika turhauttavaa tää muutenki.Pitäs varmaan tammi-helmikuussa mennä hakemaan jotain troppeja gyneltä..

Vierailija
111/126 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli pakko tehdä viel yks testi tol Clear Bluella,et on vertailukelpoinen. Tänään aamulla ihan selkeä plussa,joka piirtyi testiin jo ennen kontrolliviivaa!:)

Voi Aamuntytär,toivottavasti se plussa sieltä tulis. Koita nyt malttaa odottaa,et menkat on myöhässä. Tiedän...ei tod oo helppoa!

Paljon plussatuulia ja tarrasukkia kaikille!

Salsa08 rv 4+??

Vierailija
112/126 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitti onnitteluista! Mulle käy kyllä o-puolelle oma pino vai oletko jo ehtinyt perustaa?

Eiköhän meitä oo tällä hetkellä siellä iso liuta joten vaikka kuukauspinoissa keskustellaan just samissa menevien kanssa ni mulle kyllä käy että jutellaan myös "oman porukan" keskenkin. =)

Jee, mahtavaa Salsa! Kyllä me nyt raskaana ollaan. Sä taidat mennä muutaman päivän mua edellä.

Tsemppiä aamuntyttärelle ja muille myös!

Soffu rv 4+1

Vierailija
113/126 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa o-puolelle:) Olis kyl kiva jos siellä olis pikku kakkosille oma pino.

Mä täällä odottelen huomista ekaa neuvolaa (viime neuvola käynnistä onkin jo melkein 7 vuotta). Vaikka kyllähän sen melkein tietää, ettei huomenna mitään ihmeellisyyksiä neuvolassa selviä..

Maijamehi rv 9+1

Vierailija
114/126 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulu meni. Ihan hienosti meni, sukuloiden. Lapsi sai kyllä niiiiiin ison läjän lahjoja, että taitaa leikkiä noilla leluilla muutaman vuoden. :)

Tuli hyvin syötyä ja juotuakin.

Uudeksivuodeksi ei vielä ole mitään suunnitelmia mutta ehkä se vielä tästä. Kovia pakkasia luvannut, joten se ehkä vähän rajoittaa suunnitelmien tekoa. ei ainakaan voi pitkään olla lapsen kanssa pihalla jäätymässä. ja taitaa tuo pieni vielä raketteja pelätä.

Meillä on sellaset ajat, että peittoa pitäs heilutella ahkerasti. plaah, tuntuu vaan niin turhauttavalta. No, jospa mäkin pääsisin alkavan vuoden kunniaksi toiselle puolelle, ja myös loput (muistaakseni) kolme tulis mun mukana, jooko? Muistaakseni siis meitä on enää kolme nimeä tossa ei plussanneiden listassa. :)

jonttu ja oisko tää nyt yk5, vai meniköhän jo lasku sekasin? ei, kun kyllä se on yk5, mut kpsta en oo varma

Vierailija
115/126 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

!!! Onnea!!!!

Ihanaa, että sulla kans lykästi noin nopeesti sen km:n jälkeen!! Kuulostaa enemmän kuin hyvältä!!! Ainakin sun keho toimii hyvin! ;)

Tarrasukkia matkaan ja onnea muille jotka vielä kuumeilee...

Alfrida lopettaa nyt täällä kuumeilijoissa...

Alfrida 6+2

Vierailija
116/126 |
29.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soffulle onnittelut ja mahdottoman paljon tarrasukkia matkaan!!! Samoin tietysti muille plussaajille!

RokkiMami ilmoittaa että pieni RokkiPrinsessa syntyi 2.12. neljällä ponnistuksella tähän maailmaan :) Mittoina neidolla oli 3356g ja 50cm, tumma ja pörrönen tukka ja pieni nöpönenä ja suppusuu.

Hyvää loppuvuotta pikkukakkosille!

RokkiMami ja RokkiPrinsessa 4 vkoa

Vierailija
117/126 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan mahtavia uutisia täällä!!! Onnea paljon ja niitä tarrasukkia mukaan :).

Nyt vasta ehdin tulla päivittämään itseni ajantasalle. Meni joulunpyhät reissun päällä eikä ollut konetta mukana. Kävin ostamassa ovistestejä eilen ja aloin jo varmuuden vuoksi testaamaan, ettei vain käy niin että menee ohi... Ehkä vähän turhaa panikointia, mutta toisaalta on ihan kivakin tietää, että milloin ovuloi. No vielä ei tullut plussaa testistä. Voisko joku vielä tarkentaa, että kun on saanut sen ovisplussan niin onko paras aika peiton heilutteluun samana päivänä vai vasta seuraavana?

Joo ei meitä taida montaa täällä olla enää, jotka ei ole plussanneet ja toivottavasti ei ole pian yhtäkään ;). Ei vaan toivottavasti tulee uusia mukaan!

Juuliska 12/27-29 yk taitaa olla 4

Vierailija
118/126 |
30.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi mahotonta!!!

Onnea Soffu ja Salsa!

Vasta ja viimein pääsin toimivien yhteyksien ääreen kun kotiuduttiin reissusta. Koko joulun olen miettinyt kuinka teille on käynyt ja nyt vasta pääsin lukemaan ilouutiset :) Toivottavasti onnittelut menevät vielä perille!

Olipa hyvä Soffu että viimein sait ne Clomit jeesaamaan ja heti onnistui. Onnenpotku molemmille persauksiin, voikaahan paksusti :)!

Mikä on Aamuntyttären tilanne??

Meitä on täällä siis enään Juuliska, Jonttu, Aamuntytär ja minä?

UUDET TERVETULOA!! Käy kovin hiljaiseksi palsta jos näin vähän pikkukakkoskuumeilijoita.

ON: Peitto heilui ennen joulua kun ovisplussan sain testiin kp14 ja oletan oviksen tapahtuneen kp15. Mitään selviä merkkejä ei kehossa ollut. Juuliska: mä olen koittanut ovisplussan jälkeen puuhastella sekä plussapäivänä että seuraavana, ihan varmuuden vuoksi ;) En tiedä mikä olisi paras.

Nyt tässä siis aletaan taas odotella sitä viimeistä piinaavaa viikkoa. Jotenkin nyt on vaan jo valmiiksi ihan toivoton olo, ettei se onni minun kohdalle voi enään edes tulla mutta katellaan miten tunnelmat kehittyy kun päästään ensi viikon puolelle.

Iloista vuodenvaihdetta ja HEDELMÄLLISTÄ uutta vuotta teille kaikille!! Toivottavasti vuosi 2010 tuo meille kaikille pikkukullan kainaloon!

KesäEemeli 22/27-32 yk8

Vierailija
119/126 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun on käynyt hiljaiseksi tämä pikkukakkospino, kun on enää neljä kuumeilijaa. Toivottavasti uusi vuosi toisi tullessaan lisää kuumeilijoita :).

Ja sitten omaa napaa: tein eilen alkuillasta ovistestin ja sain kaksi samanväristä viivaa tikkuun. Sen jälkeen pian alkoikin kohtalaisen kivuliaat ovisoireet, että vielä nyt aamullakin oli vähän alavatsa herkkänä. No tänään laitetaan peitto heilumaan (ajattelin KesäEemeli koittaa nyt näin niin kuin seuraavana päivänä plussauksesta), enkä kyllä olisi eilen kyennytkään sänkypuuhiin, kun oli vatsa niin turvoksissa ja ikävässä jomotuksessa.

KesäEemeli: sama apea mieli tulee välillä myös, että ei meille ole varmaan tarkoitettu enempää lapsia, mutta toisaalta taas aina kannattaa yrittää. Eipähän tarvitse sitten harmitella myöhemmin, ettei tullut edes yritettyä ;).

Toivotan myös kaikille hedelmällistä uutta vuotta ja plussanneille ihanaa odotusaikaa!

Juuliska 13/27-29 yk4

Vierailija
120/126 |
31.12.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuntyttäreltä, että mikä on tilanne? Oletko jo testaillut uudelleen?