JÄÄKIEKKOILIJOIDEN VAIMOT HUOM!
Tiedättekö mitä noissa "poikien saunailloissa " oikeesti tapahtuu? Entisenä cheerleaderinä minulla olisi monta mehevää juttua jaettavana. Säälin teitä vaimoja, oletteko oikeesti niin hyväuskoisia? Miten voitte sulattaa kaiken sen touhun? Vain murto-osa joukkueesta ei petä, tiesittekö?
Kommentit (63)
että aina löytyy akkoja sänkyyn, jos kertoo olevansa jääkiekkoilija, oli naama sitten millanen petolinnunperse tahansa ja älyä&tapoja nolla.
Olen myöskin ollut "näissä bileissä" mukana. Tosiaan vain muutama pelaaja ei ottanut osaa näihin hommiin. Naiset oli nippanappa täysi-ikäisiä. Likaista touhua...
että ikinä en antaisi poikani harrastaa jääkiekkoa?
tanssitytöt on ihan järkkyjä tyrkkyjä ja faneja pahimmasta päästä. Tätä lajia en antaisi tyttärieni harrastaa ja tämä tyrkkyys on ihan yleinen mielipide, ei vain vaimojen.
kuvottavaa touhua noi teidän saunaillat. en epäile, etteikö pitäisi paikkaansa. Pelaajilla kun on aina tarjolla naisia. Muilla aloilla ei ihan niin helposti pysty pettään, mutta muuten kyllä useampi kuin joka toinen mies pettäisi, jos tilaisuus olisi.
Onneksi pääsin omasta kiekkorentusta eroon. Ei sillä, ettenkö olisi aikanaan kostanut. ;) Sairas suhde joo...
Mä olen ajat sitten sanonut, ettei meidän pikku miehestä tule kiekkoilijaa.
nimim. liikaa sivusta nähnyt
Olen myöskin ollut "näissä bileissä" mukana. Tosiaan vain muutama pelaaja ei ottanut osaa näihin hommiin. Naiset oli nippanappa täysi-ikäisiä. Likaista touhua...
Mitä siellä sitten tapahtuu? Onko se jotenkin säädyttömämpää kuin vaikka kirjanpitäjien saunailloissa?
No eikö se teistä ole yhtään alentavaa, että toimitte pelkkinä panoina ja jopa ryhmäsessioissa miellyttämismielessä? Mua kuvottaa tollanen.
Nuorista naisenaluista on tietysti kyse, koska tuskinpa kukaan aikuinen nainen haaveilee mistään jääkiekkoilijasta. Pyrkimyshän tietysti on tyttösillä vaimoksi vaimon paikalle. Ja jääkiekkoilijathan on aika sivistymätöntä porukkaa, joten heiltä uskoo nämä jutut helposti. Harva on käynyt edes lukiota ja muuten elämä koostuu jätkäporukassa pelailusta ja hengailusta. Hohhoijaa.
Ihan sama mitä mieltä olette. Mutta silti ne pelaajat panee meitä "Pikkupimuja", ja tulevat vasta sen jälkeen teidän, vaimojen luo. =)
En tosiaan toivo pojastani jääkiekkoiljaa. Saa sitä harrastaa, mutta näillä geeneillä tuskin huippua tuleekaan. :) Joka tapauksessa: siinä lajissa ei itseä halvenneta pienellä pukeutumisella ja himariäijien miellyttämisellä, joten on täysin eri asia.
t. tuon tekstin kirjoittaja
että ikinä en antaisi poikani harrastaa jääkiekkoa?
tanssitytöt on ihan järkkyjä tyrkkyjä ja faneja pahimmasta päästä. Tätä lajia en antaisi tyttärieni harrastaa ja tämä tyrkkyys on ihan yleinen mielipide, ei vain vaimojen.
kuvottavaa touhua noi teidän saunaillat. en epäile, etteikö pitäisi paikkaansa. Pelaajilla kun on aina tarjolla naisia. Muilla aloilla ei ihan niin helposti pysty pettään, mutta muuten kyllä useampi kuin joka toinen mies pettäisi, jos tilaisuus olisi.
Onneksi pääsin omasta kiekkorentusta eroon. Ei sillä, ettenkö olisi aikanaan kostanut. ;) Sairas suhde joo...
pikku-pimu Cheerliideri "pääset" jääkiekkoilijan vaimoksi? Päästätkö enää ukkoasi saunailtoihin?
Ihan sama mitä mieltä olette. Mutta silti ne pelaajat panee meitä "Pikkupimuja", ja tulevat vasta sen jälkeen teidän, vaimojen luo. =)
ja niitä lapatossuja, jotka tuollaista puolisoltaan sietää.
ajattele omaa suhdettasi mieheesi. Hän ei varmasti petä, vaikka pettäjiä muuten onkin olemassa! Näin minäkin ajattelin omastani, ei mitään merkkejä pettämisestä ikinä. Jälkeenpäin olen saanut vasta tietää. Joten kyllä naiset vaan on hyväuskoisia ja niitä viilataan porukalla linssiin.
Harvempi kai tuollaista sietäisi, jos tietäisi.
ja niitä lapatossuja, jotka tuollaista puolisoltaan sietää.
ja liian paljon katellut niitä tyyppejä ja niiden juttuja...huh huh! hitto mitä punaniskasikoja iso osa!
no, lemppasin lopula oman karjuni sen jälkeen kun kostin sille takaisin pettämisen, ja kohtahan sen joku kauan piirittänyt "hallipillu" jo saikin hoivatakseen. sama homma lie jatkunut sen kanssa, joten onnea vaan paljon sinne.
btw. en ole ikinä saanut niin surkeaa seksiä keneltäkään kuin siltä jääkiekkoilijalta, ja kestin sitä vielä vuositolkulla. en ymmärrrä kyllä nyt kun ajattelee. onneksi löysin oman mieheni ja sain onnellisen ja hyvän elämän vihdoin ja muutin muualle että voisin unohtaa nuo kaikki vuodet.
pahemmin harrasta. Kyllä ne on ihan tuolta k-24 ravintoloista mistä ne sitä seuraa hankkivat. Eikä se nyt niin yleistä ole että pettävät, eivät todellakaan kaikki petä. Tämä nyt on vähän näitä urbaanilegendoja että kaikki pettää ja cheerleadereitä ei tosiaan hirveästi tuolla radalla näy.
Ja juu, en ole kiekkoilijan vaimo. Muutamaa kyllä deittaillut ja noin.
on yksi näistä sm-liigan pelaajista. Ukon vaimo ei tiedä asiasta kai vieläkään, vaikka kai joskus jotain epäilikin.
...edes pitkällä tikulla
t. taitoluistelija
kyllä harrastaa myös cheerleadereita! Sua ei vaan niihin saunailtoihin ja kauden päätösjuhliin kutsuta, kuten ei muitakaan deittejä, tyttöystäviä eikä vaimoja. Ne on "poikaporukan" juhlia. Sä vaan olet yks Helsingin yössäliikkuvalisä siihen kuvioon.
Trust me, I know. Enkä ole cheerleaderi vaan asiosta harvinaisen tietoinen ex-avokki.
pahemmin harrasta. Kyllä ne on ihan tuolta k-24 ravintoloista mistä ne sitä seuraa hankkivat. Eikä se nyt niin yleistä ole että pettävät, eivät todellakaan kaikki petä. Tämä nyt on vähän näitä urbaanilegendoja että kaikki pettää ja cheerleadereitä ei tosiaan hirveästi tuolla radalla näy.
Ja juu, en ole kiekkoilijan vaimo. Muutamaa kyllä deittaillut ja noin.
No eihän nyt yksikään tanssityttö huolisi aviomiehekseen lätkänpelaajaa, koska on varsin tietonen niitten tekemisistä!
No mä en ole jääkiekkoilijan vaimo mutta jostain syystä en mitenkään sääli chearleadereita..eikös ne yleensä ole timmejä ja hyvännäköisiä. Eihän se tee kenestäkään huoraa jos panee varattua miestä, tai sitten puolet naisista ovat huoria. Eikä ne pelaajatkaan varmaan pelkästään chearleadereiden kanssa petä. Ja disclaimerina eihän ne varmaan kaikki petä ollenkaan.