Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

JÄÄKIEKKOILIJOIDEN VAIMOT HUOM!

Vierailija
06.01.2009 |

Tiedättekö mitä noissa "poikien saunailloissa " oikeesti tapahtuu? Entisenä cheerleaderinä minulla olisi monta mehevää juttua jaettavana. Säälin teitä vaimoja, oletteko oikeesti niin hyväuskoisia? Miten voitte sulattaa kaiken sen touhun? Vain murto-osa joukkueesta ei petä, tiesittekö?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tanssin erään suomalaisen lätkäjoukkueen chiipparina monta vuotta. Tiedän kyllä että jotkut tanssijat menivät pelireissujen jälkeen "jatkoille" ja olivat edustettuina myös saunailloissa. Itse en näihin kuulunut. Tanssin peleissä ja tapahtumissa. Menin "töitten" jälkeen kotiin.

Opiskelin siinä sivussa ja olen nyt ihan toisenlaisissa töissä. Minulla on mies ja yksi (2v) lapsi. Olenko siis jotenkin huono ihminen?

Ei pitäisi ehkä ihan noin paljon yleistää :)

Vierailija
62/63 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän lapsista ei ainakaan kiekkoilijoita tule.

Ovat myös huomattavasti keskimääräistä huonompia koulussa ja oppivat huonot tavat jo nuoresta pitäen. Sivusta seuranneena on pakko todeta, että jääkiekko on oikeastaan aika kaukana urheilun ihanteesta.

Seura tekee siitä todella vastenmielisen harrastuksen.

Pitäneekin ilmoittaa pojilleni (9, 10 ja 13 vuotta), että jääkiekko loppui sitten tähän, koska a) muuten heistä tulee vaimojaan pettäviä naistenmiehiä ja b) ovat kuulemma koulussa niin huonoja.

Onneksi tämä palsta jälleen pelasti perheemme!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

a) alotus on provo

b) jotkut provosoituvat

c) jotkut vain velmuilevat

d) jotkut suuttuvat ja haukkuvat chiipparit alimpaan helvettiin koska ovat itse niin rumia ja läskejä etteivät ikinä voisi olla chiippareita. Ovat kenties kouluakoina salaa kirjoitelleet päiväkirjoihin niistä ihanista lätkäpojista joita eivät koskaan saaneet vaan chiipparit veivät ne