Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JÄÄKIEKKOILIJOIDEN VAIMOT HUOM!

Vierailija
06.01.2009 |

Tiedättekö mitä noissa "poikien saunailloissa " oikeesti tapahtuu? Entisenä cheerleaderinä minulla olisi monta mehevää juttua jaettavana. Säälin teitä vaimoja, oletteko oikeesti niin hyväuskoisia? Miten voitte sulattaa kaiken sen touhun? Vain murto-osa joukkueesta ei petä, tiesittekö?

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

väärin tämä väittämä. Todellakin kelpaa silti, se kiekkoilijan kanssa seurustelu on pääpalkinto vissiin. Ja näitä pareja pyörii paljon! Muija vaan lopettaa cheerleader-hommat siinä vaiheessa ja siirtyy luontevasti tyttöystäväksi. :D.

No eihän nyt yksikään tanssityttö huolisi aviomiehekseen lätkänpelaajaa, koska on varsin tietonen niitten tekemisistä!

Vierailija
42/63 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää sekoittako urheilulajia nimeltä cheerleading tähän kiekkoilijoille keimailuun! Oikeaa cheerleadingiäkin harrastetaan nykyään Suomessa, joskin aika vähän.

Cheerleading on todella haastava ja hieno joukkuelaji!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

cheerleadereihin. Mun lapsen luokalla on jo kaksi tyttöä mineissä. He ovat ekaluokkalaisia.

Hyi olkoon, mikä harrastus.

Vierailija
44/63 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sellaista huoliskaan..

Päässä liikkuu yhtä paljon kuin cheerleadereilläkin..

:)

Vierailija
45/63 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tunnen juuri tätä parityyppiä...

Vierailija
46/63 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

...en tiedä miten nykyään, ennen ainakin perheet jäi kotiin ja miehet lähti vähän risteilemään. Siellä vasta homma hoituikin helposti. Me cheerleaderit ja nemuutkin nuoret naiset saatiin mitä haluttiin.

Vierailija
47/63 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

meidän lapsista ei ainakaan kiekkoilijoita tule.

Ovat myös huomattavasti keskimääräistä huonompia koulussa ja oppivat huonot tavat jo nuoresta pitäen. Sivusta seuranneena on pakko todeta, että jääkiekko on oikeastaan aika kaukana urheilun ihanteesta.

Seura tekee siitä todella vastenmielisen harrastuksen.

Vierailija
48/63 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

cheerleaderit saitte mitä halusitte!!! Taisi mennä niin, että jääkiekkoilijat sai teiltä mitä halusivat.

Vierailija
49/63 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotkut vanhemmat laittavat lapsensa cheerleadereihin. Puhun nyt niistä lapsista, jotka aloittavat harrastuksen niin varhain, että vanhemmat ovat sinne usuttaneet.

Vierailija
50/63 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö halusi itse aloittaa cheerleadingin. Tytöllä ikää 9 v ja harrastus on monipuolinen. Tyttö ei ole kiinnostunut heiluttamaan persettään jäähallissa vaan laji muuten sekä kilpaileminen kiinnostaa. Mielestäni siinä ei ole mitään pahaa.

Vierailija
51/63 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up,

ei vaihdetakaan puheenaihetta lasten harrastuksiin tai keskustelu kuivuu kasaan. ;)

Vierailija
52/63 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

matseissa kävijänä olen kyllä sitä mieltä, ettei matseissa oleva keikutus mitään kovin erityistä urheilua tai tanssia ole. Lähinnä sellaista huiskien kanssa kireissä vaatteissa heruttamista ja takamuksenkeikutusta. Eihän niissä käytäväväliköissä mitään kekoja rakennella tai muutakaan hienoa tehdä. Äijät sitten siinä viereisillä penkeillä virnistelevät ja yrittävät kurkkia hameiden alle.

Sitten toisaalta mulla oli aikoinaan oppilaita, jotka harrastivat lajia tosissaan, kävivät kisoissa ulkomailla yms... Olivat kai aika taitavia.

En siis tiedä, ketka lajin harrastajista sinne lätkäkatsomoihin ylipäätänsä päätyvät? Parhaimmannäköisetkö?

Vierailija
53/63 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

cheerleaderit saitte mitä halusitte!!! Taisi mennä niin, että jääkiekkoilijat sai teiltä mitä halusivat.

mä en oo noissa piireissä liikkunut, mutta ajattelen, että kun aikoinani heiluin enemmän tuolla yössä, niin oli se yhtä lailla kivaa ja jännää naisen kannalta, kun harrasti seksiä jonkun kanssa. erilaisia fiiliksiä tietty eri ihmisillä. en silti usko, että naisia niin helposti pystyy hyväksi käyttämään - onhan tytöt usein se aktiivinen osapuoli siinä missä kunditkin.

ja jos 'ällöjä syyllisiä' täytyy hakea, niin musta kuvottavimpia on nää ukot, jotka panee 'ketä vaan' ja pettää rakkaitaan... tytöt vaan pitää hauskaa, ilman velvoitteita ketään kohtaan.

ärsyttää muutenkin että ulkopuolisia syyllistetään - pettäjä (usein mies) saa kyllä anteeksi. yök.

Vierailija
54/63 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en oo noissa piireissä liikkunut, mutta ajattelen, että kun aikoinani heiluin enemmän tuolla yössä, niin oli se yhtä lailla kivaa ja jännää naisen kannalta, kun harrasti seksiä jonkun kanssa. erilaisia fiiliksiä tietty eri ihmisillä. en silti usko, että naisia niin helposti pystyy hyväksi käyttämään - onhan tytöt usein se aktiivinen osapuoli siinä missä kunditkin.

ja jos 'ällöjä syyllisiä' täytyy hakea, niin musta kuvottavimpia on nää ukot, jotka panee 'ketä vaan' ja pettää rakkaitaan... tytöt vaan pitää hauskaa, ilman velvoitteita ketään kohtaan.

ärsyttää muutenkin että ulkopuolisia syyllistetään - pettäjä (usein mies) saa kyllä anteeksi. yök.

Vierailija
55/63 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Niin kun onhan se kivempi uskotella itselleen, että se oma mieskulta petti vaan siksi kun joku hirveä horo sen pakotti tunkemaan elimensä sisuksiinsa, eihän se mun Pera koskaan ajattelekaan muita naisia. Ja minulla ei ole kokemusta kiekkoilijoista tai muistakaan varatuista miehistä, en siis puolustele itseäni.

Vierailija
56/63 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että aina löytyy akkoja sänkyyn, jos kertoo olevansa jääkiekkoilija, oli naama sitten millanen petolinnunperse tahansa ja älyä&tapoja nolla.

Mitä muuta nuo cheerleaderit jääkiekkoilijoiltaan saivat kuin munaa? Kuinka moni on "päässyt" naimisiin tai edes tyttöystävän asemaan?

Vierailija
57/63 |
06.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hello.

Itse olen pelannut aikoinaan varsin pitkään jenkkifutista. Tämän kaupungin jefujoukkueella ja cheeppareilla on sama nimi, mutta muuten niiden organisaatiot on täysin erilliset. Tunnen kuitenkin hyvin noita cheepparivalmentajia pelitapahtumista yms, ja olen kyllä havainnut että kyseessä on todellakin urheilu, joka on vaativaa ja haastavaa. Ärsyttää se, että heidän harrastamansa laji saa huonoa mainosta joidenkin lätkäbimbojen touhuista. Eihän se hallilla huojuminen edes ole mitään cheerleadingiä.

Täällä touhu lähti liikkeelle pienen ryhmän toiminnalla ja on nyt jo varsin isolleen vietyä. Joukkueita on eri ikäisille ja harrastajia on paljon. Lisäksi joukkueet näkyvät muuallakin kuin jefu-peleissä.

Eli minä en siis ihmettele, miksi joku laittaa lapsensa (pojan tai tytön) cheerleaderjoukkueeseen. Sellainen vanhempi vain ymmärtää, mikä ero on cheepparilla ja cheepparilla.

Vierailija
58/63 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

että onko olemassa todella näin tunneköyhiä ihmisiä. Tärkeää toisessa ihmisessä on se, että se on jääkiekkoilija...Siis mitä? Minkä ihmeen takia mä haluaisin jääkiekkoilijan? Jos rakastuisiin "Jussiin", joka sattuisi olemaan jääkiekkoilija, niin homma ok. Mutta että aikuiset ihmiset valitsisivat puolisonsa/panokaverinsa ammatin takia...enpä tiedä. Tuntuu todella käsittämättömältä!

Vierailija
59/63 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksikö nämä valitsevat aina toisensa? Koska älyllä ei tarvitse loistaa kumminkaan puolin?

Vierailija
60/63 |
07.01.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pakkohan niitten on oikeesti olla tietoisia näistä juhlista ja mitä siellä todella tapahtuu? Ei kai ne nyt NIIN urpoja voi olla? MIten ne jaksaa katella sellasta touhua ja leikkiä onnellista perhettä kaikesta huolimatta? Onko se nyt sitä suvaitsevaisuutta?