Lue keskustelun säännöt.
Kuorsaako vaimo??
29.11.2009 |
Meillä vaimo on alkanut kuorsata kun on raskaana. Onko muilla samoja "vaivoja"??
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänMeillä vaimo on alkanut kuorsata kun on raskaana. Onko muilla samoja "vaivoja"??
Ja syyllinen olen minä! :)
Raskauden loppupuolella olen alkanut yllätyksekseni (ja miehen harmiksi) kuorsata, vaikka nukun kyljelläni (mahan takia muut asennot ei käy) ja vieläpä suu kiinni! En ensin uskonut miestä, mutta pakko se oli lopulta uskoa, kun jatkuvasti öisin mua tökkii olemaan kuorsaamatta.
Vaiva johtuu ilmeisesti siitä, että varsinkin loppuraskautta kohti hengitysteiden limakalvot turpoavat. Toivottavasti loppuu synnytyksen jälkeen. :)