Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kukaan AIKUINEN jaksaa notkua FACEBOOKISSA???

Vierailija
28.11.2009 |

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

*lukea/kirjoittaa sähköposteja?

*soitella kavereille?

*kertoa ystäville asioistaan?

*ylläpitää sosiaalista elämää?

Vierailija
2/17 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kavereille kirjoittelen muutaman sanan, tähän menee n. 5 minuuttia päivässä. Muuta tekemistä en jaksa FB:ssa harrastaa. Mieluummin notkun täällä. ;)

Vierailija
4/17 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menisiköhän puolisen minuuttia päivässä? Mä käytän enemmän jopa av:lla, niin noloa kuin se onkin myöntää.

Vierailija
5/17 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku AIKUINEN ei tiedä sellaista elämän tosiasiaa, että ihmiset ja heidän mieltymyksensä ovat erilaisia?

Joku roikkuu Fb:ssä, joku pelaamassa älypäätä ja joku Av:lla. Toiset eivät käytä internettiä lainkaan! Ihan tosi, usko pois!

Vierailija
6/17 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen töitä kotoa / koneelta, FB:n ja AV:n kuulumiset tulevat samalla tutuiksi todella hyvin.

Vierailija
7/17 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se kuule paljon mielekkäämpää jakaa todellisia asioita todellisen henkilön kanssa. toisin kuin av:lla kaikki tuntemattomia eikä täällä voi oikeasti avautua!!

Vierailija
8/17 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku aina tuo kiinnostavan uutisen ja siitä sitten riittää puhumista...Esim. tuleva ilmastokokous. Tai vaikkapa keho-sanan etymologia..siitäkin kehkeytyi pitkä ketju.

Viimeksi tosin keskustelimme transendenssista ja kaikenlaisista transendenteista ja indulaisista avatarista..Se on todella kiinnostavaa, kun eri tieteen alojen ihmiset kommentoi reaaliajassa..ja keskustelussahan voi siis olla todella paljon porukkaa..

Mun mielestäni se on tosi hyvä foorumi. Varsinkin kun kaikilla melkein on lapsia. Ei viitsitä notkua kahviloissa keskustelemassa:)

Mikä siitä tekee lapsellista?

Vierailija
9/17 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanan, upean ja viisaan miehen kanssa. Kirjoitellaan kaikkea mahdollista päivät pitkät Facebookissa.

Vierailija
10/17 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

uutiset ja jään notkumaan, jos jotain kiinnostavaa. Mulle ainakin tulee sinne kutsuja eri tapahtumiin (lastensynttäreistä taidenäyttelyjen avajaisiin), paljon hyviä vinkkejä (päivän ruuasta teatteriesityksiin)jne. Joskus vaihdan kuulumisia frendien kanssa chatissa, hoitelen käytännön juttuja (kuten sovin kävelyreissuista, playdateista, viikonlopun tenniksesta jne... jne...). Kätsymmin kaikki siellä hoituu kun vanhanaikaisella soittelu/sähköpostittelutaktiikalla.

Vierailija
11/17 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeasti omassa elämässäni tämä AV vie paljon enemmän aikaa kuin Facebook.

Tällä hetkellä mulla on molemmat auki (poikkeuksellinen lauantai, mies on reissussa, kaksi vanhempaa lasta yökylässä) ja av vie enemmän aikaa kuin facebook, siis paljon enemmän.

Facebook vie työpäivinä aikana ehkä 1-10 minuuttia, ei paha!

Vierailija
12/17 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsella voi vielä olla jotain 225 kaveria. Ennenvanhaan soitettiin puhelimella ja juututtiin kaupan hyllyjen välissä vaihtamaan kuulumisia - miten ihmiset sellaista jaksoi? Ihan sama asia.

Ihmiset ovat laumasieluja.

Vierailija
13/17 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko ap:lle yllätyksenä että me ihmiset tosiaan ollaan erilaisia ja tykätään eri asioista?

Vierailija
14/17 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku aina tuo kiinnostavan uutisen ja siitä sitten riittää puhumista...Esim. tuleva ilmastokokous. Tai vaikkapa keho-sanan etymologia..siitäkin kehkeytyi pitkä ketju.

Viimeksi tosin keskustelimme transendenssista ja kaikenlaisista transendenteista ja indulaisista avatarista..Se on todella kiinnostavaa, kun eri tieteen alojen ihmiset kommentoi reaaliajassa..ja keskustelussahan voi siis olla todella paljon porukkaa..

Jep mutta siis asiaan. Todella hyvin pystyn kuluttamaan aikaani FB:ssä.

Vierailija
15/17 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

He kaikki olivat FB:ssa ennenkuin olin siitä itse kuullutkaan. Nyt ovat kaikki sieltä poistuneet. Ennustan että massa seuraa perässä.

Vierailija
16/17 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo...vahvaa epätarkuuttahan tossa on havaittavissa:DD

Jep mutta siis asiaan. Todella hyvin pystyn kuluttamaan aikaani FB:ssä.

Vierailija
17/17 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

30 min- 2 h / päivä menee

- olen työssäkäyvä koululaisten äiti

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan