Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ihmisen oltava jotenkin erityisen herkkä jotta voi nähdä henkiolentoja/yliluonnollisia asioita?

Vierailija
28.11.2009 |

Vai voiko niitä nähdä ja kokea kuka vain?

Ja onko niitä oikeasti edes mahdollista nähdä? Mikä on totuus?

Kommentit (99)

Vierailija
1/99 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkiolennot, minkäänlaiset, eivät voi vahingoittaa fyysisesti ihmistä. Sen sijaan, jos ihminen ottaa yhteyttä henkimaailmaan, eikä tiedä mitään henkimaailman asioista, nämä alemman tason henkiolennot voivat yrittää pelotella ihmistä. Niistä pääsee kyllä erittäin helposti eroon: riittää kun olennolle sanoo että "Oletko valosta?" ja toistaa tämän kolme kertaa. Jos se ei ole valosta (Jumalasta) sen on pakko poistua. Jos haluaa päästä selvyyteen epäilyttävästä olennosta, tälle sanotaan: Näytä kasvosi. Ja toistetaan tarvittaessa kolme kertaa. Myös tällöin olento perääntyy. Ne siis yrittävät tunkeutua ihmisen energiakenttään ja häiritä tämän elämää ja henkistä kehitystä. Tämä saakin monet ihmiset perääntymään ja näin he jäävät pimeyteen.

Olen itse kohdannut henkisen tieni alkupuolella monia alhaisen tason olentoja. Aina ne ovat kuitenkin poistuneet noilla sanoilla. Sittemmin jättivät minut rauhaan, huomasivat ilmeisesti että en pelkää.

Tottakai meille kuolleet (henkimaailmaan syntyneet) ihmiset voivat näyttäytyäkin joskus, jos kaikki on suotuisaa. Monet heistä tähän pyrkivätkin, jos ei näyttäytymään, niin jotenkin ilmaisemaan että ovat edelleen "olemassa". Itse olen tavannut kuolleita läheisiäni ja jutellut heidän kanssaan.

Ja muistakaa: jos teitä pelottaa (mikä tahansa asia), suojelusenkelinne suojelee teitä kaikelta väärältä. Teidän tarvitsee vain pyytää! Muutenkin voitte pyytää enkeleiltä mitä tahansa, mutta muistakaa, että pyydätte vain sitä mitä todella haluatte, sillä te saatte kaiken mitä sydämestänne pyydätte, tavalla taikka toisella.

Vierailija
2/99 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

viitsi, moni vielä uskoo tuollaisen paskanjauhannan todeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/99 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä se nyt vaan on niin, että jos rupeaisin näkemään kaikenlaista ekana tulisi mieleen skitsofrenia eikä toinen todellisuus.

Vierailija
4/99 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sanoisin näin, että nro 3 on juuttunut omaan pelkoonsa. Henkiolennot, minkäänlaiset, eivät voi vahingoittaa fyysisesti ihmistä. Sen sijaan, jos ihminen ottaa yhteyttä henkimaailmaan, eikä tiedä mitään henkimaailman asioista, nämä alemman tason henkiolennot voivat yrittää pelotella ihmistä. Niistä pääsee kyllä erittäin helposti eroon: riittää kun olennolle sanoo että "Oletko valosta?" ja toistaa tämän kolme kertaa. Jos se ei ole valosta (Jumalasta) sen on pakko poistua. Jos haluaa päästä selvyyteen epäilyttävästä olennosta, tälle sanotaan: Näytä kasvosi. Ja toistetaan tarvittaessa kolme kertaa. Myös tällöin olento perääntyy. Ne siis yrittävät tunkeutua ihmisen energiakenttään ja häiritä tämän elämää ja henkistä kehitystä. Tämä saakin monet ihmiset perääntymään ja näin he jäävät pimeyteen. Olen itse kohdannut henkisen tieni alkupuolella monia alhaisen tason olentoja. Aina ne ovat kuitenkin poistuneet noilla sanoilla. Sittemmin jättivät minut rauhaan, huomasivat ilmeisesti että en pelkää. Tottakai meille kuolleet (henkimaailmaan syntyneet) ihmiset voivat näyttäytyäkin joskus, jos kaikki on suotuisaa. Monet heistä tähän pyrkivätkin, jos ei näyttäytymään, niin jotenkin ilmaisemaan että ovat edelleen "olemassa". Itse olen tavannut kuolleita läheisiäni ja jutellut heidän kanssaan. Ja muistakaa: jos teitä pelottaa (mikä tahansa asia), suojelusenkelinne suojelee teitä kaikelta väärältä. Teidän tarvitsee vain pyytää! Muutenkin voitte pyytää enkeleiltä mitä tahansa, mutta muistakaa, että pyydätte vain sitä mitä todella haluatte, sillä te saatte kaiken mitä sydämestänne pyydätte, tavalla taikka toisella."

Tämä on juuri se vaarallinen oppi, mistä haluan varoittaa. Joskus "opiskelin" sitä itsekin. Olen kuintenkin palannut tästä harhaopista pois Jeesuksen turviin. Ei ole olemassa mitään eri tasoja eikä alempien tasojen henkiolentoja jne. Ja se ylin henkiolento tässä opissa ei ole Jeesus, vaikka sitä uskotteleekin. Ota Raamattu käteen, ja lue mitä Jumala sanoo. Tämä taso-oppi on kaikkea muuta kuin Jumalan ja Jeesuksen oppia. Se on harhapolku. Enkeleitä ei voi arvioida ulkonäön perusteella! Hyvä ihminen, lopeta ajoissa tuo oppi, ota Raamattu käteen, ja pyydä Jumalaa Jeesuksen Kristuksen nimessä näyttämään sinulle tahtonsa.

nro 3

Vierailija
5/99 |
29.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai olen lukenut Raamatun, läpikotaisin kaksi kertaa, Uuden Testamentin muutaman kerran ja sananlaskuja lukuisia kertoja. Olen lukenut myös muita pyhiä kirjoja.

"Oppini" ei kuitenkaan ole peräisin mistään kirjoista tai kursseilta, vaan suoraan henkimaailmasta. Itse en sanoisi sitä opiksi, minulle se on tieto. Pienestä lapsesta lähtien olen ollut yhteydessä henkimaailmaan, siinä ei ole mitään kummallista minulle. Tietenkään ihminen nimeltä Jeesus ei ole ylin henkiolento, sehän on selvää, Kaikkeuden Luoja on ylin. Vain juurikin jokin "oppi" voi itse kehitellä jumalia, tieto ei sitä tee.

Jumala on minulle selkeästi ilmaissut tahtonsa ja sitä tietä kuljen, joka päivä. Myös Jeesus ilmaisee esim. Tuomaan evankeliumissa Valtakunnan sanoman ja toki sitä hieman on jäjellä Raamatussakin. Kaikki Valon lapset löytävät lopulta Valon. Toivon Valoa tiellesi.

Vierailija
6/99 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun ystäväni mummo oli sairaalassa leikkauksessa ja hän sai vahingossa liikaa nukutuksi ainetta ja kun hänen sydämensä pysähtyi hän näki unen enkeleistä ja enkelit katselivat hänen ympärillään ja yrittävät hoputtaa häntä nousemaan ja lähtemään enkeleiden mukaan mutta yhtä äkkiä yksi enkeleistä nappasi hänen varpaastaan kiinne ja sanoi herää sinun pitää herätä nyt! Tämän hän muisti sairaalasta herättyään ja hänelle myös kerrottiin sairaalassa että hänen sydämeensä oli pysähtynyt nukutus aineen yliannostuksen takia mutta sydän oli jatkanut tahtiaan yllättäen normaalisti. Tämä ystäväni mummo kertoi tämän itse minulle ja hän oli tapahtuman aikaan vielä nuori ja työkseen lääkäri joten hän ei ole hullu

Vierailija
7/99 |
21.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä mielisairaus riittää.

Vierailija
8/99 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä sinä näet, minä tiedän miten sinä näet

Vierailija
9/99 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuossahan se on että ihmiset jotka ovat tajunneet

kaiken laitetaan mielisairaaksikin

Vierailija
10/99 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muta älä missään nimessä uunoda että lääkärit voivat olla hullumpiakin kuin potilaansa

Vierailija
11/99 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi kun kertoisin tiedän että uskoisit

Vierailija
12/99 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole sitäkään mutta näen niitä talossa ja varmastikin paljon olettamuksesta romuttuisi teillekin

Vierailija
13/99 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole sitäkään joka olen edellisen laittanut eikä ne ole yliluonnollisia päinvastoin valitettavasti häiriöksikin asti alistavia

Vierailija
14/99 |
16.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tää jännittävä tarina.oliko 3 ap? Ja vastaili itselleen?

Vierailija
15/99 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä voit nähdä

Vierailija
16/99 |
17.03.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ihmisen tarvitse olla erityisen herkkäkään mutta hänellä voi olla tarve ihmisen kontaktista

Vierailija
17/99 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
18/99 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen makuuhuoneessani aistinut jonkun ”läsnäolon” aina silloin tällöin. Ovia on auennut itsestään jne. Olen aina sanonut ja tolkuttanut mielessäni itselleni, että vain ”kuvittelen” tämän.

No, olen ”kuvitellut”, että makkarissa kuuluu välillä lasten nukahdettua laulua. Sellaista jonkinlaista lasten tuutulaulua, joka on laulettu minulle vieraalla kielellä, tulee mieleen kelttiläistyylinen musiikki.

No kaikenlaista voi KUVITELLA. Viime lauantaina pantiin naisystäväni kanssa nukkumaan jotain kahden paikkeilla yötä. Seuraavana päivänä naisystäväni alkoi jotenkin vaivautuneen oloisena puhella, että hän kuuli viime yönä laulua minun nukahdettuani. Ajatteli, että TV on päällä tai kuuluu jostain kännykästä. Kävi yöllä läpi kaikki paikat. Totesi, että laulu kuuluu vain siellä makuuhuoneessa ja ei pysty tarkkaan tunnistamaan, että se tulisi jostain tietystä kohtaa huonetta, se laulu kuuluu ikään kuin ”kaikkialla”.  Ja että se kuului ja jatkui jatkumistaan, että lopulta hän väsymykseltään itse nukahti tähän lauluun siihen mun vierelle. Lisäksi kertoi asiasta juuri sillä tavalla kuin minä olen kuvitellut kuulleeni.

Mainittakoon, että en kertonut naisystävälleni, että olen kuullut ihan sen saman laulun aiemminkin ja monta kertaa… Ja että asun ikivanhalla tontilla, jossa on uusi talo. Uusi talo siksi, että entinen paloi maan tasalle. Ex-vaimoni sekosi siellä ja väitti, että pahat henget ovat polttaneet sen talon ja että ne henget vainoavat häntä. Rukoili mua lähtemään sieltä pois, mutta minähän en tosi miehenä anna minkään pelotella itseäni. Äiti sitten häippäs toisen miehen mukaan ja jätti mut sinne elelemään kahden pienen lapsen kanssa, joista pienempi oli vielä sylivauva. Äidin oli kuulemma pakko lähteä niitä pahoja henkiä pakoon…

No, äidin lähdön jälkeen siellä mun makkarissa on vieraillut vähän enemmänkin niitä naisia. Jokainen joka jostain syystä on katsonut tarpeelliseksi vierailla useamman kerran, on alkanut puhumaan ”kummiteluista” ”lauluista” sun muista…

Moiset jutut jätän kuitenkin omaan arvoonsa, eihän mitään ”yliluonnollista” ole olemassakaan…

Vierailija
19/99 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti tätä, ap. Jenkeissä on yksi pseudotieteiden ja yliluonnollisten ilmiöiden arvostelija nimeltä James Randi.

Äijän johtama säätiö on luvannut miljoonan dollarin palkkion sille, joka valvotuissa oloissa kykenee todistettavasti yliluonnolliseen ilmiöön. Palkkio luvattiin vuonna 1996, sitä on yrittäneet saada tuhannet helppo-heikit - ja kappas, kertaakaan ei ole vielä maksettu ko. palkkiota.

Toisin sanoen: yliluonnolliset ilmiöt ovat huijausta. Tai "näkijänsä" harhaa/tyhmää luulottelua.

Ilmiöille on luonnolliset selitykset, mutta "näkijä" ei vain niitä ymmärrä tai halua tunnustaa.

Sinänsä minulle on ihan yksi hailea, mitä joku kuvittelee näkevänsä, kunhan ei häiritse sillä muita, yritä huijata sillä muita tai  vaadi muita uskomaan siihen.

Vierailija
20/99 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju näköjään...

Minä olen tietyllä tavalla herkkä, aistin helposti jos ihminen vaikkapa valehtelee. Joidenkin ihmisten seurassa tulee sellainen ahdistava olo, heistä ikäänkuin säteilee tietynlainen negatiivisuus ja ovat hyvin raskaita. Pyrin välttämään tällaisten ihmisten seuraa. Näen enneunia, tietynlaiset merkit unissa tietävät aina samaa asiaa. Esim. olen unessa saanut tiedon raskaudestani joka kerta, aina samalla tavalla. Samoin kun joku läheiseni kuolee, saan tiedon etukäteen. N. vuosi sitten sain tiedon milloin äitini tulee kuolemaan, siihen on vielä muutama kuukausi aikaa.

Olen nähnyt enkeleitä, tavannut monia kuolleita sukulaisia heidän kuolemansa jälkeen ja jutellut heidän kanssaan. Käsieni kautta virtaa parantavaa energiaa. Pystyn myös käsilläni tuntemaan missä kohtaa toisen ihmisen kehossa on jotain häikkää. Kehostani olen poistunut useita kertoja. Kaikki tämä on tapahtunut täysin spontaanisti, ilman mitään pyyntöä tai harjoittelua.

Mutta en tiedä tarvitseeko silti olla erityisen herkkä. Kerran näimme mieheni kanssa yhdessä kuolleen henkilön, siis yhtäaikaa. Ja mieheni on erittäin tieteellisesti suuntautunut ja siihen asti oli pitänyt juttujani lähinnä outoina. Kyllä hän sittemmin on lieventänyt kantaansa, kun on kuulemma ollut pakko. Herkkä ei ole se sana, jolla häntä kuvailisin ;)