Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko ihmisen oltava jotenkin erityisen herkkä jotta voi nähdä henkiolentoja/yliluonnollisia asioita?

Vierailija
28.11.2009 |

Vai voiko niitä nähdä ja kokea kuka vain?

Ja onko niitä oikeasti edes mahdollista nähdä? Mikä on totuus?

Kommentit (99)

Vierailija
41/99 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näen näitä 'otuksia' JOKAPÄIVÄ. Se on karmaisevaa. En halua mennä pohjakerrokseen koska nään niitä siellä eniten. Vaihdoin jopa huonetta isän ja äidin kanssa koska olin levoton vanhassa huoneessani. Haluan vaan kertoa teille ihmisille jotka ette näe tai haluatte nähdä enemmän...ÄLKÄÄ YRITTÄKÖ!!!Se on tuskaa! Itse olen 13 vuotias ja ensimmäisen kerran muistan nähneeni jonkun/jonkin istumassa saunan lauteilla ja aloin huutaa. Olen elänyt koko elämäni pelossa ja koulukiusaaminen ei tuonut asiaa yhtään paremmaksi. Äiti on käskenyt pitää tämän piilossa sillä harva näkee asioita ja vielä pienenmpi osa niin usein kun minä. Joten voin sanoa varoituksena...älkää hankkiko itsellenne samanlaista elämää mikä minulla on

Vierailija
42/99 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla höyrypäitä tulvillaan tämä palsta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/99 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä,että onko se kyky vai lahja. Olen nähnyt syntymästä jo ehkä 3 vuoden ikäisena eka kerta mikä muistan niin asuin vielä silloin Pietarissa eli Leningradissa,niin tosi suuri enkeli ilmestyi minulle illalla olin yksin lasten makkarissa. Se pli yli kahta metria ehkä isompi. Todella valovoimainen ja niin täynnä rakkautta että koin pienenä olevan osa sitä rakkautta. Hänellä oli siipia ja vaikka se oli suurehko se oli siro tai no feministisen olonen enkä pystyy sanomaan oliko se mies tai nainen-hieno se oli ja ja niin vahvalta Se tuntui. Sen tapaista minulla oli paljon. Kerran unessa nain valtameri ja joku saari,palmut ja purjeveneita,lämmin eteläaurinko,se idylli kesti vähän aika mutta hetki sitten tuli vyöry ja vetta oli kaikkialla-ihmiset ja kaikki puut ja muuta oli sekoitettuna ja näkyy oli hirvittava,aivan hirvittava. Tämä on aivan totta mitä puhun mä nain unessa se hirveän Tsunamin 2004 joka vei satoja tuhansia ihmishenkia. Voin sanoa,että sen jälkeen sain univaikeuksia,koska kun pystyy katsoa"eteenpäin"niin en uskallan nukkua enkä halua nähdä tulevaa,mutta elän nykyään kun kahdessa todellisuudessa-toinen maanpäällä ja toinen henkimaailmaan todellisuus joka on paljon totuudenmukaisempi minulle. En ole ylpeä tästä tää vaikeuttaa elämä kun monet ihmiset pitävät minua kummallisena ja fooliohattuna...toisalta minun ystävät jotka ymmärtävät minua niin olen heille ihan ok ja olemme läheisiä kun heilläkiin samanlaisia kokemuksia :)))

Vierailija
44/99 |
11.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en suoranaisesti näe vaan aistin.

Tehdään nyt siis heti selväski, että en ole herkkäuskoinen, vaan suhtaudun minulle kerrottuisin asioihin skeptisesti ja jos taulu putoaa seinältä, uskon ennemmin kiinnikkeiden pettäneen vanhuuttaan, kuin että se olisi osoitus paranormaalista toiminnasta.

Aikaisemmin olen myös nähnyt tavaran lentävän itsekseen (oli toinenkin ihminen saman todistamassa) ja ovenkahvan rämpsyvän ylösalas, ilman että oven takana ketään koskaan olikaan (tätä todisti yhteensä kolme ihmistä).

Nykyään sitten enemmän joissakin paikoissa tulee vaivaannuttava ja epämukava tunne. Ja vaikka olen luonteeltani hyvin erakkoluontoinen introvertti, joka nauttii yksinolosta, niin en uskalla olla yksin joissain paikoissa.

Nykyään kun se tunne jossain tulee, niin google auki ja tutkimaan, mitä ko. paikassa on joskus tapahtunut.

Vierailija
45/99 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sehän on niin, että ihminen haluaa antaa ns hallusinatorisille kokemuksille yliluonnollisen selityksen, koska tieto siitä, että tämä onkin merkki aivokemiallisesta hulluudesta on liian pelottava. Minusta se on ihan lohdullista ajatella ja uskoa, että ei olekaan hullu, vaan onkin ehkä herkkä ja yhteydessä yliluonnolliseen.

On olemassa tutkimuksia, kuinka afrikassa suhtaudutaan psykoosiin ja siellä ei oikeastaan anneta muuta selitystä hallusinaatioille kuin yliluonnollinen. Sielä skitsofrenialla on paljon parempi ennuste, vaikka heillä ei useimmiten ole edes lääkkeitä tarjolla. Psykoottisuus korjaantuu helpommin pois, jos sille ei anneta abstraktia selitystä, että olet hullu vaiklla mitään tarkoitusta, vaan jos saa kokemuksen, että esi-isät tms keskustelevat kauttani, niin ihminen ei leimaannu hulluksi, vaan vain viisaaksi jne. Sellaisia ihmisiä ei tuomita afrikkalaisessa yhteisössä, joten ihmisen itsearvostuskin säilyy, eikä ala pelätä hulluksi jäämistä/enemmän hulluksi tulemista.

Eli minusta se on ihan hyvä juttu, jos ihmiset luokittelevat psykoottiset kokemukset yliluonnollisiksi, eli että oikea syy hulluudelle ei olekaan omassa itsessä, vaan jossakin Jumalallisessa. 

MUTTA minäkin tuomitsen nämä keskiyön puoskarit ja meediot, jotka koittavat rahastaa niin sanotuilla totuuksilla yliluonnollisesta. Se ilmiö ja heikompien ihmisten huijaaminen ja rahastaminen saavat minut voimaan pahoin. Lähestyminen pitäisi olla vilpitöntä ja keskustelevaa, eikä mistään voi sanoa mitään lopullista totuutta!!! Kukaan ei lopulta tiedä yhtään mitään yhtään mistään mitä ei voi oikeasti tieteellisesti selittää.

t.97 

Vierailija
46/99 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä olin 96 enkä 97, joka kirjotti ton 103:sen!!! :) muistin vääääääriiiiiin

Vierailija
47/99 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko kantaa omakin heinä tähän kasaan.

Olin pitkähkön ajan mukana eräässä new age-pohjaisessa henkisessä liikkeessä, jossa tuli näettyä ja koettua kaikenlaista. Aistin jatkuvasti henkimaailmaa ja toisinaan taisin nähdä ihan fyysisin silminkin jotain. Näin ihmisiä "riivatussa tilassa" huutamassa hysteerisesti täysin poissa tolaltaan ym. Minäkin menin joskus sellaiseen ihme tilaan mutta en huutanut hysteerisesti, mutta murisin ja sähisin. Toisinaan oli fyysisiä tuntemuksia kuten tulen tunnetta käsissä. Jouduimme kokouksissa monesti joukkohurmokseen ja saimme pakkoliikkeitä ym. Siis niin että ihan koko sali melkein makasi lattialla, osa tanssi ja osa näki enkeleitä ja osa ennusti, osa pälätti jotain täysin käsittämätöntä, osa hoippui kuin juopuneet. Nämä tuntemukset olivat myös arkisin osa elämääni. Sain joiltain hengiltä aina tietää ihme juttuja monista asioista, en tiedä pitivätkö tiedot paikkaansa. Kommunikoin kuolleiden ihmisten kanssa (tai siis ns. vainajahenkien kanssa, rajan takaahan ei pääse enää tänne). Yritin parantaa ihmisiä. Saimme ns. profetioita (mitkä järjestään eivät toteutuneet eivätkä toteudu). Tulkitsin symboleita ja ennustelin. Kunnes sitten yksi päivä tulin uskoon ja lähdin pois tästä toiminnasta. Uskoontulon jälkeen lähes kaikki tällainen levoton hengen maailman havannointi loppui ja sain tilalle rauhan, joka kasvoi hiljalleen ja muuttui elämän pohjavireeksi kun ennen se vire oli ollut hätä, pelko, selittämätön kauhu ja turvattomuus. Olen saanut toipua ihan hyvin ja todella tyytyväinen ja iloinen että pääsin eroon siitä henkimaailmasta. Nykyään en halua harjoittaa enää mitään sellaista ja uskon Jeesukseen. Jos on muita minun tilassa olevia ja haluatte pois niin huutakaa tekin häntä apuun. Ja kyllä, olen tosi herkkä esim lukemaan ihmisten ilmeistä ja olemuksesta monia asioita (tähän ei tarvitse sotkea mitään henkimaailmaa vaan se on minussa oleva ominaisuus).

Sellaisen heinän heitin kasan jatkeeksi :)

Vierailija
48/99 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^no toi uskonlahkokokemus oli mielenkiintoinen. Uskotko edelleen oikeasti, että se minkä kanssa olit lahkossa tekemisissä oli oikeasti henkimaailmaa? Siis ei psykologiaa/joukkohysteriaa tms psyyken kautta manipuloiden aikaan saatua? Hmmh, olisi erittäin mielenkiintoista päästä seuraamaan ehkä osalliseksi jotakin sellaista. Siis tietenkin vain kokeilumielessä. Yliluonnollisten ns ennustusten tapahtumattomuuttahan muuten selitetään usein sillä, että Jumala ei anna oikeaa tietoa vaan henkimaailma sotkee ihmisiä ja siksi on vääriä ennustuksia jne...mutta mitä jos ne onkin vaan aivokemian tuotetta? Valveunta jne... Toisaalta itsellä on kyllä toisenlaistakin kuin vain sattumaan perustuvaa... Ristiriitaisuus tekee näistä asioista niin hämäriä...

No, toisaalta näitä omia psykofyysisoutous-kokemuksia toisilla on ilman mitään lahkoakin, joten... 

T.96

Vierailija
49/99 |
12.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 01:39"]

^no toi uskonlahkokokemus oli mielenkiintoinen. Uskotko edelleen oikeasti, että se minkä kanssa olit lahkossa tekemisissä oli oikeasti henkimaailmaa? Siis ei psykologiaa/joukkohysteriaa tms psyyken kautta manipuloiden aikaan saatua? Hmmh, olisi erittäin mielenkiintoista päästä seuraamaan ehkä osalliseksi jotakin sellaista. Siis tietenkin vain kokeilumielessä. Yliluonnollisten ns ennustusten tapahtumattomuuttahan muuten selitetään usein sillä, että Jumala ei anna oikeaa tietoa vaan henkimaailma sotkee ihmisiä ja siksi on vääriä ennustuksia jne...mutta mitä jos ne onkin vaan aivokemian tuotetta? Valveunta jne... Toisaalta itsellä on kyllä toisenlaistakin kuin vain sattumaan perustuvaa... Ristiriitaisuus tekee näistä asioista niin hämäriä...

No, toisaalta näitä omia psykofyysisoutous-kokemuksia toisilla on ilman mitään lahkoakin, joten... 

T.96

[/quote] Ymmärrän kokeilunhalun ja mielenkiinnon, vaikka näiden asioiden kanssa ei oikeasti ole mitään leikkimistä.

Osa oli manipulointia, osa joukkohurmosta mutta todellakin mukana oli myös joku ihan muu. Toisissa paikoissa, kuitenkin saman henkivallan alla ihmisiä on lentänyt huoneen päästä toiseen, noussut ilmaan ja sellaista. Itse en ole ihan tällaista tosin nähnyt. Kaatuilua, outoa tanssia ja pakonomaista kumartelua enemmänkin.

Selittämättömistä asioista, joita on tapahtunut itselleni, voin mainita sellaisen, kun eräs kerta olimme vajaan 10 aatetoverin porukalla entuudestaan tuntemattomassa paikassa, ja muutama meistä sai "riivauskohtauksen" (manattiin tai rukoiltiin jotain siinä). Kävi sellainen humahdus. He alkoivat kirkumaan ja lähtivät kuin eläimet juoksemaan kohti erästä paikkaa, joka oli sillä alueella melko piilossa eikä kukaan meistä siis tiennyt entuudestaan ko. rakennelmaa. Me järjissämme olevat saatiin juostua kiinni ja kampitettua nämä pari säntäilijää ja he vielä maassa hokivat sitä yhtä tiettyä paikkaa jota kukaan meistä ei siis ennen sitä tiennyt. Jälkeenpäin vasta käytiin toteamassa että sellainen on siellä ihan oikeasti. Paikalle tuli joku riivaajien "ulosajaja" ja tilanne ratkesi jotekin. Oltiin melko hämmentyneitä.

Jos ihan oikeasti kiinnostaa, niin googleta Kundalini (on tekstiä ja videota), mutta jos saat jotain tuntemuksia ja menee yli niin muista huutaa avuksi Jeesusta ja ota vaan Raamattua kouraan, Jeesus on Herra ainoa joka voi sinut (tai ketään) siitä menosta pelastaa.

Vierailija
50/99 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mahdollista nähdä. Tiedän erään ihmisen nähneen ja häneen luotan 100 %.

Vierailija
51/99 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen, ja se on todella kammottavaa :(

Vierailija
52/99 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niitä voi yrittää nähdä?

Joskus olen tuijottanut pimeyteen mutta en ole nähnyt kyllä koskaan mitään... ja olen erittäin herkkä ja sensitiivinen ihminen.

ap

Vierailija
53/99 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miten niitä voi yrittää nähdä? Joskus olen tuijottanut pimeyteen mutta en ole nähnyt kyllä koskaan mitään... ja olen erittäin herkkä ja sensitiivinen ihminen. ap"

Se oli vakava varoitus. Ne tekevät elämästä helvetin. Pysy niistä kaukana. Älä edes leikilläsi/kokeilumielessä yritä! Et uskalla enää olla yksin. Pelkäät helvetisti. Ne tulevat ja käyvät käsiksi. Ihan oikeasti. Ole iloinen ettet näe.

nro 3

Vierailija
54/99 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerran "nähnyt" toisen ihmisen sielun. Todella kummallinen kokemus, jonka takia olin tolaltani monta päivää. Hänen sielunsa oli puhdasta hyvää ja valkeaa. Toisen sielun näin myös hiljattain, sitä en halua kuvailla, mutta kokemus oli kaunis sekin.

Vierailija
55/99 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että käsiksi käyvät? Millaisissa tilanteissa ja kuinka usein olet nähnyt jotain?

Niin ja en oikeasti kyllä halua nähdä. Joskus on tullut tunne vain, että samassa huoneessa olisi edesmennyt pappani, mutta epäilen että se on vain ja ainoastaan kuvitelmaa. En todellisuudessa siis halua edes nähdä, mutta kiinnostaa vain se, että onko oikeasti mahdollista kenen tahansa nähdä niitä.

ap

Vierailija
56/99 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihmisen portaissa kurottamassa jalkoihini, siitä joskus täällä kirjoitinkin, enkä mitään ole niin paljon pelännyt!!Juoksin henkeni edestä pakoon!!

Vierailija
57/99 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

"3, miten se voi olla mahdollista? Että käsiksi käyvät? Millaisissa tilanteissa ja kuinka usein olet nähnyt jotain? Niin ja en oikeasti kyllä halua nähdä. Joskus on tullut tunne vain, että samassa huoneessa olisi edesmennyt pappani, mutta epäilen että se on vain ja ainoastaan kuvitelmaa. En todellisuudessa siis halua edes nähdä, mutta kiinnostaa vain se, että onko oikeasti mahdollista kenen tahansa nähdä niitä. ap"

Sanoisin, että kuka tahansa voi nähdä, jos sekaantuu henkiolentojen asioihin. Mutta ei niitä "vahingossa" näe. Edesmenneet ihmiset eivät näyttäydy. Demonit voivat näyttäytyä vaikka kenen hahmossa. En halua kertoa enempää. Olet onnellisempi, kun et tiedä.

nro 3

Vierailija
58/99 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisen herkkä. Tarvitsee vain olla hiukan sekaisin. Kokeile ryypätä kolme viikkoa tai ota LSD:tä.

Vierailija
59/99 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli ryypännyt ilmeisesti pidemmänkin aikaa jo. Ja oli kotinsa ulkorakennuksessa nähnyt jotain. Talo oli vanha ja aikoinaan siellä oli joku nainen hirttäytynyt.

Eli, näkikö hän oikeasti jotain vai miten ryyppääminen aiheuttaisi sellaisia näkyjä?

ap

Vierailija
60/99 |
28.11.2009 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan totta, kysytkö tosissasi että vaikuttaako ryyppääminen?

Pitkä putki yhdistettynä huonoon syömiseen ja vähiin uniin tekee psyykelle ihmeitä. Kokeile jos et usko.