Onko ihmisen oltava jotenkin erityisen herkkä jotta voi nähdä henkiolentoja/yliluonnollisia asioita?
Vai voiko niitä nähdä ja kokea kuka vain?
Ja onko niitä oikeasti edes mahdollista nähdä? Mikä on totuus?
Kommentit (99)
Eli et puhunut totta? No sitä vähän arvelinkin.
ap
ennemmin lapsen tasolla.
Lapset näkevät niitä helpommin, sillä
heidän mieltään ei ole vielä järkeistetty modernin kriittisen tapaan.
"3, sinäkö pelleilit? Eli et puhunut totta? No sitä vähän arvelinkin. ap"
Puhun totta. Ikävä kyllä. En kerro enempää syystä, jonka sanoin. En halua johdattaa sinua tähän "toiseen todellisuuteen". En halua ruokkia kiinnostustasi. Itse kärsin kovasti olentojen näkemisestä.
nro3
Sitä paitsi en tykkää puhua koko aiheesta. Joskus harvoin jollekin. Yleensä yritän ajatella muuta. Ja harvoin puhun juuri siksi, että ihmiset eivät usko tai järkyttyvät. Ei se ole sellainen asia, jota mainostetaan. Valtaosa mun lähipiiristäkään ei tiedä. Muutama harva huolella valittu vain, joille olen kertonut.
ihan normaali ihminen? tarkoitan, kenties kotiäiti tai työssä käyvä..? Perhettä?
ap
Ap keskustelisi itsensä kanssa :D
"3, oletko ihan normaali ihminen? tarkoitan, kenties kotiäiti tai työssä käyvä..? Perhettä? ap"
Jos asuisin sinun naapurissasi, et uskoisi, että minä näen noita olentoja. Vastasinko kysymykseesi? Normaalin rajoihin sulaudun ihan hyvin. Ainakin niiden mielestä, jotka eivät minua kovin hyvin tunne. Sitten jos ihminen tietää, mitä näen: pitääkö hän minua enää normaalina, on taas eri kysymys.
81, jos sinusta tuntuu että ne oliot ovat sinulle haittaksi tai pelottavia niin ei kannatta heidän kanssa deittailla. Meitä ympäroi erilaisia olentoja-kaikki ei ole pahasta on meillä myös suojeluenkeleita. Pyydä apu ja lue Isä meidän rukous-varsinkiin ennen nukkuman menoo. En ole nyt niin hirveaan uskonnollinen mutta olentoja on ja siitä ei pääse. Todellisia Valon olentoja kannatta seurata :),Jeesus on niista Suurin ja uskon että Hän lohdutta ja vie meitä Luojan luokse.
Tarvii vain olla tietyllä tavalla päästään pipi.
[quote author="Vierailija" time="28.11.2009 klo 22:48"]
Henkiolennot, minkäänlaiset, eivät voi vahingoittaa fyysisesti ihmistä. Sen sijaan, jos ihminen ottaa yhteyttä henkimaailmaan, eikä tiedä mitään henkimaailman asioista, nämä alemman tason henkiolennot voivat yrittää pelotella ihmistä. Niistä pääsee kyllä erittäin helposti eroon: riittää kun olennolle sanoo että "Oletko valosta?" ja toistaa tämän kolme kertaa. Jos se ei ole valosta (Jumalasta) sen on pakko poistua. Jos haluaa päästä selvyyteen epäilyttävästä olennosta, tälle sanotaan: Näytä kasvosi. Ja toistetaan tarvittaessa kolme kertaa. Myös tällöin olento perääntyy. Ne siis yrittävät tunkeutua ihmisen energiakenttään ja häiritä tämän elämää ja henkistä kehitystä. Tämä saakin monet ihmiset perääntymään ja näin he jäävät pimeyteen.
Olen itse kohdannut henkisen tieni alkupuolella monia alhaisen tason olentoja. Aina ne ovat kuitenkin poistuneet noilla sanoilla. Sittemmin jättivät minut rauhaan, huomasivat ilmeisesti että en pelkää.
Tottakai meille kuolleet (henkimaailmaan syntyneet) ihmiset voivat näyttäytyäkin joskus, jos kaikki on suotuisaa. Monet heistä tähän pyrkivätkin, jos ei näyttäytymään, niin jotenkin ilmaisemaan että ovat edelleen "olemassa". Itse olen tavannut kuolleita läheisiäni ja jutellut heidän kanssaan.
Ja muistakaa: jos teitä pelottaa (mikä tahansa asia), suojelusenkelinne suojelee teitä kaikelta väärältä. Teidän tarvitsee vain pyytää! Muutenkin voitte pyytää enkeleiltä mitä tahansa, mutta muistakaa, että pyydätte vain sitä mitä todella haluatte, sillä te saatte kaiken mitä sydämestänne pyydätte, tavalla taikka toisella.
[/quote]
mikähän tossa on... Oonkohan kuullut jostakin muualta oikealta ihmiseltä noi samat "ohjeet" joskus... No, joka tapauksessa olin itse muutama vuosi sitten jonkinlaisessa psykoosissa. Kotonani paniikissa toivoin hallusinaatioiden poistuvan (en käyttänyt päihteitä tms mitään millä olisin saanut pään sekasin). En nähnyt olemattomia, mutta aistin pahan tavoittelevan minua ihan hullujen unien kautta... Sitten aloin kuulla pienen pienellä äänellä jostakin pääni sisältä ohjeita tyyliin "minä autan sinua" ja neuvoi minulle juuri noi samat ohjeet, miten toimia pahan aiheuttaessa pelkoa... Joo. Lopulta se meni ohi, mutta hain itsesuojeluvaistoissani psykoosilääkkeet, pienin mahdollinen määrä siihen tarkoitettua lääkettä ja olen ihan normaali ja terve.
lapsena näin kerran aaveen ja se aiheutti loputonta pelkoa ja pumeän pelon... Vaikka se oli ihan "kiltti" aave, niin silti. Olen myös nähnyt ennenunia. Joskus toivon, että näkisin tai kokisin taas jotakin, mikä saisi elämän tuntumaan ns jännemmältä, mutta oikeesti - ei kiitos yliluonnolliselle. Ihmisen pitää löytää elämäntarkoitus ja usko Jumalaan tavallisen elämän kautta. Ja jos on Jumala, niin voin luvata sen saatanankin olevan olemassa ja höykkimässä herkällä hetkellä. En ole edes uskovainen tällä hetkellä, koska sain tarpeekseni kaikesta muusta kuin todellisuudesta. Mutta kyllä sitä vielä ehtii, enkä ateisti ole... "On olemassa syntiä, joka ei ole kuolemaksi" -minun kohdallani se varmaan on sitten se, että keskityn tavalliseen elämään, enkä edes rukoile.
Ei tarvitse olla erityisen herkkä. Se vaatii vain joko luonnostaan olevan tai opetellun kyvyn virittää tietoisuutensa vähän eri "taajuudelle" kuin yleensä. Tämä maalima on kuin ilma joka on täynnä erilaisia radiolähetyksiä - ne on kaikki täällä, mutta vastaanotin pitää virittää tietylle taajuudelle että kuulee tietyn lähetyksen.
Havaitseva "koneistomme" on vastaanotin joka on yleensä virittynyt kolmiulotteisen fyysisen todellisuuden tasolle. Siihen virittyneenä ei normaalisti näe muita tasoja. Joillain ihmisillä on kuitenkin luonnostaan ominaisuus tai kyky, että viritys voi vähän "vaeltaa", niin että ajoittain näkee muitakin tasoja. Ja jotkut, kuten minä, ovat tietoisesti opetelleet tietoisuutensa suuntaamista ja manipulointia niin että pystyy näkemään eri todellisuuden tasoja. Ei esimerkiksi kuolleet tai menneet ajat ole jossain eri paikassa, ne on täällä, tavallaan vain eri taajuudella tai ulottuvuudessa.
Vittu nää emakot on sekasin... :'DD
[quote author="Vierailija" time="11.05.2015 klo 23:43"]
Ei tarvitse olla erityisen herkkä. Se vaatii vain joko luonnostaan olevan tai opetellun kyvyn virittää tietoisuutensa vähän eri "taajuudelle" kuin yleensä. Tämä maalima on kuin ilma joka on täynnä erilaisia radiolähetyksiä - ne on kaikki täällä, mutta vastaanotin pitää virittää tietylle taajuudelle että kuulee tietyn lähetyksen.
Havaitseva "koneistomme" on vastaanotin joka on yleensä virittynyt kolmiulotteisen fyysisen todellisuuden tasolle. Siihen virittyneenä ei normaalisti näe muita tasoja. Joillain ihmisillä on kuitenkin luonnostaan ominaisuus tai kyky, että viritys voi vähän "vaeltaa", niin että ajoittain näkee muitakin tasoja. Ja jotkut, kuten minä, ovat tietoisesti opetelleet tietoisuutensa suuntaamista ja manipulointia niin että pystyy näkemään eri todellisuuden tasoja. Ei esimerkiksi kuolleet tai menneet ajat ole jossain eri paikassa, ne on täällä, tavallaan vain eri taajuudella tai ulottuvuudessa.
[/quote]
EI VITTU MITÄ PASKAA.
Tai sitten kirjoittaja on yksi niistä moraalittomista olioista jotka mainostavan Iltalehdessä maksullisine puhelinnumeroineen...
Moraali on jonkun Zinzinohuijarin tasolla siis.
Ei erityisen herkkä, vaan ihmisen aivojen täytyy luoda sellaisia harhakuvia, ts. ihminen on päästään lievästi pipi.
^97, no joo, samaa mieltä, paitsi mä en usko mihinkään aukottomasti, koska jos uskoo tähänkään asiaan mitä puhut "lähetyksistä" ja "taajuuksista" täysin, niin ei osaa muuttaa ymmärrystään kun jokin uusi asia ilmenee jne.... En ehkä nyt osannut selittää... Tai voihan itsekseen uskoa mihin tahtoo, mutta en koskaan sanoisi yleisenä totuutena mitään ns oikeaa tapaa selittää yliluonnollisuutta...
mulla tuli mun psykoosin/yliluonnolisen kokemuksen aikana kyky ajatusten tai tunteiden voimalla hallita joitakin omia ruumiillisia toimintoja... Jos haluan pystyn itkemään vain toisesta silmästä, tai saan elohiiren mun vasemmalle puolelle kasvoja jos tahdon. Jos ns meditoin, niin mun sormet alkaa naputella ja nykimään itsekseen... Joskus saan päänsäryn laukeamaan rukoilemalla ja provosoitua itselleni täysin tietoisesti keskittymällä niin myös oksennuskohtauksen, jotta päänsärky lakkaa.
Niin surullista kuin onkin, jos kerron psykiatrille niin sanoo vaan, että "ei ole mahdollista". Haluaisin Oikeesti saada apua ja lähetteen esim neuropolille. Helvetti kun en osaa itkeä toisesta silmästä paitsi rentoutuneena....
t.96
Pitää olla latvasta laho. Muuten ei näy.
No jos vaan tuijotat pimeyteen niin harvemmin mitään tapahtuu... Itse pystyn näkemään yliluonnolisia asioita.
heidän mieltään ei ole vielä järkeistetty modernin kriittisen tapaan.