Miten mies voi saada naisen rentoutumaan, pehmenemään ja kehräämään kuin kissa?
Kommentit (17)
Mua stressaa siivoton koti, ruokahuolto ( allergisia perheessä). Vitsi, kun joku hoitaisi välillä kaikki kotityöt, ja tekisi ruokaostokset ( Käyttämät tuotteet täytyy ostaa Ruohonjuuresta, Kauppahallista, Prismasta ja Cittarista), tekisi ruoat ja tekisi ruokaa pakkaseen sanotaan vaikka kuukaudeksi tai kahdeksi.
Kyllä oisi rentoutunut olo.
Tervetulloo tekemään! Koska tuut?
Kiireettömyydellä ja poistamalla kaikki paineet tilanteesta. Esimerkiksi kosketus ei saisi tuntua siltä, että oikeasti jo mietit koko ajan seuraavaa siirtoa. Naisen halu syttyy usein odotuksesta, mutta sitä miehet eivät yleensä osaa tarjota.
Vierailija kirjoitti:
Mua stressaa siivoton koti, ruokahuolto ( allergisia perheessä). Vitsi, kun joku hoitaisi välillä kaikki kotityöt, ja tekisi ruokaostokset ( Käyttämät tuotteet täytyy ostaa Ruohonjuuresta, Kauppahallista, Prismasta ja Cittarista), tekisi ruoat ja tekisi ruokaa pakkaseen sanotaan vaikka kuukaudeksi tai kahdeksi.
Kyllä oisi rentoutunut olo.
Tervetulloo tekemään! Koska tuut?
En tuu koskaan.
Kotiorjaahan sinä etsit, et miestä.
Rikastumalla ja suurennuttamalla sekä mustauttamalla kullinsa.
Timanteilla. Marilyn Monroe sen tiesi sanoa.
Hän katseli mun kans Karpoa. Me vaan oltiin ja kuunneltiin musiikkia. Tunsin itseni ihan pikkulikaksi taas ja olin taas utelias ja innostunut elämästä, niinkuin olisin tutkinut maailmaa taas ekaa kertaa.
Hän oli kai ennenkaikkea turvallinen. Mun ei tarvinnut pitää kaikkea käsissäni ja vaan jaksaa ja jaksaa.
Tarjoamalla arvostusta, tasa-arvoa, hellyyttä, rakkautta etc kaikkea muuta joka tuo naiselle turvaa. Pitää myös saada nainen nauramaan.
Helppoa kun osaa.
No mitä kissoille tehdään että ne hyrrää?
Niitä paikataan ja kohdellaan hyvin.
Olemalla pitkä, komea, lihaksikas ja omaamalla yli 20 cm peniksen.
Opettelemalla sanallistamaan empatiaa ja tunnetaitoja muutenkin. Kohtelemalla hyvin ja huomioimalla hänen tarpeitaan. Kuuntelemalla. Toki jos kemiaa ei ole, sitä ei väkisin myöskään leivota.
Antamalla kosketusta joka ei liity toiveeseen seksistä.
Olemalla turvallinen ihminen jonka seurassa naisen on helppo olla oma itsensä, eli et tuomitse ja arvostele toisia ja olet empaattinen. Hyvä itsetunto auttaa myös.
Jos haluat kehräämistä, hanki se kissa. Naiset eivät kehrää nykyään, koska langat ostetaan valmiiksi kehrättyinä.